Ont i snoppen!
_0310 Oktoberbarn
  1. Åsa m Lucas och Louise
    #1

    Ont i snoppen!

    Lucas har ont i snoppen! Han har gått runt hela dagen och sagt att han har ont....Vet nån vad det kan vara, eller ska vi ta en tur till bvc i morgon?? Han är torr dagtid nu, har det nåt med blöjavvänjningen att göra`??
  2. 1
    Ont i snoppen! Lucas har ont i snoppen! Han har gått runt hela dagen och sagt att han har ont....Vet nån vad det kan vara, eller ska vi ta en tur till bvc i morgon?? Han är torr dagtid nu, har det nåt med blöjavvänjningen att göra`??
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Hur ser det ut?

    Är det rött så kan det vara nån form av förhudskatarr... Mina hundar får det stup i kvarten men har ingen erfarenhet från människor... (varför svarade jag på denna fråga egentligen???)

    Albin har lite svårt att skilja på sina \"saker\" därnere så ofta när han har ont i snoppen så är det egentligen i rumpan... Dessutom brukar han glatt berätta för folk att han har feber i snoppen... (vi har stjärttermometer...)
  4. 2
    Hur ser det ut? Är det rött så kan det vara nån form av förhudskatarr... Mina hundar får det stup i kvarten men har ingen erfarenhet från människor... (varför svarade jag på denna fråga egentligen???)

    Albin har lite svårt att skilja på sina \"saker\" därnere så ofta när han har ont i snoppen så är det egentligen i rumpan... Dessutom brukar han glatt berätta för folk att han har feber i snoppen... (vi har stjärttermometer...)
  5. Åsa m Lucas och Louise
    #3

    Han är röd

    runt pungen och på själva \"strängen\" (undrar vad han säger i tonåren om att jag har diskuterat hans snopp på nätet, och fått råd om hur det brukar se ut på hundar *asg*), ja, och så springer han runt och säger att det gör ont....

    Men Lucas blandar inte i hop snopp och rumpa, han är väldigt medveten vad han har och vad mamma och Louise inte har....mammas snopp är borta nämligen!
  6. 3
    Han är röd runt pungen och på själva \"strängen\" (undrar vad han säger i tonåren om att jag har diskuterat hans snopp på nätet, och fått råd om hur det brukar se ut på hundar *asg*), ja, och så springer han runt och säger att det gör ont....

    Men Lucas blandar inte i hop snopp och rumpa, han är väldigt medveten vad han har och vad mamma och Louise inte har....mammas snopp är borta nämligen!

Liknande trådar

  1. Såg ni snoppen?
    By Rut_Blad in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-13, 23:18
  2. Snoppen...
    By AnjaL in forum _0506 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-29, 23:27
  3. ont i snoppen :(
    By linda!!!! in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-03-19, 19:31
  4. Ont i snoppen
    By woody in forum _01 Höstbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 13:47
  5. Låt bli snoppen!
    By camilla_73 in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2007-05-16, 20:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar