Hallå alla!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Sep 2004
    #1

    Hallå alla!

    Long time no see!

    Måste få säga Grattis, välkommen och ge stora peppkramen till den som behöver det.

    I morgon tror jag på ett bra resultat. Om man ser på vågens resultat hittills. Men jag imorgon är ju officiell vägdag så jag får tåla mig tills dess och se vad slutresultatet för denna vecka blir.

    3 träningspass blev det förra veckan. Och idag blir det också träning. Har \"bara\" hunnit med bodystep. Men jag får jobba med axlar, rygg och armar nu när jag försöker få bort gammal tapet i mitt kök och hall. Den som uppfann bården gillar jag inte. Hade inte den suttit så hade det hela varit så mycket enklare - bara att måla över men nu får jag spackla, slipa, försöka få bort den och det blir bara en massa extra jobb.

    Men tröst är att det kommer bli fint så småningom. Och nu längtar jag efter våren!!!! 12 minus hade vi imorse och det var kyligt i köket för igår tog jag bort elementet!!!! för att kunna ta bort tapeten. Skulle ha väntat lite kanske. Men jag är så inne i min renovering nu så jag kan knappt sova. Planerar, planerar och planerar. Men det är så himla kul. Och det bästa. Jag bestämmer helt och hållet själv hur jag vill ha det. Ingen karl som säger att nej så kan man inte göra. Det är en stor positiv sak med att vara skild!

  2. 1
    Hallå alla! Long time no see!

    Måste få säga Grattis, välkommen och ge stora peppkramen till den som behöver det.

    I morgon tror jag på ett bra resultat. Om man ser på vågens resultat hittills. Men jag imorgon är ju officiell vägdag så jag får tåla mig tills dess och se vad slutresultatet för denna vecka blir.

    3 träningspass blev det förra veckan. Och idag blir det också träning. Har \"bara\" hunnit med bodystep. Men jag får jobba med axlar, rygg och armar nu när jag försöker få bort gammal tapet i mitt kök och hall. Den som uppfann bården gillar jag inte. Hade inte den suttit så hade det hela varit så mycket enklare - bara att måla över men nu får jag spackla, slipa, försöka få bort den och det blir bara en massa extra jobb.

    Men tröst är att det kommer bli fint så småningom. Och nu längtar jag efter våren!!!! 12 minus hade vi imorse och det var kyligt i köket för igår tog jag bort elementet!!!! för att kunna ta bort tapeten. Skulle ha väntat lite kanske. Men jag är så inne i min renovering nu så jag kan knappt sova. Planerar, planerar och planerar. Men det är så himla kul. Och det bästa. Jag bestämmer helt och hållet själv hur jag vill ha det. Ingen karl som säger att nej så kan man inte göra. Det är en stor positiv sak med att vara skild!

  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2

    Håller tummarna...

    för ett fint minus i morgon:o)

    Kram V
  4. 2
    Håller tummarna... för ett fint minus i morgon:o)

    Kram V
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3

    Bra!

    Härligt att du är igång med träningen, hoppas också på bra resultat på vågen. Lycka till med renoveringen!
  6. 3
    Bra! Härligt att du är igång med träningen, hoppas också på bra resultat på vågen. Lycka till med renoveringen!
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    *håller tummarna*

    För att vågen visar fina siffror imorgon :)
    Åh va kul att renovera lite. Okej det är mycket slit men det är så kul o fint sen när det är klart.
    Sen är det ju ingen nackdelar att man tränar oanade muskelgrupper heller ;)
  8. 4
    *håller tummarna* För att vågen visar fina siffror imorgon :)
    Åh va kul att renovera lite. Okej det är mycket slit men det är så kul o fint sen när det är klart.
    Sen är det ju ingen nackdelar att man tränar oanade muskelgrupper heller ;)

Liknande trådar

  1. Hallå!!!??? Var är alla??
    By LoveLife in forum _0906 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-06-19, 22:14
  2. Hallå alla!
    By pella in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-09, 21:24
  3. Hallå hallå alla.
    By Jennie med T & S in forum _05 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 22:11
  4. Hallå hallå alla!
    By Pocahontas76 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-05-31, 14:03
  5. Hallå! var är alla?
    By vera in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 22:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar