inga + än?
_0611 Novemberbarn
  1. Ja me 4:a
    #1

    inga + än?

    ingen som +:at än va? Jag har om man går på en 28 dagars cykel IM 1/11 men om man går efter äl test blir det 30 dagar och IM 3/11 *hoppas*
    När har ni andra IM????
  2. 1
    inga + än? ingen som +:at än va? Jag har om man går på en 28 dagars cykel IM 1/11 men om man går efter äl test blir det 30 dagar och IM 3/11 *hoppas*
    När har ni andra IM????
  3. Jessis
    #2

    Jag

    ligger på dag 13 av 28-30 nu så jag misstänker att jag ha ÄL i dagarna här *spännande* :-)
    Sen blir det en EVIG väntan några veckor !!

  4. 2
    Jag ligger på dag 13 av 28-30 nu så jag misstänker att jag ha ÄL i dagarna här *spännande* :-)
    Sen blir det en EVIG väntan några veckor !!

  5. TL
    #3

    Fast...

    har du verkligen IM i november? Det betyder väl Inte Mens eller har jag fått allt om bakfoten? Själv så är jag på dag 7/30 så jag har en lååååååååååååång väntan framför mig. *suckar*
  6. 3
    Fast... har du verkligen IM i november? Det betyder väl Inte Mens eller har jag fått allt om bakfoten? Själv så är jag på dag 7/30 så jag har en lååååååååååååång väntan framför mig. *suckar*
  7. ja me 4:a
    #4

    he he

    menade BF ,, IM (inte mens) 22 el 24/2
  8. 4
    he he menade BF ,, IM (inte mens) 22 el 24/2
  9. TL
    #5

    Tänkte väl...

    *skrattar*

    Jag hoppas verkligen att vi inte får IM i november... Skulle allt gå vägen denna gång så är det BF 19/11 i såna fall. IM är 11/3. Hu vad långt bort! Tycker du att det är för tidigt om vi startar en IM-lista förresten?
  10. 5
    Tänkte väl... *skrattar*

    Jag hoppas verkligen att vi inte får IM i november... Skulle allt gå vägen denna gång så är det BF 19/11 i såna fall. IM är 11/3. Hu vad långt bort! Tycker du att det är för tidigt om vi startar en IM-lista förresten?
  11. Medlem sedan
    Sep 2001
    #6

    nej

    jag har IM runt den 3/3 så jag får vänta lite till.
    fasr jag skulle gärna vilja testa mig innan den 25/2. Ska på möhippa då.
    Men jag har anmällt mig som chaufför så då slipper jag komma med ursäkter. Vill inte dricka alkohol innan jag vet säkert.
  12. 6
    nej jag har IM runt den 3/3 så jag får vänta lite till.
    fasr jag skulle gärna vilja testa mig innan den 25/2. Ska på möhippa då.
    Men jag har anmällt mig som chaufför så då slipper jag komma med ursäkter. Vill inte dricka alkohol innan jag vet säkert.
  13. lilla4an dag 25/28
    #7

    jag..

    men mitt bf är egentligen 31/10 men lär hänga här en hel del ändå!!

    PS: teststrecket starkare idag och tempen åkte raket upp idag så nu hoppas jag bara att lilla4an vill stanna!
  14. 7
    jag.. men mitt bf är egentligen 31/10 men lär hänga här en hel del ändå!!

    PS: teststrecket starkare idag och tempen åkte raket upp idag så nu hoppas jag bara att lilla4an vill stanna!

Liknande trådar

  1. Inga armar, inga kakor..?
    By selmar in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-12-14, 08:32
  2. Inga hår
    By Christopher in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-28, 10:24
  3. Jag fick inga blommor, inga alls
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 08:00
  4. Inga servetter, inga värmeljus
    By Moonbeam in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 15:09
  5. Inga sd...
    By Annica m Felix in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 17:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar