Hej alla nya och gamla vänner!
Vikt
  1. Lee
    #1

    Hej alla nya och gamla vänner!

    Nu är jag tillbaka här efter en stressig tid med mycket att göra med skolarbete osv.

    Det går så mycket lättare när man kan skriva lite här på sidan om allt positivt och negativt man upplever!

    Nu har jag 5-7 kg kvar till målvikten men mina stora mål är egentligen att äta bra och med ett normalt förhållande till mat samt mina motionsmål, bla Göteborgsvarvet i maj och i juni Vätternrundan!

    Kämpa på alla duktiga här inne!
  2. 1
    Hej alla nya och gamla vänner! Nu är jag tillbaka här efter en stressig tid med mycket att göra med skolarbete osv.

    Det går så mycket lättare när man kan skriva lite här på sidan om allt positivt och negativt man upplever!

    Nu har jag 5-7 kg kvar till målvikten men mina stora mål är egentligen att äta bra och med ett normalt förhållande till mat samt mina motionsmål, bla Göteborgsvarvet i maj och i juni Vätternrundan!

    Kämpa på alla duktiga här inne!
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Då är vi tydligen 2 st Lee

    jag tar mod till mig och säger att jag använt mitt nick på aff från start, och hoppas att jag kan fortsätta med det. Alltid iklickad info har jag också, förutom mitt första inlägg här då jag missade :)
  4. 2
    Då är vi tydligen 2 st Lee jag tar mod till mig och säger att jag använt mitt nick på aff från start, och hoppas att jag kan fortsätta med det. Alltid iklickad info har jag också, förutom mitt första inlägg här då jag missade :)
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3

    Heja!

    Du är ju nära målet nu. Vad roligt att ha motionsmål också!

    Kanske kan du lägga till något till ditt nick så att inte de två Lee blandas ihop?
  6. 3
    Heja! Du är ju nära målet nu. Vad roligt att ha motionsmål också!

    Kanske kan du lägga till något till ditt nick så att inte de två Lee blandas ihop?
  7. Snart nytt nick (fd Lee)
    #4

    OK

    det var tråkigt. Jag har skrivit på ViktSnack från och till sen april-03 så många här känner mig som Lee...

    Får väl fundera ut nåt nytt nick... Återkommer.
  8. 4
    OK det var tråkigt. Jag har skrivit på ViktSnack från och till sen april-03 så många här känner mig som Lee...

    Får väl fundera ut nåt nytt nick... Återkommer.
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5

    Men

    du kanske bara kan lägga till något just när du skriver på Viktsnack? Vore ju synd om du behövde överge ditt nick helt. T ex \"Lee med 2 små\" eller \"Lee -3 kg\" eller \"Lee X\"?
  10. 5
    Men du kanske bara kan lägga till något just när du skriver på Viktsnack? Vore ju synd om du behövde överge ditt nick helt. T ex \"Lee med 2 små\" eller \"Lee -3 kg\" eller \"Lee X\"?
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6

    Jag vet

    hur knasigt det kan bli när 2 har samma nick. Kanske kan en av oss använda versaler, så kan alla se skillnad på oss men båda ha kvar sitt nick?
  12. 6
    Jag vet hur knasigt det kan bli när 2 har samma nick. Kanske kan en av oss använda versaler, så kan alla se skillnad på oss men båda ha kvar sitt nick?
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7

    får jag lägga mig i?

    Ja det gör jag *ler*. Jag kan ju säga att ska jag kunna hålla reda på er så är det nog lättare om den ena byter nick eller lägger till något bakom sitt nick,,,jag tror inte det hjälper att den ena använder gemener och den andre versaler. Men det kanske bara är jag som är så förvirrad *ler*.
    Kram och lycka till att hitta bra nick.
    Åsa.
  14. 7
    får jag lägga mig i? Ja det gör jag *ler*. Jag kan ju säga att ska jag kunna hålla reda på er så är det nog lättare om den ena byter nick eller lägger till något bakom sitt nick,,,jag tror inte det hjälper att den ena använder gemener och den andre versaler. Men det kanske bara är jag som är så förvirrad *ler*.
    Kram och lycka till att hitta bra nick.
    Åsa.
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8

    Klart du får

    lägga dig i. Vi Lee:ar ska nog hitta på någon lösning så du inte blir så förvirrad :)
  16. 8
    Klart du får lägga dig i. Vi Lee:ar ska nog hitta på någon lösning så du inte blir så förvirrad :)
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9

    ja vad bra

    det är så jobbigt att vara förvirrad *ler*.
    Åsa.
  18. 9
    ja vad bra det är så jobbigt att vara förvirrad *ler*.
    Åsa.

Liknande trådar

  1. Hej alla gamla och nya vänner!
    By tuva06 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-06-27, 08:01
  2. Hej alla gamla vänner :)
    By ♥Helena♥ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-12-10, 19:56
  3. Hej alla gamla vänner och nya!
    By huskors in forum _99 Alla barn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 20:20
  4. Hej alla gamla vänner :)
    By mammamina in forum _0307 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 11:38
  5. Hej alla gamla vänner
    By Linuxan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 17:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar