Anonym i detta - otrohet
_0507 Julibarn
  1. förtvivlad mamma
    #1

    Anonym i detta - otrohet

    Hej på er, hoppas ni mår bra och alla underbara barn!
    Jag önskar att jag inte hade mina två just nu, och definitivt inte den tredje i magen

    I måndags fick jag veta att min man varit otrogen i över ett och ett halvt år

    Hur går jag vidare i livet, jag vill ju inte ens leva ibland

    Samtidigt som vi planerade vårt juli 2005 barn var han otrogen, han har ljugit om alla middagar med kunder och resor

    En påhittad person var hon

    Hur ska jag någonsin klara mig ut detta? Hur ska jag orka?
  2. 1
    Anonym i detta - otrohet Hej på er, hoppas ni mår bra och alla underbara barn!
    Jag önskar att jag inte hade mina två just nu, och definitivt inte den tredje i magen

    I måndags fick jag veta att min man varit otrogen i över ett och ett halvt år

    Hur går jag vidare i livet, jag vill ju inte ens leva ibland

    Samtidigt som vi planerade vårt juli 2005 barn var han otrogen, han har ljugit om alla middagar med kunder och resor

    En påhittad person var hon

    Hur ska jag någonsin klara mig ut detta? Hur ska jag orka?
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2

    Åh vad jag lider med dig.

    Först och främst måste du fundera på vad du ska göra. Finns det nåt att bygga på fortfarande mellan dig och din man? Om inte, hur löser ni det bäst för era gemensamma barn.
    Du måste ge dig själv tid att sörja och vara arg också.

    Det måste kännas som ett fruktansvärt svek från maken, framför allt när det pågått under så lång tid.

    Kan du få samtalshjälp via VC? De brukar ha kuratorer där och det kan vara mer konstruktivt att prata med en opartisk utomstående person som även vet hur man löser det praktiska.

    Många kramar
  4. 2
    Åh vad jag lider med dig. Först och främst måste du fundera på vad du ska göra. Finns det nåt att bygga på fortfarande mellan dig och din man? Om inte, hur löser ni det bäst för era gemensamma barn.
    Du måste ge dig själv tid att sörja och vara arg också.

    Det måste kännas som ett fruktansvärt svek från maken, framför allt när det pågått under så lång tid.

    Kan du få samtalshjälp via VC? De brukar ha kuratorer där och det kan vara mer konstruktivt att prata med en opartisk utomstående person som även vet hur man löser det praktiska.

    Många kramar
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    Fy

    Jag vet verkligen inte vad jag ska säga men vill ge dig en massa stora kramar
  6. 3
    Fy Jag vet verkligen inte vad jag ska säga men vill ge dig en massa stora kramar
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4

    Fy fasen

    Hur kan man göra så mot en annan människa. Det är ju ej spärr som fattas känns det som.
    Jag lider med dig otroligt och hoppas att han i alllafall berättade själv så du inte fick höra av någon annan. Även om det är för sent efter 1,5 år.

    Du kommer klara dig ur dettta. Du har ju dina barn. Och man klarar det mesta framförallat när man är arg.

    Jag vet inte vad jag ska säga. Hoppas att allt kommer att gå bra.
    Jag tycker att du ska konfrontera honom med det när ni planeradde barn så var han med en annna kvinna. Varför? Hur tänker han?
  8. 4
    Fy fasen Hur kan man göra så mot en annan människa. Det är ju ej spärr som fattas känns det som.
    Jag lider med dig otroligt och hoppas att han i alllafall berättade själv så du inte fick höra av någon annan. Även om det är för sent efter 1,5 år.

    Du kommer klara dig ur dettta. Du har ju dina barn. Och man klarar det mesta framförallat när man är arg.

    Jag vet inte vad jag ska säga. Hoppas att allt kommer att gå bra.
    Jag tycker att du ska konfrontera honom med det när ni planeradde barn så var han med en annna kvinna. Varför? Hur tänker han?
  9. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5

    Kraaaam!

    Förstår att du är oerhört ledsen. Men vilken skit som bedrar hela sin familj på det sättet. Usch!!!

    Vet inte riktigt vad jag ska säga. Tryck upp honom rejält mot väggen och kräv en rejäl förklaring.

    Massor, massor av kramar!!!

    PS. Vi finns alltid här.
  10. 5
    Kraaaam! Förstår att du är oerhört ledsen. Men vilken skit som bedrar hela sin familj på det sättet. Usch!!!

    Vet inte riktigt vad jag ska säga. Tryck upp honom rejält mot väggen och kräv en rejäl förklaring.

    Massor, massor av kramar!!!

    PS. Vi finns alltid här.
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6

    Blir så arg

    Förstår att allt rasar för dig. Önskar jag kunde hjälpa på något sätt. Tänker på dig och hoppas du har stöd runtomkring dig. Jävlar skitstövel. Använd din ilska till något bra. När du orkar. Många kramar
  12. 6
    Blir så arg Förstår att allt rasar för dig. Önskar jag kunde hjälpa på något sätt. Tänker på dig och hoppas du har stöd runtomkring dig. Jävlar skitstövel. Använd din ilska till något bra. När du orkar. Många kramar
  13. Petra m J&J
    #7

    Nä fy!

    Vilken skitstövel!!! Kan bara ana hur arg och sårad du känner dej. Släng ut honom, du behöver inte honom. Hur ska man någonsin kunna lita på nån som ljugit för en så länge?
    Många många kramar till dej. Du är stark och kommer att klara detta. Du har dina barn, och ett tredje på väg. Grattis till det nya lilla livet. Hoppas du kan glädjas över detta och vända ryggen åt karlskrutten.
  14. 7
    Nä fy! Vilken skitstövel!!! Kan bara ana hur arg och sårad du känner dej. Släng ut honom, du behöver inte honom. Hur ska man någonsin kunna lita på nån som ljugit för en så länge?
    Många många kramar till dej. Du är stark och kommer att klara detta. Du har dina barn, och ett tredje på väg. Grattis till det nya lilla livet. Hoppas du kan glädjas över detta och vända ryggen åt karlskrutten.
  15. Medlem sedan
    Dec 2004
    #8

    Du orkar!

    Därför att du är mycket starkare än du tror just nu. Därför att du inte har farit med osanning. Därför att det är han som har varit otrogen och usel mot dig och era barn och inte tvärtom.

    Jag har själv erfarenheter av otrohet fast det var inga barn inblandade. Inte från min sida iaf. Det var min sambo som samtidigt som han var sambo med mig var förlovad (jo minsann) med en annan och gjorde en tredje med barn. Samtidigt. Bra jobbat!

    Du vet väl att det finns ett snack är på AFF för oss som råkat ut för otrohet. Där får man mycket stöd. Dessutom har du vårt fulla stöd här också som du ser.

    Mer än så här skriver jag inte för otrohet får mig att se rött och den ilskna sidan av mig vill jag inte visa här. :-)
  16. 8
    Du orkar! Därför att du är mycket starkare än du tror just nu. Därför att du inte har farit med osanning. Därför att det är han som har varit otrogen och usel mot dig och era barn och inte tvärtom.

    Jag har själv erfarenheter av otrohet fast det var inga barn inblandade. Inte från min sida iaf. Det var min sambo som samtidigt som han var sambo med mig var förlovad (jo minsann) med en annan och gjorde en tredje med barn. Samtidigt. Bra jobbat!

    Du vet väl att det finns ett snack är på AFF för oss som råkat ut för otrohet. Där får man mycket stöd. Dessutom har du vårt fulla stöd här också som du ser.

    Mer än så här skriver jag inte för otrohet får mig att se rött och den ilskna sidan av mig vill jag inte visa här. :-)
  17. Medlem sedan
    Mar 2000
    #9

    J-a...

    Vet tyvärr hur det känns, då mitt ex var otrogen mot mig, jag dumpade honom, vi hade Sebbe ihop.
    Kan du förlåta honom tror du? Skulle du kunna fortsätta som vanligt? Fattade jag fel eller är du gravid igen?
    Massor med kramar till dig
  18. 9
    J-a... Vet tyvärr hur det känns, då mitt ex var otrogen mot mig, jag dumpade honom, vi hade Sebbe ihop.
    Kan du förlåta honom tror du? Skulle du kunna fortsätta som vanligt? Fattade jag fel eller är du gravid igen?
    Massor med kramar till dig
  19. Medlem sedan
    Dec 2004
    #10

    Styrkekramar till dig

    Åh vad ledsen och arg jag blir på män som kan leva ett dubbel liv på det sättet, och så länge dessutom.
    Hoppas att det var din partner som med ånger tog mod till sig och berättade och att du inte fick reda på det av en slump.

    All styrka till dig!
    Kram



  20. 10
    Styrkekramar till dig Åh vad ledsen och arg jag blir på män som kan leva ett dubbel liv på det sättet, och så länge dessutom.
    Hoppas att det var din partner som med ånger tog mod till sig och berättade och att du inte fick reda på det av en slump.

    All styrka till dig!
    Kram



  21. Mizen_m_två
    #11

    Näää, grrrrr

    Fy vad lågt av honom!!! Du, livet går vidare, men det blir aldrig som förut... Fruktansvärt fegt av honom att gå bakom ryggen och vara otrorgen och dessutom under SÅ LÅNG TID!

    Massor med kramar till dig!
  22. 11
    Näää, grrrrr Fy vad lågt av honom!!! Du, livet går vidare, men det blir aldrig som förut... Fruktansvärt fegt av honom att gå bakom ryggen och vara otrorgen och dessutom under SÅ LÅNG TID!

    Massor med kramar till dig!
  23. Medlem sedan
    Jan 2003
    #12

    MORR

    Jävla karlslok, äckel.

    Blir såå ledsen, vet inget du kan göra.

    Vilken vecka är du i? hur ska du ta dig vidare med detta, hoppas du har någon nära att prata med.

    MASSA SNYFTKRAAAAMAR Jeanette
  24. 12
    MORR Jävla karlslok, äckel.

    Blir såå ledsen, vet inget du kan göra.

    Vilken vecka är du i? hur ska du ta dig vidare med detta, hoppas du har någon nära att prata med.

    MASSA SNYFTKRAAAAMAR Jeanette
  25. Anonym
    #13

    Åh fy

    vilken skikstövel! Jag blir jättearg även fast det inte är jag som har råkat ut för det utan du. Jag hoppas att du kan ta dig igenom det här fast det inte verkar så lätt just nu. Skickar en stor styrkekram!
  26. 13
    Åh fy vilken skikstövel! Jag blir jättearg även fast det inte är jag som har råkat ut för det utan du. Jag hoppas att du kan ta dig igenom det här fast det inte verkar så lätt just nu. Skickar en stor styrkekram!
  27. Medlem sedan
    Feb 2003
    #14

    åh nej

    vet inte vad jag ska säga, det måste vara fruktansvärt!!

    Framför allt, se till att få hjälp. Det är mycket, både tankar och praktiska saker som måste redas ut. Och vädra så mycket du behöver här, på nätet finns många med erfarenheter som säkert kan stötta dig, på många sätt.

    Livet kommer att gå vidare även om det säkert känns helt slut just nu :-(
    Stora kramar från mig!!
  28. 14
    åh nej vet inte vad jag ska säga, det måste vara fruktansvärt!!

    Framför allt, se till att få hjälp. Det är mycket, både tankar och praktiska saker som måste redas ut. Och vädra så mycket du behöver här, på nätet finns många med erfarenheter som säkert kan stötta dig, på många sätt.

    Livet kommer att gå vidare även om det säkert känns helt slut just nu :-(
    Stora kramar från mig!!
  29. Medlem sedan
    Apr 2003
    #15

    näe fy

    jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, vilken j*kla idiot. Skickar massor med varma kramar till dig.

    *kram*
  30. 15
    näe fy jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, vilken j*kla idiot. Skickar massor med varma kramar till dig.

    *kram*
  31. Medlem sedan
    Aug 2002
    #16

    Men nej

    Fy vad dåligt. Jag har inte mycket att säga men har en nära kompis som varit i liknande situation och hon tog sig genom det och har faktiskt ett mycket bättre liv nu.
    Försök få hjälp via bvc eller mvc och dina barn kan vara en tröst och en hjälp eftersom de kan ge dig äkta kärlek.
    Kramar till er alla fyra!
    (dig, de två barnen och lilla bebben i magen, INTE mannen)
  32. 16
    Men nej Fy vad dåligt. Jag har inte mycket att säga men har en nära kompis som varit i liknande situation och hon tog sig genom det och har faktiskt ett mycket bättre liv nu.
    Försök få hjälp via bvc eller mvc och dina barn kan vara en tröst och en hjälp eftersom de kan ge dig äkta kärlek.
    Kramar till er alla fyra!
    (dig, de två barnen och lilla bebben i magen, INTE mannen)
  33. förtvivlad mamma
    #17

    nej han berättade inte...

    ...själv... hon blev gravid och tog kontakt med mig då han blev arg och ville att hon skulle göra abort...

    tack för dina ord:-)

    Kram
  34. 17
    nej han berättade inte... ...själv... hon blev gravid och tog kontakt med mig då han blev arg och ville att hon skulle göra abort...

    tack för dina ord:-)

    Kram
  35. förtvivlad mamma
    #18

    Vill hata

    men man kan ju inte sluta älska över en natt... han har ingen förklaring, han säger att vi inte haft det bra... men det har inte jag fått veta...

    tack, jag kommer att behöva er här!!
  36. 18
    Vill hata men man kan ju inte sluta älska över en natt... han har ingen förklaring, han säger att vi inte haft det bra... men det har inte jag fått veta...

    tack, jag kommer att behöva er här!!
  37. förtvivlad mamma
    #19

    tack

    så mycket
  38. 19
    tack så mycket
  39. förtvivlad mamma
    #20

    bygga på

    ja jag vet inte? kan jag någonsin lita på honom igen?

    kram
  40. 20
    bygga på ja jag vet inte? kan jag någonsin lita på honom igen?

    kram
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Avslöja otrohet men vara anonym?
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-12-15, 09:04
  2. Är detta otrohet?
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 13:08
  3. Hjälp! Är detta otrohet?
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-09-29, 20:06
  4. Är detta otrohet???
    By Snart skild in forum Separation
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-21, 14:14
  5. Är detta otrohet???
    By Snart skild in forum Separation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-21, 08:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar