Nästa onsdag den 22/2
_05/06 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    Nästa onsdag den 22/2

    är det barnvagnsbio I kista. Filmen som går heter Varannan Vecka. Den börjar klockan 11.
    Är de någon som är sugen på att hänga med?
  2. 1
    Nästa onsdag den 22/2 är det barnvagnsbio I kista. Filmen som går heter Varannan Vecka. Den börjar klockan 11.
    Är de någon som är sugen på att hänga med?
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2

    JAg hade tänkt...

    att gå på barnvagnsbio den dagen, fast på filmen North Country på Sergel...vi får se jag kanske ändrar mig!
  4. 2
    JAg hade tänkt... att gå på barnvagnsbio den dagen, fast på filmen North Country på Sergel...vi får se jag kanske ändrar mig!
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3

    Det är dumt

    att de går sammadag på biograferna.
  6. 3
    Det är dumt att de går sammadag på biograferna.
  7. Medlem sedan
    Jan 1999
    #4

    Jag skulle

    Jag skulle gärna gå men är lite lat o bekväm av mig så jag åker ogärna till andra sidan stan.... Fanns det inte något i city också?
  8. 4
    Jag skulle Jag skulle gärna gå men är lite lat o bekväm av mig så jag åker ogärna till andra sidan stan.... Fanns det inte något i city också?
  9. Medlem sedan
    Jan 1999
    #5

    Nästnästa

    Nästnästa fredag skulle det väl vara en bra film som visades på Sergel? Vart hittar man vilka filmer som visas förresten?
  10. 5
    Nästnästa Nästnästa fredag skulle det väl vara en bra film som visades på Sergel? Vart hittar man vilka filmer som visas förresten?
  11. Medlem sedan
    Aug 2004
    #6

    man kan titta

    på www,sf.se, men sen tror jag att aff har en direktlänk från sin första sida
  12. 6
    man kan titta på www,sf.se, men sen tror jag att aff har en direktlänk från sin första sida
  13. Medlem sedan
    Aug 2004
    #7

    Jo det

    går en film där samma dag den heter north country och går vid 13
  14. 7
    Jo det går en film där samma dag den heter north country och går vid 13
  15. Medlem sedan
    Jan 2003
    #8

    Åh jag med! :)

    Kista passar mej utmärkt! Jättekul. :)
  16. 8
    Åh jag med! :) Kista passar mej utmärkt! Jättekul. :)
  17. Medlem sedan
    Aug 2004
    #9

    Åh va kul

    att du vill gå. Det är jättemysigt på barnvagnsbion
  18. 9
    Åh va kul att du vill gå. Det är jättemysigt på barnvagnsbion
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10

    Fredagar på Bio Sture

    Varannan fredag är kör Sture-biografen barnvagnsbio kl 11 - det passar mig som hämtar syskon kl två. Nästa fredag den 24/2 går Brokeback Mountain - tänkte gå på den. Biljetterna släpps måndagar, veckan före. Se program och bokning på http://www.biosture.se/
  20. 10
    Fredagar på Bio Sture Varannan fredag är kör Sture-biografen barnvagnsbio kl 11 - det passar mig som hämtar syskon kl två. Nästa fredag den 24/2 går Brokeback Mountain - tänkte gå på den. Biljetterna släpps måndagar, veckan före. Se program och bokning på http://www.biosture.se/
  21. Dina m Julius 25/1
    #11

    Åh det hade

    varit superkul! Kista ligger dock inte så jättebra till för mig (bor i Nacka), och jag måste hämta mina stora barn kl 14...det blir nog svårt att hinna.

    Men tänka på det ska jag göra!!
  22. 11
    Åh det hade varit superkul! Kista ligger dock inte så jättebra till för mig (bor i Nacka), och jag måste hämta mina stora barn kl 14...det blir nog svårt att hinna.

    Men tänka på det ska jag göra!!
  23. Medlem sedan
    Jul 2005
    #12

    Låter kul!

    Det skulle vara kul att gå på barnvagnsbio, visste inte att det fanns något sådant..! Kul! Jag tror jag kan komma!
  24. 12
    Låter kul! Det skulle vara kul att gå på barnvagnsbio, visste inte att det fanns något sådant..! Kul! Jag tror jag kan komma!
  25. Medlem sedan
    Aug 2004
    #13

    va kul

    jätteroligt att du kan. jag var på det förra veckan, detvar jättemysigt faktiskt.
  26. 13
    va kul jätteroligt att du kan. jag var på det förra veckan, detvar jättemysigt faktiskt.
  27. Medlem sedan
    Aug 2004
    #14

    Va trist

    Flörta lite med dagisfröknarna så kanske du får komma senare
  28. 14
    Va trist Flörta lite med dagisfröknarna så kanske du får komma senare
  29. Medlem sedan
    Aug 2004
    #15

    Trodde bara

    det var sf som hade barnvagns bio. Det ä rju bra omd et finns många alternativ
  30. 15
    Trodde bara det var sf som hade barnvagns bio. Det ä rju bra omd et finns många alternativ
  31. Medlem sedan
    May 2005
    #16

    Det e klart man hänger me....

    ....låter jättekul.Har inte varit på bio på länge.
    Linnie
  32. 16
    Det e klart man hänger me.... ....låter jättekul.Har inte varit på bio på länge.
    Linnie
  33. Medlem sedan
    Jan 1999
    #17

    Får man vara nyfiken

    vart i Nacka bor du? Huserar också i denna kommun!
  34. 17
    Får man vara nyfiken vart i Nacka bor du? Huserar också i denna kommun!
  35. Medlem sedan
    May 2001
    #18

    Åh det låter kul

    men just den dagen har jag massor att göra, sonen ska laga en tand, jag ska baka till föräldrafikat på dagis och kl 15 är det fika på dagis.
  36. 18
    Åh det låter kul men just den dagen har jag massor att göra, sonen ska laga en tand, jag ska baka till föräldrafikat på dagis och kl 15 är det fika på dagis.
  37. Medlem sedan
    Sep 2002
    #19

    Jag bor...

    i Jarlaberg:-) Kul med en till Nacka-bo, vart bor du?
  38. 19
    Jag bor... i Jarlaberg:-) Kul med en till Nacka-bo, vart bor du?
  39. Medlem sedan
    Sep 2002
    #20

    Ja, iofs...

    Det skulle jag kanske kunna göra...ska kolla det faktiskt. Det hade varit kul att gå på bebisbio, det gjorde jag när min äldsta var bebis, förra gången jag var föräldraledig passade det aldrig med tider.
  40. 20
    Ja, iofs... Det skulle jag kanske kunna göra...ska kolla det faktiskt. Det hade varit kul att gå på bebisbio, det gjorde jag när min äldsta var bebis, förra gången jag var föräldraledig passade det aldrig med tider.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Nästa onsdag...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 19:37
  2. nästa onsdag ska vi gå!
    By kattis,moa o gustav in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 15:59
  3. thailand nästa onsdag!!
    By ann in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-10, 18:27
  4. Om en vecka, nästa onsdag
    By Katarina76 in forum Änglabarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 20:45
  5. Nästa onsdag den 22/2
    By Miah in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 22:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar