Ville bara berätta....
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Ville bara berätta....

    ...inte bara roligt med bebis i år. Jag ska även gifta mig den 20/5. Brud med stor mage. :)

    Någon annan här som varit gravid vid sitt bröllop?

  2. 1
    Ville bara berätta.... ...inte bara roligt med bebis i år. Jag ska även gifta mig den 20/5. Brud med stor mage. :)

    Någon annan här som varit gravid vid sitt bröllop?

  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Grattis

    Jag ska inte gifta mig men skall på bröllop i 9e månaden... undra vad man ska ha på sig =O)

    Kram
  4. 2
    Grattis Jag ska inte gifta mig men skall på bröllop i 9e månaden... undra vad man ska ha på sig =O)

    Kram
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    ju =) vill du

    se bilder?
    http://www.alltomtradgard.se/forum/user_album.php?userid=2991&alb umid=7893

    du kan klicka på dom små bilderna för att se större.
    Det första kortet e taget i sommar i aug då vi gifte oss för andra gången (dum ordning)
    Hwila döptes strax efter vigseln i trädgården på landet i samhället där kyrkan oxå ligger.

    Men först gå gifte vi oss på stadshuset i sthlm i början av april 2005, faktiskt. (dom andar bilderna) Ett par månader innan Hwila kom. Orsaken var att min man ville att Hwila skulle ha gifta föräldrar när hon föddes och det var väl ok för mig. Vi skulle ändå gifta oss på riktigt när hon skulle döpas, så...

    Jag fick en klännig uppsydd av www.vasenhantverk.se (finns även mä i hennes galleri numera) och när det var dax igen i aug, ja då sydde jag upp klänningen fram å då kunde den användas igen =)

    Vikke sorts klänning hade du tänkt dig? Den modellen jag valde blir riktig bra med mage!
  6. 3
    ju =) vill du se bilder?
    http://www.alltomtradgard.se/forum/user_album.php?userid=2991&alb umid=7893

    du kan klicka på dom små bilderna för att se större.
    Det första kortet e taget i sommar i aug då vi gifte oss för andra gången (dum ordning)
    Hwila döptes strax efter vigseln i trädgården på landet i samhället där kyrkan oxå ligger.

    Men först gå gifte vi oss på stadshuset i sthlm i början av april 2005, faktiskt. (dom andar bilderna) Ett par månader innan Hwila kom. Orsaken var att min man ville att Hwila skulle ha gifta föräldrar när hon föddes och det var väl ok för mig. Vi skulle ändå gifta oss på riktigt när hon skulle döpas, så...

    Jag fick en klännig uppsydd av www.vasenhantverk.se (finns även mä i hennes galleri numera) och när det var dax igen i aug, ja då sydde jag upp klänningen fram å då kunde den användas igen =)

    Vikke sorts klänning hade du tänkt dig? Den modellen jag valde blir riktig bra med mage!
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    förresten

    grattis =) *skäms*
    glömmer i min iver att gratta dig =)
  8. 4
    förresten grattis =) *skäms*
    glömmer i min iver att gratta dig =)
  9. Libra bf 25/9
    #5

    Grattis!

    Så roligt! :)

    Själv har jag lyckats bli bjuden på bröllop båda gångerna jag varit höggravid, hihi. Undrar vem som kan tänkas gifta sig i år?
    Kram!
  10. 5
    Grattis! Så roligt! :)

    Själv har jag lyckats bli bjuden på bröllop båda gångerna jag varit höggravid, hihi. Undrar vem som kan tänkas gifta sig i år?
    Kram!
  11. Lotta bf 3/9
    #6

    Skoj!

    Kul med bröllop, själv är jag (tyvärr) fortfarande ogift...
  12. 6
    Skoj! Kul med bröllop, själv är jag (tyvärr) fortfarande ogift...
  13. Medlem sedan
    Feb 2001
    #7

    Grattis!

    Vad roligt att stå brud!
  14. 7
    Grattis! Vad roligt att stå brud!
  15. Medlem sedan
    Sep 2003
    #8

    Å vad roligt

    GRATTIS!
    Vill också gifta mig men vi kommer liksom aldrig till skott...
  16. 8
    Å vad roligt GRATTIS!
    Vill också gifta mig men vi kommer liksom aldrig till skott...
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9

    grattis jag me ska gifta mig

    grattis jag ska med gifta mig i år, rättaresagt 29 juli så jag kommer och vara i 8 månaden då typ....visst ska det bli kul men det var ju inte riktigt planerat att va höggravid på mitt eget bröllop. visst är det kul iaf
  18. 9
    grattis jag me ska gifta mig grattis jag ska med gifta mig i år, rättaresagt 29 juli så jag kommer och vara i 8 månaden då typ....visst ska det bli kul men det var ju inte riktigt planerat att va höggravid på mitt eget bröllop. visst är det kul iaf
  19. 26november
    #10

    Vi ska också gifta oss

    Men tar en sak i sänder -så det blir nog inte förrens nästa vår...
  20. 10
    Vi ska också gifta oss Men tar en sak i sänder -så det blir nog inte förrens nästa vår...
  21. Medlem sedan
    Feb 2006
    #11

    Nix, inte jag men GRATTIS! imt*

    .
  22. 11
    Nix, inte jag men GRATTIS! imt* .
  23. Medlem sedan
    Mar 2003
    #12

    GRATTIS!

    Jag är ganska nygift, gifte mig i somras, finns någon bild i min info.
  24. 12
    GRATTIS! Jag är ganska nygift, gifte mig i somras, finns någon bild i min info.
  25. Medlem sedan
    Oct 2005
    #13

    Tack alla!

    Svar till Karina: Min klänning kommer att vara i nästan vitt siden. Halterneck (pga. mina breda axlar), band under bysten, tight över magen, sedan ganska rak där fram och ett litet släp där bak. Tror det blir jätte fint. Bröllopet kommer att gå i rosa. Vill ha rosa liljor i buketten.

    Roligt variant med 2 bröllop. Jag kommer vara i 5 månaden så jag hoppas inte jag har jätte stor mage då iaf.

    Kram på er!
  26. 13
    Tack alla! Svar till Karina: Min klänning kommer att vara i nästan vitt siden. Halterneck (pga. mina breda axlar), band under bysten, tight över magen, sedan ganska rak där fram och ett litet släp där bak. Tror det blir jätte fint. Bröllopet kommer att gå i rosa. Vill ha rosa liljor i buketten.

    Roligt variant med 2 bröllop. Jag kommer vara i 5 månaden så jag hoppas inte jag har jätte stor mage då iaf.

    Kram på er!

Liknande trådar

  1. Ville bara berätta att.....
    By Sofia m Ludvig in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-02, 18:45
  2. Ville bara berätta...
    By Ellen _ _ _ in forum Skolbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-07-16, 07:10
  3. Ville bara berätta....
    By Ajax in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-10-06, 20:37
  4. Ville bara berätta
    By happy83 in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 23:20
  5. Ville bara berätta
    By Ewa S in forum Autismspektrum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-22, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar