Säger hej då du....
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Säger hej då du....

    vill bara säga att ni alla varit ett stort stöd.
    Älskar mina barn o min sambo...men inte mig själv, tyvärr.
    Haar försökt kämpa så länge, men orkar inte mer.
    Haar tagit alla tabletter jag har...säger inte detta för att få nån hjälp elle empati.
    <<<orkar bara inte längre, men tacka för er hjälp.
  2. 1
    Säger hej då du.... vill bara säga att ni alla varit ett stort stöd.
    Älskar mina barn o min sambo...men inte mig själv, tyvärr.
    Haar försökt kämpa så länge, men orkar inte mer.
    Haar tagit alla tabletter jag har...säger inte detta för att få nån hjälp elle empati.
    <<<orkar bara inte längre, men tacka för er hjälp.
  3. på besök
    #2

    NEJ!

    Hjälp vad gör vi, finns det något sätt att spåra Natta och skicka hjälp hem till henne. Snälla svara någon!
  4. 2
    NEJ! Hjälp vad gör vi, finns det något sätt att spåra Natta och skicka hjälp hem till henne. Snälla svara någon!
  5. Deppig
    #3

    SNACKVÄRD! REDAKTIONEN! HJÄLP!

    MÅSTE GÅ ATT SPÅRA DATORN OCH DEN SOM HAR DEN!!
    HJÄLP
  6. 3
    SNACKVÄRD! REDAKTIONEN! HJÄLP! MÅSTE GÅ ATT SPÅRA DATORN OCH DEN SOM HAR DEN!!
    HJÄLP
  7. Deppig
    #4

    HALLÅ!!! SVARA NU!!!!!

    RING TILL NÅGON!!! SVARA NÅGON!!!
    KOM IGEN OCH SKRIV DIN ADRESS!!!!
  8. 4
    HALLÅ!!! SVARA NU!!!!! RING TILL NÅGON!!! SVARA NÅGON!!!
    KOM IGEN OCH SKRIV DIN ADRESS!!!!
  9. på besök
    #5

    FÅR INGET SVAR PÅ TEL 08-207957

    Har provat att ringa nr 08-20 79 57 som går till allt för föräldrar men får inget svar, kan någon mer prova, måste ta hand om min sjuka dotter som vaknat. Snälla någon vi måste fixa det här!!!
  10. 5
    FÅR INGET SVAR PÅ TEL 08-207957 Har provat att ringa nr 08-20 79 57 som går till allt för föräldrar men får inget svar, kan någon mer prova, måste ta hand om min sjuka dotter som vaknat. Snälla någon vi måste fixa det här!!!
  11. mia
    #6

    Åh natta...

    Så de tog dig till slut?
    Jag hoppas SÅ att du inte lyckats, och framför allt att om du inte lyckats, inte blir skadad.
    Det FINNS en väg ut, även för dig, och den behöver absolut inte betyda döden.

    Lång, varm kram... och allt mitt hopp.
  12. 6
    Åh natta... Så de tog dig till slut?
    Jag hoppas SÅ att du inte lyckats, och framför allt att om du inte lyckats, inte blir skadad.
    Det FINNS en väg ut, även för dig, och den behöver absolut inte betyda döden.

    Lång, varm kram... och allt mitt hopp.
  13. Felicia
    #7

    Natta - ring 112!!!

    Snälla snälla du! Ring 112 och få hjälp att få bort tabletterna du tagit! Gör inte det här, snälla Natta!!! Det finns tid att ångra, lyft luren och ring nu!
  14. 7
    Natta - ring 112!!! Snälla snälla du! Ring 112 och få hjälp att få bort tabletterna du tagit! Gör inte det här, snälla Natta!!! Det finns tid att ångra, lyft luren och ring nu!
  15. Lilla Jag
    #8

    NATTA RING!!! SKAFFA HJÄLP!!!

    Du får inte dö, du har varit sån´t stöd för mig och andra. Du behövs!
  16. 8
    NATTA RING!!! SKAFFA HJÄLP!!! Du får inte dö, du har varit sån´t stöd för mig och andra. Du behövs!
  17. mia
    #9

    hej..

    jag undrar om vi inte kan ta vägen via polisen i Gbg? Där kan de kanske ta över jakten på natta...

    Är det någon som kann tänka sig att ringa dem? Berätta vad det gäller? Jag har telefonfobi med okända...

    Någon som vet vad natta äter för mediciner?
    I så fall kan vi få besked om det är tillräckligt eller inte. Ofta krävs det väldigt mycket för att man ska klara att dö på tabletter, dock kan man få allvarliga, permanenta skador.

    Och natta, om du läser här, stoppa fingrarna i halsen nu. Du vill inte leva alls, jag vet, men tänk om du riskerar att få leva resten av ditt liv med ännu ett handikapp. Är det värt risken?

    Kram
  18. 9
    hej.. jag undrar om vi inte kan ta vägen via polisen i Gbg? Där kan de kanske ta över jakten på natta...

    Är det någon som kann tänka sig att ringa dem? Berätta vad det gäller? Jag har telefonfobi med okända...

    Någon som vet vad natta äter för mediciner?
    I så fall kan vi få besked om det är tillräckligt eller inte. Ofta krävs det väldigt mycket för att man ska klara att dö på tabletter, dock kan man få allvarliga, permanenta skador.

    Och natta, om du läser här, stoppa fingrarna i halsen nu. Du vill inte leva alls, jag vet, men tänk om du riskerar att få leva resten av ditt liv med ännu ett handikapp. Är det värt risken?

    Kram
  19. annis
    #10

    Men gud vad hemskt att läsa..

    Dina barn måste väl ändå vara värda att kämpa för.. Vilken tragedi för de, ge inte upp!
  20. 10
    Men gud vad hemskt att läsa.. Dina barn måste väl ändå vara värda att kämpa för.. Vilken tragedi för de, ge inte upp!
  21. Helena
    #11

    Nej....

    du behövs här.......
    Prata med din sambo.
    Hoppas, hoppas att du fått hjälp
    Kram
  22. 11
    Nej.... du behövs här.......
    Prata med din sambo.
    Hoppas, hoppas att du fått hjälp
    Kram
  23. Mamzing
    #12

    Nej...

    Nej natta gör det inte, snälla!! ring 112 eller nån som du har förtroende för och be om hjälp.
  24. 12
    Nej... Nej natta gör det inte, snälla!! ring 112 eller nån som du har förtroende för och be om hjälp.
  25. Medlem sedan
    Nov 2004
    #13

    Åh, nej

    Alla våra händer sträcks efter dig
    Vill så gärna hjälpa, men hur????

    Var är du någonstans?
    Snälla någon, hjälp!
  26. 13
    Åh, nej Alla våra händer sträcks efter dig
    Vill så gärna hjälpa, men hur????

    Var är du någonstans?
    Snälla någon, hjälp!
  27. Medlem sedan
    May 2004
    #14

    hej

    en kompis råkade komma förbi.........lyckades fi få att kräkas upp.....känner mig omtumlad men är ok nu.

    Ångrar mig så
  28. 14
    hej en kompis råkade komma förbi.........lyckades fi få att kräkas upp.....känner mig omtumlad men är ok nu.

    Ångrar mig så
  29. Medlem sedan
    Nov 2004
    #15

    Du anar inte...

    vad glad jag blir att se dig!!!!

    Så bra att din vän kom. Har du sällskap nu? DU FÅR INTE VARA ENSAM!!!!

    Mängder med kramar från Stella

  30. 15
    Du anar inte... vad glad jag blir att se dig!!!!

    Så bra att din vän kom. Har du sällskap nu? DU FÅR INTE VARA ENSAM!!!!

    Mängder med kramar från Stella

  31. Medlem sedan
    Nov 1999
    #16

    åh vad jag blir glad

    att du är där. Jag kom in nyss och läste vad du gjort och jag rös i hela kroppen av rädsla och vanmakt att inget kunna göra.
    Min älskade morbror tog sitt liv och lämnade alla kvar med sina frågor. Jag saknar honom så, det är över 10 år sedan nu.
    Kan kompisen stanna hos dig? Eller har du någon annan hos dig?
    Du ska inte vara ensam nu, kan du åka in akut och få hjälp?
    är oroad för dig
  32. 16
    åh vad jag blir glad att du är där. Jag kom in nyss och läste vad du gjort och jag rös i hela kroppen av rädsla och vanmakt att inget kunna göra.
    Min älskade morbror tog sitt liv och lämnade alla kvar med sina frågor. Jag saknar honom så, det är över 10 år sedan nu.
    Kan kompisen stanna hos dig? Eller har du någon annan hos dig?
    Du ska inte vara ensam nu, kan du åka in akut och få hjälp?
    är oroad för dig
  33. mia
    #17

    Vilken tur.

    natta, ta hand om dig. Se det här som en chans att bestiga berget du har framför dig. Det går. Det kommer ta massor med tid och energi, men det går.
    Du finns i våra tankar.

    Kram.
  34. 17
    Vilken tur. natta, ta hand om dig. Se det här som en chans att bestiga berget du har framför dig. Det går. Det kommer ta massor med tid och energi, men det går.
    Du finns i våra tankar.

    Kram.
  35. Mamzing
    #18

    Vad jag är glad och se dej!!

    Vad glad jag är och se dej här, blev så rädd när jag kom in och läste det du skrivit. Kan du be din kompis stanna hos dej tror du eller kommer din sambo hem för jag vill inte att du är själv. Tänker på dej kraaaaamar
  36. 18
    Vad jag är glad och se dej!! Vad glad jag är och se dej här, blev så rädd när jag kom in och läste det du skrivit. Kan du be din kompis stanna hos dej tror du eller kommer din sambo hem för jag vill inte att du är själv. Tänker på dej kraaaaamar
  37. mia
    #19

    Hoppas också

    att det inte är ett blindspår du lägger ut nu.
    Om du vore säker på din sak skulle du inte vilja att någon av oss lyckas hitta dig.

  38. 19
    Hoppas också att det inte är ett blindspår du lägger ut nu.
    Om du vore säker på din sak skulle du inte vilja att någon av oss lyckas hitta dig.

  39. Medlem sedan
    Jan 2004
    #20

    Vad glad jag blir!

    Natta, jag började nästan att gråta när jag läste ditt inlägg. Vilken tur att din kompis kom förbi. Jag hoppas att du har sällskap nu och inte är ensammen. Du måste lova mig att inte ge upp. Även om det känns så ibland, så känner jag oxå.
    *Kramar om* Jättehårt!!!!!!
  40. 20
    Vad glad jag blir! Natta, jag började nästan att gråta när jag läste ditt inlägg. Vilken tur att din kompis kom förbi. Jag hoppas att du har sällskap nu och inte är ensammen. Du måste lova mig att inte ge upp. Även om det känns så ibland, så känner jag oxå.
    *Kramar om* Jättehårt!!!!!!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Åter igen säger min son "varfölr säger
    By mamma24h in forum Bokstavsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-05, 15:24
  2. Nu säger jag godnatt och jag säger det
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-23, 06:42
  3. Jag säger som
    By myran79 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 21:24
  4. Vad säger man
    By Tjatmoster in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 15:10
  5. Sonen säger att pappa säger
    By Mamman1 in forum Separation
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 12:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar