Vi spikar fredag..
_0211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Vi spikar fredag..

    Ska vi säga vid 17.00 el är 18.00 kanske bättre om man vill vänta in nån pappa el barnvakt? och så kan den som kanske inte hinner till dess dyka upp när den kan??
    Jag kan fixa lite mat och så kan man väl ta med sig egen dricka, Miya, du får jättegärna fixa en kaka (mums) och vill nån annan ta med nått så är ju kanske sallad el bröd en bra grej?
    Oh så trevligt, hoppas att ni kan..

    De som kan verkar vara Cissi, Anna med Lukas o Viktor (även om hon inte hänger här så mycket) och kanske Miya, Viktoria, Marija?? Ska kolla hur Anna mår oxå tänkte jag. Hoppas jag inte glömt nån, alla som vill är välkomna..
  2. 1
    Vi spikar fredag.. Ska vi säga vid 17.00 el är 18.00 kanske bättre om man vill vänta in nån pappa el barnvakt? och så kan den som kanske inte hinner till dess dyka upp när den kan??
    Jag kan fixa lite mat och så kan man väl ta med sig egen dricka, Miya, du får jättegärna fixa en kaka (mums) och vill nån annan ta med nått så är ju kanske sallad el bröd en bra grej?
    Oh så trevligt, hoppas att ni kan..

    De som kan verkar vara Cissi, Anna med Lukas o Viktor (även om hon inte hänger här så mycket) och kanske Miya, Viktoria, Marija?? Ska kolla hur Anna mår oxå tänkte jag. Hoppas jag inte glömt nån, alla som vill är välkomna..
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2

    Kommer tyvärr inte

    Jag har stukat foten så jag kan inte köra bil. Hoppas att det blir fler tillfällen att träffas.
  4. 2
    Kommer tyvärr inte Jag har stukat foten så jag kan inte köra bil. Hoppas att det blir fler tillfällen att träffas.
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3

    ja,

    jag kan baka kaka. Hoppas bara på att min Mor kan passa Felizia på fredag. Kan inte fråga henne förrän imorgon då hon kommer hem från Thailand då. Så hon kanske är lite trött på fredagen.
    Men det går nog ändå, annars får jag fråga nån annan.

    Kanske 18 passar bäst. Kan jag få ditt mobil nummer och en liten vägbeskrivning. Har ju varit där förut, men det var ett tag sen. [email protected] är min mejl.
  6. 3
    ja, jag kan baka kaka. Hoppas bara på att min Mor kan passa Felizia på fredag. Kan inte fråga henne förrän imorgon då hon kommer hem från Thailand då. Så hon kanske är lite trött på fredagen.
    Men det går nog ändå, annars får jag fråga nån annan.

    Kanske 18 passar bäst. Kan jag få ditt mobil nummer och en liten vägbeskrivning. Har ju varit där förut, men det var ett tag sen. [email protected] är min mejl.
  7. Cecilia, Vilda&Loke
    #4

    jag kommer!

    18 blir kanon för då hinner jag utfodra familjen innan jag drar.

    Vad ska jag ha med?
  8. 4
    jag kommer! 18 blir kanon för då hinner jag utfodra familjen innan jag drar.

    Vad ska jag ha med?
  9. Viktoria m F&E
    #5

    Vet inte än + fråga om magsjuka

    dit.

    Det beror på när min väninna beger sig härifrån(ska försöka få tag på henne idag), men jag TROR att jag kan komma.

    Just nu är jag hemma med magsjuk Emilia, hon kräktes tre gånger igår, men inget i natt och har ingen feber. Hon är pigg och så. Tycker ni att det är OK att jag kommer, givetvis utan henne? Alltså, kan jag vara smittsam så att ni inte vill att jag tar risken att smitta ner er? Ingen annan har - hittills - varit magsjuk i familjen, och jag brukar inte bli det *tar i trä*. Men svara ärligt om ni vill att jag kommer eller helst ser att jag står över. Jag blir inte sårad!
  10. 5
    Vet inte än + fråga om magsjuka dit.

    Det beror på när min väninna beger sig härifrån(ska försöka få tag på henne idag), men jag TROR att jag kan komma.

    Just nu är jag hemma med magsjuk Emilia, hon kräktes tre gånger igår, men inget i natt och har ingen feber. Hon är pigg och så. Tycker ni att det är OK att jag kommer, givetvis utan henne? Alltså, kan jag vara smittsam så att ni inte vill att jag tar risken att smitta ner er? Ingen annan har - hittills - varit magsjuk i familjen, och jag brukar inte bli det *tar i trä*. Men svara ärligt om ni vill att jag kommer eller helst ser att jag står över. Jag blir inte sårad!
  11. Cecilia, Vilda&Loke
    #6

    KOM!

    Jag hatar verkligen magsjuka, men allvraligt atlat Victoria, nån måtta får det ju vara på bacill-skräcken?! Vi vill ha dig där! :)

    Kom kom kom
  12. 6
    KOM! Jag hatar verkligen magsjuka, men allvraligt atlat Victoria, nån måtta får det ju vara på bacill-skräcken?! Vi vill ha dig där! :)

    Kom kom kom
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7

    Neeej..

    Åh nej, nu blev det svårt.. Vill ju väldans gärna se dig men samtidigt så har jag svårt magsjuke fobi och brukar springa lång så fort jag hör om magsjuka..
  14. 7
    Neeej.. Åh nej, nu blev det svårt.. Vill ju väldans gärna se dig men samtidigt så har jag svårt magsjuke fobi och brukar springa lång så fort jag hör om magsjuka..
  15. Viktoria m F&E
    #8

    Läget

    Hon kräktes tre gånger i onsdags, och har inte kräkts sedan dess. Nu har hon alltså varit kräkfri i två dygn, och har inte varit sjuk i övrigt alls. Men jag såg ovan att det blir inställt ändå.

    Och jag har full respekt för magsjukefobi!
  16. 8
    Läget Hon kräktes tre gånger i onsdags, och har inte kräkts sedan dess. Nu har hon alltså varit kräkfri i två dygn, och har inte varit sjuk i övrigt alls. Men jag såg ovan att det blir inställt ändå.

    Och jag har full respekt för magsjukefobi!

Liknande trådar

  1. Hörselskydd när man spikar/bygger?
    By Anonym pappa 9 in forum Hörselskador & nedsättning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-27, 10:02
  2. OBS!!! Nu spikar jag träffarna hos mig!!
    By Jaxr in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-15, 14:14
  3. I morgon kl 14 spikar jag!
    By Lo-X in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2009-05-11, 10:23
  4. Stockholmsfikat - nu spikar vi
    By Tina. in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-03-30, 18:15
  5. nu spikar vi tiden GBG!!!!
    By mli.m.Malva&Leo in forum _0705 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-05, 17:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar