Hej ALLA!
Missfall
  1. Humran
    #1

    Hej ALLA!

    Vet ni vad? Jag är gravid :-)

    Var hos gyn idag och såg det lilla hjärtat.

    Jag mer eller mindre bodde här för snart 3 år sedan, efter 4 missfall kom äntligen Mathilda i början av januari-04. Hade ett mf igen i juni men min man ville inte ha fler barn så vi har inte försökt, att jag ändå blev gravid är bara ren tur, och vi är jätte glada båda två, trots han förut inte ville.

    Känner ju igen flera namn här inne sen förr men många e nya, hoppas vi \"lär känna varandra\".

    Många många kramar och klappa era magar.
    Humran

    Ps Gianna!!Jag kom hittttttttttt :-)
  2. 1
    Hej ALLA! Vet ni vad? Jag är gravid :-)

    Var hos gyn idag och såg det lilla hjärtat.

    Jag mer eller mindre bodde här för snart 3 år sedan, efter 4 missfall kom äntligen Mathilda i början av januari-04. Hade ett mf igen i juni men min man ville inte ha fler barn så vi har inte försökt, att jag ändå blev gravid är bara ren tur, och vi är jätte glada båda två, trots han förut inte ville.

    Känner ju igen flera namn här inne sen förr men många e nya, hoppas vi \"lär känna varandra\".

    Många många kramar och klappa era magar.
    Humran

    Ps Gianna!!Jag kom hittttttttttt :-)
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2

    Grattis!

    å välkommen tillbaka.

    Vilken vecka är du i?

    Visst är det helt underbart när man får se det lilla livet?!

    Lycka till!
  4. 2
    Grattis! å välkommen tillbaka.

    Vilken vecka är du i?

    Visst är det helt underbart när man får se det lilla livet?!

    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Välkommen gumman min!!!!!!!!!!!!

    Åh vad jag längtat!
    Vad roligt att läsa när du skriver \"min man\". Det är ju stentufft att inte bara vara sambo ju:-)

    Härligt att vulet gick så bra, det är ju en skitjobbig väntan.
    kramar till tusen!
    Nu är vi båda här igen:-)))))))
  6. 3
    Välkommen gumman min!!!!!!!!!!!! Åh vad jag längtat!
    Vad roligt att läsa när du skriver \"min man\". Det är ju stentufft att inte bara vara sambo ju:-)

    Härligt att vulet gick så bra, det är ju en skitjobbig väntan.
    kramar till tusen!
    Nu är vi båda här igen:-)))))))
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4

    GRATTIS!!

    Alltid kul med namn man känner igen sen förr.

    Stor kram och lycka till!
  8. 4
    GRATTIS!! Alltid kul med namn man känner igen sen förr.

    Stor kram och lycka till!
  9. Karin E
    #5

    Hej Humran!!!

    Vad roligt att du är här igen! Vi var ju båda två på MMOG och GEM samtidigt, sen fick du barn jan-04. Jag fick barn maj-04. Hade ett mkt tidigt mf i höstas men är nu gravid i v.13! Vilken tur att din kropp ville detta trots att det inte var \"planerat\". Vilken vecka är du i?
  10. 5
    Hej Humran!!! Vad roligt att du är här igen! Vi var ju båda två på MMOG och GEM samtidigt, sen fick du barn jan-04. Jag fick barn maj-04. Hade ett mkt tidigt mf i höstas men är nu gravid i v.13! Vilken tur att din kropp ville detta trots att det inte var \"planerat\". Vilken vecka är du i?
  11. Humran
    #6

    v 6+3

    :-) det går långsamt framåt..

    Så kul att få va här igen
    Kramis
  12. 6
    v 6+3 :-) det går långsamt framåt..

    Så kul att få va här igen
    Kramis
  13. lotta
    #7

    grattis!

    jag är också nygammal här, 7 missfall mellan 01-03. Kul att det blev fler barn för er. Vi hade väl inte heller tänkt oss ett barn till just nu, men det blir som det blir ibland. Förra veckan var vi också på ul och såg hjärta, ryggrad, händer, fötter.....(v16) fantastisk känsla!


    kramar
  14. 7
    grattis! jag är också nygammal här, 7 missfall mellan 01-03. Kul att det blev fler barn för er. Vi hade väl inte heller tänkt oss ett barn till just nu, men det blir som det blir ibland. Förra veckan var vi också på ul och såg hjärta, ryggrad, händer, fötter.....(v16) fantastisk känsla!


    kramar
  15. Maddis v 16
    #8

    Stort grattis

    till dig o välkommen!
  16. 8
    Stort grattis till dig o välkommen!
  17. Max
    #9

    Tack

    Ja visst e de underbart när man ser att allt e ok.
    Men lilla du 7 mf! Fy stackare. gott att allt e bra nu :-)
    Kram
  18. 9
    Tack Ja visst e de underbart när man ser att allt e ok.
    Men lilla du 7 mf! Fy stackare. gott att allt e bra nu :-)
    Kram
  19. Humran
    #10

    Sorry fel nick

    Humran menar jag ju
  20. 10
    Sorry fel nick Humran menar jag ju
  21. Humran
    #11

    Tack, och du..

    ..tack för svaret på foglossning :-) Jag har kallat mig Max på andra sidor men här e jag ju Humran :-)
    Tack och kram
  22. 11
    Tack, och du.. ..tack för svaret på foglossning :-) Jag har kallat mig Max på andra sidor men här e jag ju Humran :-)
    Tack och kram
  23. Humran
    #12

    he he

    ja nu efter drygt ett år har man vant sig men jag säger fortfarande pojkvän eller sambo ibland.

    JAAAAAAAAAAAA nu e jag här och tänker stanna. saknar dig gumman min
  24. 12
    he he ja nu efter drygt ett år har man vant sig men jag säger fortfarande pojkvän eller sambo ibland.

    JAAAAAAAAAAAA nu e jag här och tänker stanna. saknar dig gumman min
  25. Humran
    #13

    Jösses

    -43 dar här går de undan. Har ju pinat mig själv ibland och varit inne och kikat på sidan och då har jag allt sett dig :-)
    Kramis
  26. 13
    Jösses -43 dar här går de undan. Har ju pinat mig själv ibland och varit inne och kikat på sidan och då har jag allt sett dig :-)
    Kramis
  27. Humran
    #14

    Tack tack

    De e det som gör denna sidan så underbar. Man blir liksom en i gänget direkt :-)

    Kram
  28. 14
    Tack tack De e det som gör denna sidan så underbar. Man blir liksom en i gänget direkt :-)

    Kram
  29. Medlem sedan
    Sep 2003
    #15

    Vad härligt!

    Grattis! Ibland händer saker fast man inte försöker... Då kan man ju fundera på att det kanske är meningen att vissa saker ska hända :)
  30. 15
    Vad härligt! Grattis! Ibland händer saker fast man inte försöker... Då kan man ju fundera på att det kanske är meningen att vissa saker ska hända :)
  31. Quadrifolia -38 dagar
    #16

    Ja,

    och idag är det \"bara\" 38 dagar kvar. ;-) Märkligt är bara att det känns minst lika (om inte mer) overkligt att det ska komma en bebis denna gången som det gjorde sist. Man tycker ju att man borde ha lite \"rutin\" nu!

    Kram och sköt om dig och magen!
  32. 16
    Ja, och idag är det \"bara\" 38 dagar kvar. ;-) Märkligt är bara att det känns minst lika (om inte mer) overkligt att det ska komma en bebis denna gången som det gjorde sist. Man tycker ju att man borde ha lite \"rutin\" nu!

    Kram och sköt om dig och magen!

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  3. Godnatt alla singlar.. och alla andra
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 07:20
  4. Alla talar om överge men alla verkar ha
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 17:39
  5. Kramar till alla på alla hjärtans..
    By akkis/trött in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 19:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar