Vilken sötnos till karl
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Vilken sötnos till karl

    jag har :-)

    Var in på pop för att välja ut fleece och jacka. WS ska bli födelsedagspresent åt tjejen från farmorn.

    Väl där kunde jag inte bestämma mig mellan den bruna och den vita jackan.

    Så maken köpte båda till henne:-)
    (han tyckte nog att lillan såg sååå fin ut i båda!)

    Så nu har hon en rosa ws och en brun och en vit jacka.

    Hittade även ett vitt linne och en fleecejacka till stora tjejen för den grymma summan av hela 63svenska kronor.
  2. 1
    Vilken sötnos till karl jag har :-)

    Var in på pop för att välja ut fleece och jacka. WS ska bli födelsedagspresent åt tjejen från farmorn.

    Väl där kunde jag inte bestämma mig mellan den bruna och den vita jackan.

    Så maken köpte båda till henne:-)
    (han tyckte nog att lillan såg sååå fin ut i båda!)

    Så nu har hon en rosa ws och en brun och en vit jacka.

    Hittade även ett vitt linne och en fleecejacka till stora tjejen för den grymma summan av hela 63svenska kronor.
  3. A med 3
    #2

    =) Samma här

    jag har ju velat så med färger mm så var han med en dag på POP och såg den andra jackan och han tyckte bestämt att dottern skulle ha den också =)
  4. 2
    =) Samma här jag har ju velat så med färger mm så var han med en dag på POP och såg den andra jackan och han tyckte bestämt att dottern skulle ha den också =)
  5. no more pop
    #3

    Ja ha!!!!

  6. 3
    Ja ha!!!!
  7. Medlem sedan
    Jan 1999
    #4

    Åhhhh!!!

    Vilken KARL! var rädd om honom. ;O) Har faktiskt lite dåligt samvete, jag som så stort skulle ringa åt dig idag, skönt att se att det löste sig. Jag har nämligen suttit med näsan i skolbäckerna idag så jag har inte ens ringt mina egna ärenden. =(

    Min lilla har åxå rosa WS och jag har precis som du velat mellan den bruna eller vita jacka till henne...Det blev den vita. Hoppas jag! Har köpt begad och betalt men inte sett jackan ännu. =( *Väntar ihärdigt*

    Såg du om 86:an fanns kvar i rosa WS? Köpte ju för liten till dottern. =(

  8. 4
    Åhhhh!!! Vilken KARL! var rädd om honom. ;O) Har faktiskt lite dåligt samvete, jag som så stort skulle ringa åt dig idag, skönt att se att det löste sig. Jag har nämligen suttit med näsan i skolbäckerna idag så jag har inte ens ringt mina egna ärenden. =(

    Min lilla har åxå rosa WS och jag har precis som du velat mellan den bruna eller vita jacka till henne...Det blev den vita. Hoppas jag! Har köpt begad och betalt men inte sett jackan ännu. =( *Väntar ihärdigt*

    Såg du om 86:an fanns kvar i rosa WS? Köpte ju för liten till dottern. =(

  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5

    Ibland glimtar

    dom till :-)
  10. 5
    Ibland glimtar dom till :-)
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Humm

    det var inte så många som hängde kvar... Men ja jag tror att en 86a var kvar för maken provade ut den storleken på henne först. Ring imorgon och be dom lägga undan för det var inte så många som hängde framme. (om dom nu inte har i förrådet?) Om inte 86 finns kvar kanske du kan ta en 92a och ha den lite stor?

    När lillan levererade en blöj/toasittning av normal konsistens så vågade jag äntligen ta mig ut. Oj så skönt att se folk igen! (hon äter penicillin och blir kass i magen av det.. hon smittar inte :-)
  12. 6
    Humm det var inte så många som hängde kvar... Men ja jag tror att en 86a var kvar för maken provade ut den storleken på henne först. Ring imorgon och be dom lägga undan för det var inte så många som hängde framme. (om dom nu inte har i förrådet?) Om inte 86 finns kvar kanske du kan ta en 92a och ha den lite stor?

    När lillan levererade en blöj/toasittning av normal konsistens så vågade jag äntligen ta mig ut. Oj så skönt att se folk igen! (hon äter penicillin och blir kass i magen av det.. hon smittar inte :-)
  13. Medlem sedan
    Nov 2000
    #7

    *ler* Jag hade blivit förbannad *s*

    Vad olika vi är! Jag hade blivit jättearg för att han var så slösaktig att han köpte två jackor, men å andra sidan är det väldigt liten risk att han skulle göra en sådan sak *s*.
  14. 7
    *ler* Jag hade blivit förbannad *s* Vad olika vi är! Jag hade blivit jättearg för att han var så slösaktig att han köpte två jackor, men å andra sidan är det väldigt liten risk att han skulle göra en sådan sak *s*.
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8

    Du.. det trodde

    jag med att det var.. en liten risk alltså :-)


    Så jag kände faktiskt på hans panna om han fått tillbaka sin tokhöga feber igen.

    Däremot kom han hem med en SNORDYR ensam snittblomma och då flög jag i taket *hrm*. Tror jag sa något i stil med: Jag hade kunnat få fem stora gröna växter för samma pris!

    Tacksamma kääring här *S*!


    Nej jag får vara nöjd faktiskt :-) Men sen tror jag att han tyckte hon var så fin i båda färgerna att HAN hade svårt att välja. Är så nöjd så :-)
  16. 8
    Du.. det trodde jag med att det var.. en liten risk alltså :-)


    Så jag kände faktiskt på hans panna om han fått tillbaka sin tokhöga feber igen.

    Däremot kom han hem med en SNORDYR ensam snittblomma och då flög jag i taket *hrm*. Tror jag sa något i stil med: Jag hade kunnat få fem stora gröna växter för samma pris!

    Tacksamma kääring här *S*!


    Nej jag får vara nöjd faktiskt :-) Men sen tror jag att han tyckte hon var så fin i båda färgerna att HAN hade svårt att välja. Är så nöjd så :-)

Liknande trådar

  1. vilken sötnos!!!
    By Karolina m.W & bf3/7 in forum _1007 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-12, 21:10
  2. Vilken karl man har!;-)
    By mamma T in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-08-05, 03:28
  3. Vilken karl jag har...
    By AnneF med 3 busar in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-26, 19:47
  4. grattis K-line!vilken sötnos!
    By kattis,moa o gustav in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 18:02
  5. Vilken karl man har
    By Vimse bf 6/9 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 18:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar