Fick just ett plus..
Missfall
  1. Anonym
    #1

    Fick just ett plus..

    ...och jag är livrädd! Men glad såklart. Usch, jag vill vara jätteglad som förra gången men nu är jag bara orolig över att få MF igen. Fick ett MF i slutet av augusti förra året.
  2. 1
    Fick just ett plus.. ...och jag är livrädd! Men glad såklart. Usch, jag vill vara jätteglad som förra gången men nu är jag bara orolig över att få MF igen. Fick ett MF i slutet av augusti förra året.
  3. cathycat
    #2

    Jag oxå!

    Supergrattis! Jag fick ett plus imorse. Visst blir man glad fast nervös. Jag fick ett missfall i oktober förra året och var då i 13:e veckan. Det kommer nog bli svårt att slappna av och njuta fram tlls dess. Kram på dig!
  4. 2
    Jag oxå! Supergrattis! Jag fick ett plus imorse. Visst blir man glad fast nervös. Jag fick ett missfall i oktober förra året och var då i 13:e veckan. Det kommer nog bli svårt att slappna av och njuta fram tlls dess. Kram på dig!
  5. Anonym
    #3

    Supergrattis du också då :-)

    Ja, det blir svettigt fram tills man ser att ungen är ute och hel och har alla delar med sig tror jag ;-). Kram!
  6. 3
    Supergrattis du också då :-) Ja, det blir svettigt fram tills man ser att ungen är ute och hel och har alla delar med sig tror jag ;-). Kram!
  7. Medlem sedan
    Mar 2005
    #4

    Grattis vännen!

    Jippie, vad glad jag blir! Förstår samtidigt den delade känslan. Man är ju så rädd hela tiden när man vet att det kan gå fel. Låt oss hålla tummarna för varandra. Den här gången ska det gå bra!
  8. 4
    Grattis vännen! Jippie, vad glad jag blir! Förstår samtidigt den delade känslan. Man är ju så rädd hela tiden när man vet att det kan gå fel. Låt oss hålla tummarna för varandra. Den här gången ska det gå bra!
  9. Anonym
    #5

    Tack...

    ...jag håller tummarna för dig också såklart! Kram
  10. 5
    Tack... ...jag håller tummarna för dig också såklart! Kram
  11. Medlem sedan
    Dec 2001
    #6

    Åh, vad härligt!

    Vad glad jag blir. Jag håller tummarna att allt går bra den här gången. Förstår att du känner dig rädd, men försök att glädjas och fös undan oron, detta är en ny graviditet.
    Kramar
  12. 6
    Åh, vad härligt! Vad glad jag blir. Jag håller tummarna att allt går bra den här gången. Förstår att du känner dig rädd, men försök att glädjas och fös undan oron, detta är en ny graviditet.
    Kramar
  13. Anonym
    #7

    Ja det är sant...

    ..det ÄR faktiskt en ny graviditet *ler lite*. Tack och kramar tillbaka!
  14. 7
    Ja det är sant... ..det ÄR faktiskt en ny graviditet *ler lite*. Tack och kramar tillbaka!
  15. Medlem sedan
    Jul 2004
    #8

    Åh, grattis!

    Vad roligt! Jag vet hur du känner efter fyra missfall. Nu är jag ju också gravid igen, och det tog tid innan jag kunde njuta nånting av den här graviditeten. Idag har halva tiden gått, och efter ultraljudet har jag väl kunnat slappna av liite.
    Lycka till och välkommen hit =)
  16. 8
    Åh, grattis! Vad roligt! Jag vet hur du känner efter fyra missfall. Nu är jag ju också gravid igen, och det tog tid innan jag kunde njuta nånting av den här graviditeten. Idag har halva tiden gått, och efter ultraljudet har jag väl kunnat slappna av liite.
    Lycka till och välkommen hit =)
  17. Anonym
    #9

    Å vad härligt...

    ...att halva tiden har gått! Skönt att du kan njuta lite nu också, UL känns verkligen som om det kommer bli en viktig milstolpe. Tack och kram
  18. 9
    Å vad härligt... ...att halva tiden har gått! Skönt att du kan njuta lite nu också, UL känns verkligen som om det kommer bli en viktig milstolpe. Tack och kram
  19. Lm
    #10

    Nämen

    Jätte grattis till dej!!
  20. 10
    Nämen Jätte grattis till dej!!
  21. Anonym
    #11

    Tack

    Det är otroligt efterlängat, även om jag inte riktigt kan glädjas än. Kram
  22. 11
    Tack Det är otroligt efterlängat, även om jag inte riktigt kan glädjas än. Kram
  23. Anceas bf 17/4
    #12

    Grattis...

    hoppas allt går bra den här gången. En tanke att hålla fast vid är att de allra flesta som får ett missfall får en \"normal\" graviditet nästa gång.
    Men jag vet hur svårt det är att inte oroa sig. Hade ett m/a i mars 2005, är nu i v.32...
    Lycka till!
  24. 12
    Grattis... hoppas allt går bra den här gången. En tanke att hålla fast vid är att de allra flesta som får ett missfall får en \"normal\" graviditet nästa gång.
    Men jag vet hur svårt det är att inte oroa sig. Hade ett m/a i mars 2005, är nu i v.32...
    Lycka till!
  25. Medlem sedan
    Jun 2000
    #13

    Iiiiiiiiihhhhh!!!!!

    Här kommer en som jag väntat på!!!
    Får tårar i ögonen och ryser hela jag.

    JÄTTESTORT MEGAGRATTIS GUMMAN!!!

    Hoppas sååååå att allt går bra!
  26. 13
    Iiiiiiiiihhhhh!!!!! Här kommer en som jag väntat på!!!
    Får tårar i ögonen och ryser hela jag.

    JÄTTESTORT MEGAGRATTIS GUMMAN!!!

    Hoppas sååååå att allt går bra!
  27. Anonym
    #14

    Ja...

    ...sannolikheten är ju stor att det inte blir något MF. Försöker för fullt övertala mig själv att försöka njuta, ta en dag i taget och leva i nuet :-) Tack!
  28. 14
    Ja... ...sannolikheten är ju stor att det inte blir något MF. Försöker för fullt övertala mig själv att försöka njuta, ta en dag i taget och leva i nuet :-) Tack!
  29. Anonym
    #15

    Äntligen va?

    Har missat några anslutningsbussar men nu så äntligen är jag här ;-).

    Tack!
  30. 15
    Äntligen va? Har missat några anslutningsbussar men nu så äntligen är jag här ;-).

    Tack!
  31. Medlem sedan
    Jan 2003
    #16

    Grattis!

    Grattis! hoppas att allt går bra den här gången!
  32. 16
    Grattis! Grattis! hoppas att allt går bra den här gången!
  33. Anonym
    #17

    Tack

    Vi hamnar i samma ankomstgrupp såg jag nu när jag vågade \"skriva in mig\" :-)
  34. 17
    Tack Vi hamnar i samma ankomstgrupp såg jag nu när jag vågade \"skriva in mig\" :-)
  35. Medlem sedan
    Jan 2003
    #18

    :-)

    Joo, kände också lite så, _vågade_ skriva in mig!
    Men jag ska stanna där! *stampar med foten i golvet*
  36. 18
    :-) Joo, kände också lite så, _vågade_ skriva in mig!
    Men jag ska stanna där! *stampar med foten i golvet*
  37. Anonym
    #19

    Jag bestämde mig för..

    ...att jäklar, jag SKA njuta av den här tiden. Oavsett hur det slutar! Så det så *stampar också med foten i golvet* ;-)
  38. 19
    Jag bestämde mig för.. ...att jäklar, jag SKA njuta av den här tiden. Oavsett hur det slutar! Så det så *stampar också med foten i golvet* ;-)
  39. Humran
    #20

    Du...

    nu djäklar ska det bli bäbisar i vår mage!! Visst!
    Massa grattis och klappa magen :-)
    kram
  40. 20
    Du... nu djäklar ska det bli bäbisar i vår mage!! Visst!
    Massa grattis och klappa magen :-)
    kram
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. När ni fick unge fick era nyfödda nån
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2009-10-24, 09:13
  2. Oscar fick i halsen, fick utöva det jag
    By ninni79 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-31, 16:01
  3. Jag fick Jag fick Jag FIIIIIICK !!!
    By maria9977 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-09, 18:19
  4. hoppas ni fick en fin morsdag själv fick
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 07:51
  5. Fick man eller fick man INTE
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2007-03-12, 15:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar