En sida skrivet
Kromosomer
  1. ks-redax
    #1

    En sida skrivet

    på nästan ett år gör att vi nu stänger detta snack.
  2. 1
    En sida skrivet på nästan ett år gör att vi nu stänger detta snack.
  3. Susanne
    #2

    Tycker att

    det är synd. För även om det är lite aktivitet på sidan så är det hit nya föräldrar till barn med kromosomavvikelser kommer med sina oroliga frågor.
    Vi som har barn med mycket ovanliga kromosomfel är ju hänvisade hit. Vi \"får\" inte skriva på tex forumet för Downs Syndrom. Då jag har ställt frågor där så har jag blivit hänvisad hit. Hade varit roligt om man i stället kunde få lite fart på det här forumet. Här skrivs om rätt jobbiga bitar och jag tycker som sagt att det är synd om sidan försvinner. Om forumet försvinner skulle jag önska att det i stället kom ett nytt i stil med \"ovanliga syndrom o handikapp\"
  4. 2
    Tycker att det är synd. För även om det är lite aktivitet på sidan så är det hit nya föräldrar till barn med kromosomavvikelser kommer med sina oroliga frågor.
    Vi som har barn med mycket ovanliga kromosomfel är ju hänvisade hit. Vi \"får\" inte skriva på tex forumet för Downs Syndrom. Då jag har ställt frågor där så har jag blivit hänvisad hit. Hade varit roligt om man i stället kunde få lite fart på det här forumet. Här skrivs om rätt jobbiga bitar och jag tycker som sagt att det är synd om sidan försvinner. Om forumet försvinner skulle jag önska att det i stället kom ett nytt i stil med \"ovanliga syndrom o handikapp\"
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Många läser...

    ...men alla skriver inte. Jag vill påstå att detta forum (funktionen) är mycket viktigt för de/oss som sitter i denna situation. Under långa perioder orkar man inte annat än läsa lite, skrivandet är övermäktigt. Samtidigt vet man att det finns stöd här den dag man behöver råd och hjälp. Den här platsen gör skillnad - när tillvaron hänger på en lös tråd. Det här är ett viktigt stöd för oss. Vi vet att vi har varandra här även då det är tyst. Jag tror inte ni riktigt förstår vad ni vill stänga ner. Ompröva beslutet - tack på förhand!
  6. 3
    Många läser... ...men alla skriver inte. Jag vill påstå att detta forum (funktionen) är mycket viktigt för de/oss som sitter i denna situation. Under långa perioder orkar man inte annat än läsa lite, skrivandet är övermäktigt. Samtidigt vet man att det finns stöd här den dag man behöver råd och hjälp. Den här platsen gör skillnad - när tillvaron hänger på en lös tråd. Det här är ett viktigt stöd för oss. Vi vet att vi har varandra här även då det är tyst. Jag tror inte ni riktigt förstår vad ni vill stänga ner. Ompröva beslutet - tack på förhand!
  7. Ann m Frida
    #4

    Stäng inte!

    Eller gör som föreslagits, döp om det till ovanliga funktionshinder/kromosomfel eller nåt. För även om vi inte skriver ofta så är det ändå här vi hittar varandra!
  8. 4
    Stäng inte! Eller gör som föreslagits, döp om det till ovanliga funktionshinder/kromosomfel eller nåt. För även om vi inte skriver ofta så är det ändå här vi hittar varandra!
  9. Mimmi
    #5

    Neeej stäng inte detta

    När min dotter föddes med en kromosom avvikelse blev detta forumet min räddning. Det kanske inte skrivs så ofta i och med att just hennes fel är ovanligt men jag kunde söka vad som skrivits innan om hennes syndrom.Detta gjorde att jag kom i kontakt med andra i vår situation och på så sätt gjort det lättare att förstå/leva. Så snälla lägg inte ner detta forum för fast att det inte används så mycket så betyder det oerhört för de som drabbas.

    Mimmi
  10. 5
    Neeej stäng inte detta När min dotter föddes med en kromosom avvikelse blev detta forumet min räddning. Det kanske inte skrivs så ofta i och med att just hennes fel är ovanligt men jag kunde söka vad som skrivits innan om hennes syndrom.Detta gjorde att jag kom i kontakt med andra i vår situation och på så sätt gjort det lättare att förstå/leva. Så snälla lägg inte ner detta forum för fast att det inte används så mycket så betyder det oerhört för de som drabbas.

    Mimmi
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6

    Vad synd i så fall...

    Jag tittar ofta in här och har själv haft stor nytta av det här snacket. Här fick jag tex kontakt med andra föräldrar när jag så väl behövde det.
  12. 6
    Vad synd i så fall... Jag tittar ofta in här och har själv haft stor nytta av det här snacket. Här fick jag tex kontakt med andra föräldrar när jag så väl behövde det.
  13. Maj03
    #7

    Olyckligt

    Jag tycker att det vore olyckligt att stänga denna sida pga inaktivitet. Visst finns det många andra sidor där det strömmar in inlägg varje dag, men helt utan någon substans. De föräldrar som söker sig till denna sida kanske inte skriver så ofta, men kan vara i desperat behov av hjälp med någon fråga där de behöver erfarenhetsutbyte. Försök hitta någon vettig ersättning till denna kategori, stäng bara inte!!!
  14. 7
    Olyckligt Jag tycker att det vore olyckligt att stänga denna sida pga inaktivitet. Visst finns det många andra sidor där det strömmar in inlägg varje dag, men helt utan någon substans. De föräldrar som söker sig till denna sida kanske inte skriver så ofta, men kan vara i desperat behov av hjälp med någon fråga där de behöver erfarenhetsutbyte. Försök hitta någon vettig ersättning till denna kategori, stäng bara inte!!!
  15. Medlem sedan
    Mar 2004
    #8

    Stäng inte

    Denna sida behövs.
    Alla sidor behöver inte ha inlägg jämt.
    Denna sida är viktig låt den vara kvar.

    /Lena
  16. 8
    Stäng inte Denna sida behövs.
    Alla sidor behöver inte ha inlägg jämt.
    Denna sida är viktig låt den vara kvar.

    /Lena
  17. norvig
    #9

    sidan behövs

    Har precis hittat hit och känner ett enormt stöd. Även om man som \"kromosommamma\" inte alltid vill skriva så behövs den här sidan. Håller med föregående skrivare om att den i så fall måste finnas kvar men med annat namn. Alla har rätt att passa in någonstans.
  18. 9
    sidan behövs Har precis hittat hit och känner ett enormt stöd. Även om man som \"kromosommamma\" inte alltid vill skriva så behövs den här sidan. Håller med föregående skrivare om att den i så fall måste finnas kvar men med annat namn. Alla har rätt att passa in någonstans.

Liknande trådar

  1. Ok , skrivet?
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-16, 10:50
  2. Fy f-n vad bra skrivet...
    By pbsthlm in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-22, 14:29
  3. Bra skrivet!
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 21:12
  4. När det skrivet
    By m00n in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-14, 16:33
  5. Bra skrivet...
    By FemaleX in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 10:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar