hur många har fått fler*nyfiken*
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    hur många har fått fler*nyfiken*

    Jag fick en son den 5 november -01.. å nu e jag lite nyfiken på er andra hur har det gått för er.. har ni skaffat fler? flyttat? separerat osv?
  2. 1
    hur många har fått fler*nyfiken* Jag fick en son den 5 november -01.. å nu e jag lite nyfiken på er andra hur har det gått för er.. har ni skaffat fler? flyttat? separerat osv?
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2

    svara själv först :)

    har bara en liten kille, har flyttat från eskilstuna till stockholm .. separerat och träffat en´ny kille och är nu mer sambo :)
  4. 2
    svara själv först :) har bara en liten kille, har flyttat från eskilstuna till stockholm .. separerat och träffat en´ny kille och är nu mer sambo :)
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3

    Vi har gjort en del

    första barnet föddes oktober 01, nästa februari 03, flyttade till hus juni 03, förlovade oss juli -05 och ska gifta oss juli i år :)
  6. 3
    Vi har gjort en del första barnet föddes oktober 01, nästa februari 03, flyttade till hus juni 03, förlovade oss juli -05 och ska gifta oss juli i år :)
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4

    åå så kul

    gratulerar!! :) då antar jag att det e en massa bröllopsplaner att stå i nu då.. guu så kul :)
  8. 4
    åå så kul gratulerar!! :) då antar jag att det e en massa bröllopsplaner att stå i nu då.. guu så kul :)
  9. Jennie m Mathias 5/10-01
    #5

    Har inte varit

    så väldigt aktiv här inne men svara ändå.

    Här är det mesta som vanligt förutom att vi precis fått veta att Mathias kommer bli storebror i oktober (om allt går bra).

    Det blir vårt tredje oktoberbarn! Mathias har även en storasyster född i oktober -99.

    Mathias vet inget än men det skall bli kul att se hans reaktion. Han har tidigare sagt att han inte vill ha någon lillebror eller lillasyster utan han vill ha en liten katt!

    / Jennie
  10. 5
    Har inte varit så väldigt aktiv här inne men svara ändå.

    Här är det mesta som vanligt förutom att vi precis fått veta att Mathias kommer bli storebror i oktober (om allt går bra).

    Det blir vårt tredje oktoberbarn! Mathias har även en storasyster född i oktober -99.

    Mathias vet inget än men det skall bli kul att se hans reaktion. Han har tidigare sagt att han inte vill ha någon lillebror eller lillasyster utan han vill ha en liten katt!

    / Jennie
  11. Therese m Eddy + 2 syskon
    #6

    2 småsyskon har det blivit


    Min höstkille -01 har fått 2 småsyskon som är födda dec -04 och feb- 06.
  12. 6
    2 småsyskon har det blivit
    Min höstkille -01 har fått 2 småsyskon som är födda dec -04 och feb- 06.
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7

    grattis *imt*

    s
  14. 7
    grattis *imt* s
  15. Medlem sedan
    Feb 2006
    #8

    grattis *imt*

    s
  16. 8
    grattis *imt* s
  17. Medlem sedan
    Aug 2000
    #9

    2 småbröder

    Har Tim fått, varav den ynsgsta är 1 vecka gammal idag.

    Vi bor kvar i samma lägenhet hela familjen som vi gjorde 2001.
  18. 9
    2 småbröder Har Tim fått, varav den ynsgsta är 1 vecka gammal idag.

    Vi bor kvar i samma lägenhet hela familjen som vi gjorde 2001.
  19. Medlem sedan
    Feb 2006
    #10

    vad roligt att se..

    Oj det var många som fått flera.. vad roligt det är.. att se..
  20. 10
    vad roligt att se.. Oj det var många som fått flera.. vad roligt det är.. att se..
  21. Medlem sedan
    Jan 2001
    #11

    Inte så aktiv här längre

    Fick Alexandra 9 september 01. Fick en Isabella februari 05. Flyttat till norrbotten, köpt hus, börjat jobba.
  22. 11
    Inte så aktiv här längre Fick Alexandra 9 september 01. Fick en Isabella februari 05. Flyttat till norrbotten, köpt hus, börjat jobba.
  23. Medlem sedan
    Apr 1999
    #12

    Hos oss...

    ...har det inte hänt så mycket ;-) Vi bor kvar i samma hus i som vi bodde i när Lydia föddes i sept-01, men vi har fått en liten Selma som blir två år i slutet av maj.
  24. 12
    Hos oss... ...har det inte hänt så mycket ;-) Vi bor kvar i samma hus i som vi bodde i när Lydia föddes i sept-01, men vi har fått en liten Selma som blir två år i slutet av maj.
  25. Jennie m Mathias 5/10-01
    #13

    Tack! (imt)

    .
  26. 13
    Tack! (imt) .
  27. Medlem sedan
    May 2003
    #14

    Grattis, vad kul!

    Kan ni bara göra barn en gång om året eller? ;)

    Håller tummarna för att allt går vägen! Grattis igen!
  28. 14
    Grattis, vad kul! Kan ni bara göra barn en gång om året eller? ;)

    Håller tummarna för att allt går vägen! Grattis igen!
  29. Medlem sedan
    Apr 2001
    #15

    Hänt en del...

    Joel kom till världen den 17 oktober -01, på min 25-årsdag.
    Sedan dess har jag och hans far gift oss (alla hjärtans dag -04), köpt hus sommaren -04, sålt hus och separerat hösten -05.

    Sen var vi singlar ett tag och hade Joel varannan vecka, tills i början av januari i år. Då hittade vi tillbaka till varandra igen och har nu sedan några veckor trängt ihop oss allihopa i makens tvårumslägenhet.
    I måndags vann vi en budgivning på ett hus, så i juni flyttar vi in och får tre gånger så stort!

    Med andra ord - det gick först åt skogen för vårat förhållande, men sen ordnade det till sig igen... :-)

    Inga fler barn på G däremot, inga planer på det heller.
  30. 15
    Hänt en del... Joel kom till världen den 17 oktober -01, på min 25-årsdag.
    Sedan dess har jag och hans far gift oss (alla hjärtans dag -04), köpt hus sommaren -04, sålt hus och separerat hösten -05.

    Sen var vi singlar ett tag och hade Joel varannan vecka, tills i början av januari i år. Då hittade vi tillbaka till varandra igen och har nu sedan några veckor trängt ihop oss allihopa i makens tvårumslägenhet.
    I måndags vann vi en budgivning på ett hus, så i juni flyttar vi in och får tre gånger så stort!

    Med andra ord - det gick först åt skogen för vårat förhållande, men sen ordnade det till sig igen... :-)

    Inga fler barn på G däremot, inga planer på det heller.
  31. Medlem sedan
    Sep 2002
    #16

    En på väg just nu!

    Går här med magen i vädret och håller just nu på att skola in Herman i den svenska förskolan. Vi har nämligen flyttat tillbaka till Göteborg nyligen efter att ha bott i USA i tre år.

    I övrigt har de senaste åren varit en känslomässig berg och dalbana utan dess like, fantastiska upplevelser har blandats med nattsvart sorg men nu hoppas jag bara på trevligheter den närmsta tiden! Och med tanke på att lillasyster anländer i maj blir det säkert en härlig sommar! :-)
  32. 16
    En på väg just nu! Går här med magen i vädret och håller just nu på att skola in Herman i den svenska förskolan. Vi har nämligen flyttat tillbaka till Göteborg nyligen efter att ha bott i USA i tre år.

    I övrigt har de senaste åren varit en känslomässig berg och dalbana utan dess like, fantastiska upplevelser har blandats med nattsvart sorg men nu hoppas jag bara på trevligheter den närmsta tiden! Och med tanke på att lillasyster anländer i maj blir det säkert en härlig sommar! :-)
  33. Medlem sedan
    Jan 2001
    #17

    Vi har

    ett barn, Oliver född 18 okt.01
    vi bode i en 3:a när Oliver föddes, flyttade när han var 6 månader, till en 4:a på markplan med uteplats.
    I December 2004 flyttade till vårt alldeles nybyggda hus. Nu när vi bott här ett år så känns det som om vi aldrig bott ngn annan stanns. :-)

  34. 17
    Vi har ett barn, Oliver född 18 okt.01
    vi bode i en 3:a när Oliver föddes, flyttade när han var 6 månader, till en 4:a på markplan med uteplats.
    I December 2004 flyttade till vårt alldeles nybyggda hus. Nu när vi bott här ett år så känns det som om vi aldrig bott ngn annan stanns. :-)

  35. Medlem sedan
    Aug 2000
    #18

    Jag fick...

    ...en son 23 augusti -01 (beräknad till september -01, därför blev jag kvar i den här gruppen) och en dotter 2 maj -03.
    Relativt tätt alltså. :)
  36. 18
    Jag fick... ...en son 23 augusti -01 (beräknad till september -01, därför blev jag kvar i den här gruppen) och en dotter 2 maj -03.
    Relativt tätt alltså. :)
  37. Medlem sedan
    May 2001
    #19

    En lillasyster

    kom i oktober förra året, men så har ju Pontus redan två storebröder (95+98). Flyttat har vi till en lika stor men bättre planerad fyra i samma område där vi bodde innan.
  38. 19
    En lillasyster kom i oktober förra året, men så har ju Pontus redan två storebröder (95+98). Flyttat har vi till en lika stor men bättre planerad fyra i samma område där vi bodde innan.
  39. Jennie m Mathias 5/10-01
    #20

    Tack!

    Vi blev faktiskt lite fulla i skratt själva och sade ungefär som du ;)

    / Jennie
  40. 20
    Tack! Vi blev faktiskt lite fulla i skratt själva och sade ungefär som du ;)

    / Jennie
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Fler nyfiken-på-kön-funderingar...
    By Yttan in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-19, 20:52
  2. Nyfiken på hur många som vet
    By Aylin in forum _0707 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 08:50
  3. Nyfiken-fler runt Stenungsund?
    By nessa in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 22:12
  4. nyfiken på om det är många som
    By nyfiken mamma in forum Föräldraskap
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 22:41
  5. Fler som fått testa fler gånger?
    By Fundersam in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 10:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar