Fick veta sort idag!! *lycka*
_0605 Majbarn
  1. rutansmamma
    #1

    Fick veta sort idag!! *lycka*

    En FLICKA till!!!!

    Det känns otroligt bra....och doktor Olsen var verkligen en hyvens kille :-)

    Efter gick jag och åt en semla och kollade lite på bebisgrejjor på Zara(inte min stil, men titta är kul)....mysigt. Men vi behöver verkligen inte en enda pinal för vi har hur mycket (särskilt kläder) som helst....

    Nu sitter jag och fantiserar om vilka mysiga resor o sånt vi ska göra jag,Tomas och våra tjejer :-))))

    Är såååå glad idag!! Hoppas allt fint med er alla också.
  2. 1
    Fick veta sort idag!! *lycka* En FLICKA till!!!!

    Det känns otroligt bra....och doktor Olsen var verkligen en hyvens kille :-)

    Efter gick jag och åt en semla och kollade lite på bebisgrejjor på Zara(inte min stil, men titta är kul)....mysigt. Men vi behöver verkligen inte en enda pinal för vi har hur mycket (särskilt kläder) som helst....

    Nu sitter jag och fantiserar om vilka mysiga resor o sånt vi ska göra jag,Tomas och våra tjejer :-))))

    Är såååå glad idag!! Hoppas allt fint med er alla också.
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    Grattis!

    Vad kul med en tjej till! :) Måste vara en häftig känsla att veta vilken sort det är som gömmer sig i magen :)
  4. 2
    Grattis! Vad kul med en tjej till! :) Måste vara en häftig känsla att veta vilken sort det är som gömmer sig i magen :)
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Grattis till tjejen!

    Kul för er med en tjej, även om det säkert inte spelat någon större roll.

    Väntar själv med en liten tjej :o)

    Kram
  6. 3
    Grattis till tjejen! Kul för er med en tjej, även om det säkert inte spelat någon större roll.

    Väntar själv med en liten tjej :o)

    Kram
  7. zuccess ~snittas 16/5~
    #4

    grattis till prinsessan!

    Jag väntar också en liten sessa :-)
    Jag har som du en tjej sen tidigare, och egentligen hur mycket kläder som helst, men ändå har jag handlat massor! kan inte låta bli, det är ju så kul!!!
  8. 4
    grattis till prinsessan! Jag väntar också en liten sessa :-)
    Jag har som du en tjej sen tidigare, och egentligen hur mycket kläder som helst, men ändå har jag handlat massor! kan inte låta bli, det är ju så kul!!!
  9. Camilla med skrutten
    #5

    Grattis

    till lilla flickan! Så kul att veta tycker jag...blir direkt en annan typ av personlighet!
  10. 5
    Grattis till lilla flickan! Så kul att veta tycker jag...blir direkt en annan typ av personlighet!
  11. Medlem sedan
    Mar 2000
    #6

    GRATTIS

    till den andra prinsessan!
  12. 6
    GRATTIS till den andra prinsessan!
  13. rutansmamma
    #7

    Jooo

    Med första hade jag inte en tanke på att kolla...men det var skoj...
  14. 7
    Jooo Med första hade jag inte en tanke på att kolla...men det var skoj...
  15. rutansmamma
    #8

    Näää

    Det hade verkligen inte spelat roll...
    Vi hade killnamn klart men nu får vi tänka till...
  16. 8
    Näää Det hade verkligen inte spelat roll...
    Vi hade killnamn klart men nu får vi tänka till...
  17. rutansmamma
    #9

    precis....

    ..hur kul som helst! :-)
  18. 9
    precis.... ..hur kul som helst! :-)
  19. rutansmamma
    #10

    Precis....

    Det känns toppen...
  20. 10
    Precis.... Det känns toppen...
  21. rutansmamma
    #11

    Tack

    :-)
  22. 11
    Tack :-)
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12

    Att namn kan vara så svårt...

    :o)
    Jag sa senast igår att vi får sätta oss ner och skriva varsin lista med namn och sedan av dem vi har samma så blandar vi dem och drar en eller två så har man färdigt.

  24. 12
    Att namn kan vara så svårt... :o)
    Jag sa senast igår att vi får sätta oss ner och skriva varsin lista med namn och sedan av dem vi har samma så blandar vi dem och drar en eller två så har man färdigt.

  25. Medlem sedan
    Dec 2002
    #13

    Så roligt!

    Då sparar ni ju en massa pengar eftersom ni inte behöver köpa mycket nytt, det är väl bra!

    Grattis!
  26. 13
    Så roligt! Då sparar ni ju en massa pengar eftersom ni inte behöver köpa mycket nytt, det är väl bra!

    Grattis!
  27. Medlem sedan
    Dec 2002
    #14

    Det måste vara gravidhjärnan!

    Har skickat inlägg fel två ggr på lika många dagar och jag har aldrig gjort det förut. Snacka om tankspridd...

    Svaret är ju till rutansmamma så klart!
  28. 14
    Det måste vara gravidhjärnan! Har skickat inlägg fel två ggr på lika många dagar och jag har aldrig gjort det förut. Snacka om tankspridd...

    Svaret är ju till rutansmamma så klart!
  29. Medlem sedan
    Sep 2005
    #15

    GRATTIS

    ytterligare en tjej. Och tänk vad roligt de kommer ha tillsammans sedan.
  30. 15
    GRATTIS ytterligare en tjej. Och tänk vad roligt de kommer ha tillsammans sedan.
  31. anna m astrid&märthaBF8/5
    #16

    åååh! vad roligt!

    och vilken tur att du inte var sjuk som du oroade dig för! en tjej till, så roligt. jaghar tänkt på namnet dora sedan du nämnde det och jag tycker det är supercoolt, och passar fint med rut! har ni fler förslag?
  32. 16
    åååh! vad roligt! och vilken tur att du inte var sjuk som du oroade dig för! en tjej till, så roligt. jaghar tänkt på namnet dora sedan du nämnde det och jag tycker det är supercoolt, och passar fint med rut! har ni fler förslag?
  33. rutansmamma
    #17

    Man hoppas....

    ju det! :-)
  34. 17
    Man hoppas.... ju det! :-)
  35. Medlem sedan
    Jun 2002
    #18

    Vad roligt

    Ja, nu vet ni ju att det inte blir en Mingus... Men jag ha (liksom Anna) tänkt på namnet Dora. Kan inte låta bli att fnissa för det passar sig inte riktigt med Rut. Det var sambon som kom på det; Rutan och Dora. Alltså dora är ju ett gammalt ord för (fönster)ruta...

    Jaja, lyssna inte på mig om ni verkligen tycker om Dora, men lite lustigt blir det ju.

    Grattis till en liten tjej iaf! Kul!
  36. 18
    Vad roligt Ja, nu vet ni ju att det inte blir en Mingus... Men jag ha (liksom Anna) tänkt på namnet Dora. Kan inte låta bli att fnissa för det passar sig inte riktigt med Rut. Det var sambon som kom på det; Rutan och Dora. Alltså dora är ju ett gammalt ord för (fönster)ruta...

    Jaja, lyssna inte på mig om ni verkligen tycker om Dora, men lite lustigt blir det ju.

    Grattis till en liten tjej iaf! Kul!
  37. rutansmamma
    #19

    Inte ännu

    Dora är fortfarande en favorit för mig....
    vi får de vad Tomas säger....ska leta upp vår tjejnamnlista vi hade sist o kolla....

    Lämnar rapport:-)
  38. 19
    Inte ännu Dora är fortfarande en favorit för mig....
    vi får de vad Tomas säger....ska leta upp vår tjejnamnlista vi hade sist o kolla....

    Lämnar rapport:-)
  39. rutansmamma
    #20

    Just det....

    Det har du rätt i...men tror inte nästa generation har sån koll på gammal söderslang..:-)

    Men en del andra kanske....

    Mingus blir svårt att överge...det var liksom spikat o fler barn blir det ej. Vi får väl köpa ett pojkmarsvim eller nåt som får heta det....
  40. 20
    Just det.... Det har du rätt i...men tror inte nästa generation har sån koll på gammal söderslang..:-)

    Men en del andra kanske....

    Mingus blir svårt att överge...det var liksom spikat o fler barn blir det ej. Vi får väl köpa ett pojkmarsvim eller nåt som får heta det....
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. fick veta idag
    By annapanna82 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-01-07, 21:28
  2. Idag fick jag veta att..
    By Lejonet-57 in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-03, 17:26
  3. Idag fick jag veta...
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 65
    Senaste inlägg: 2008-12-17, 18:27
  4. Fick veta idag att
    By Jika in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-31, 19:29
  5. Idag fick jag veta... (FF)
    By Linda in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-05-02, 10:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar