Pepsi ska få en syster
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Pepsi ska få en syster

    här har det gott lite snabbt har precis pratat med en uppfödare och på måndag kommer det en liten valp hit, de är en halvsyster till Pepsi då dom har samma pappa även mödrarna är systrar (uppfödaren är Pepsis uppfödares uppfödare)
    vi trode våra valpplaner skulle falla då tiken vi köat på gick tom men så visade det sig att min uppfödares uppfödare hade en lite tik kvar så hon hämtar vi förhoppningsvis på måndag :)
  2. 1
    Pepsi ska få en syster här har det gott lite snabbt har precis pratat med en uppfödare och på måndag kommer det en liten valp hit, de är en halvsyster till Pepsi då dom har samma pappa även mödrarna är systrar (uppfödaren är Pepsis uppfödares uppfödare)
    vi trode våra valpplaner skulle falla då tiken vi köat på gick tom men så visade det sig att min uppfödares uppfödare hade en lite tik kvar så hon hämtar vi förhoppningsvis på måndag :)
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2

    Åh, vad kul!

    Är det en trefärgad?
    Underbart med en valp :) Lycka till!
  4. 2
    Åh, vad kul! Är det en trefärgad?
    Underbart med en valp :) Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    Tyvärr inte

    vi hade ju planerat de, men då den tiken gick tom och denna lilla Kiara nu fanns så fick det bli en till blendheim tror inte jag kommer att ångra det heller.

    har just nu värsta ångesten hur tusan gjorde man med en valp och vad behöver jag fixa till på måndag, nytt halsband ska hon då få men leksaker och korgar har vi så det räcker, är det något mer tro.
  6. 3
    Tyvärr inte vi hade ju planerat de, men då den tiken gick tom och denna lilla Kiara nu fanns så fick det bli en till blendheim tror inte jag kommer att ångra det heller.

    har just nu värsta ångesten hur tusan gjorde man med en valp och vad behöver jag fixa till på måndag, nytt halsband ska hon då få men leksaker och korgar har vi så det räcker, är det något mer tro.
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4

    Bara en massa

    kärlek! Och gos! Resten kommer du väl på efterhand *s*
    Jag tycker att blenheim är den vackraste färgen på cavalierer :)
  8. 4
    Bara en massa kärlek! Och gos! Resten kommer du väl på efterhand *s*
    Jag tycker att blenheim är den vackraste färgen på cavalierer :)
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5

    Och

    vilket fint namn, förresten!
  10. 5
    Och vilket fint namn, förresten!
  11. Medlem sedan
    Jun 2001
    #6

    Vad kul!

    Vad kul för både Pepsi och för resten av flocken. Hur gammal är den lilla valpen?
  12. 6
    Vad kul! Vad kul för både Pepsi och för resten av flocken. Hur gammal är den lilla valpen?
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7

    8veckor

    blir hon på måndag då vi hämtar hem henne, jag har nu lagt in en bild i min info på lilla Kiara eller vad hon nu ska heta
  14. 7
    8veckor blir hon på måndag då vi hämtar hem henne, jag har nu lagt in en bild i min info på lilla Kiara eller vad hon nu ska heta

Liknande trådar

  1. Nya pepsi max chill
    By pinse in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 11:42
  2. Kluriga Pepsi
    By UlLi in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 09:32
  3. Pepsi är rolig
    By UlLi in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 08:16
  4. stakars Pepsi
    By UlLi in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 08:12
  5. Pepsi..imt
    By kizze in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 14:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar