Ingen höjdare med magsjuka
_0610 Oktoberbarn
  1. Luringen bf 8 okt?
    #1

    Ingen höjdare med magsjuka

    när man dessutom mår illa pga graviditeten. Igår började jag spygalla så jag ringde sjukvårdsupplysningen. Det viktigaste är att dricka och att få i sig salt och socker. Jag gjorde vätskeersättning och sitter nu och knaprar på salta kex och dricker saft så får vi se hur det går. Det tar verkligen på krafterna.
  2. 1
    Ingen höjdare med magsjuka när man dessutom mår illa pga graviditeten. Igår började jag spygalla så jag ringde sjukvårdsupplysningen. Det viktigaste är att dricka och att få i sig salt och socker. Jag gjorde vätskeersättning och sitter nu och knaprar på salta kex och dricker saft så får vi se hur det går. Det tar verkligen på krafterna.
  3. Anonym
    #2

    Usch vad jobbigt..

    ...hoppas du snart mår bättre!
  4. 2
    Usch vad jobbigt.. ...hoppas du snart mår bättre!
  5. Luringen bf 8 okt?
    #3

    Tack för omtanken imt

    d
  6. 3
    Tack för omtanken imt d
  7. L m M+bf oktober
    #4

    Fy!

    Är magsjukan kvar ännu?
    Förra graviditeten spydde jag precis så mycket utan att ha magsjuka innan, fick fina receptbelagda tabletter då som funkade super mot illamåendet. Är du säker på att det är magsjuka fortfarande?
  8. 4
    Fy! Är magsjukan kvar ännu?
    Förra graviditeten spydde jag precis så mycket utan att ha magsjuka innan, fick fina receptbelagda tabletter då som funkade super mot illamåendet. Är du säker på att det är magsjuka fortfarande?
  9. Luringen bf 8 okt?
    #5

    Yes

    Jag blev ju dålig natt till fredag, kände mig riktigt pigg fram tills igår då jag fick jätteont högt upp i magen och spydde som bara den. Idag är det lite lugnare. Jag är säker på att det är magsjuka, helt säker är jag nog i morgon.
  10. 5
    Yes Jag blev ju dålig natt till fredag, kände mig riktigt pigg fram tills igår då jag fick jätteont högt upp i magen och spydde som bara den. Idag är det lite lugnare. Jag är säker på att det är magsjuka, helt säker är jag nog i morgon.

Liknande trådar

  1. Örontermometer är ju ingen höjdare.
    By blå fågeln in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2018-03-02, 07:59
  2. ingen höjdare här
    By Lin-nea in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2011-02-02, 17:56
  3. Kex var ingen höjdare!
    By Syskondags in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-07-29, 22:30
  4. ingen höjdare
    By ok att va anonym nu? in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-27, 21:22
  5. Päron var ingen höjdare...
    By Annika med 3 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 15:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar