Alltså..lite intimt och lite långt.
Försöker bli med barn
  1. Pessan
    #1

    Alltså..lite intimt och lite långt.

    Nu känner jag inte riktigt igen mig...

    Jag är på dag 24/28. Har den senaste veckan mått väldigt konstigt (tom varit hemma från jobbet) Jag har varit trött och darrig och lätt illamående utan aptit. Svimmade nästan igår.

    Idag har jag väldigt rikliga flytningar. Nästan som hbf. Det brukar man väl inte ha dagarna före mens??

    Jag vägrar inbilla mig och hoppas att jag är gravid, men lite funderar man såklart. Är det någon som känner igen det här med flytningarna?
  2. 1
    Alltså..lite intimt och lite långt. Nu känner jag inte riktigt igen mig...

    Jag är på dag 24/28. Har den senaste veckan mått väldigt konstigt (tom varit hemma från jobbet) Jag har varit trött och darrig och lätt illamående utan aptit. Svimmade nästan igår.

    Idag har jag väldigt rikliga flytningar. Nästan som hbf. Det brukar man väl inte ha dagarna före mens??

    Jag vägrar inbilla mig och hoppas att jag är gravid, men lite funderar man såklart. Är det någon som känner igen det här med flytningarna?
  3. ja me 4:a
    #2

    ja!

    precis så va jag INNAN IM den gången jag fick missfall Skakig yr och illamående och BLÖT i trosorna
    (intressant läsning hehe) HÅLLER TUMMARNA!!!!!!!!
  4. 2
    ja! precis så va jag INNAN IM den gången jag fick missfall Skakig yr och illamående och BLÖT i trosorna
    (intressant läsning hehe) HÅLLER TUMMARNA!!!!!!!!
  5. Pessan
    #3

    Men oj...

    Ja, det var ju intressant. Men jag kommer för säkerhets skull att vidhålla teorin om att det är en envis och tråkig bacill som satt klorna i mig. Tack för ditt svar.
  6. 3
    Men oj... Ja, det var ju intressant. Men jag kommer för säkerhets skull att vidhålla teorin om att det är en envis och tråkig bacill som satt klorna i mig. Tack för ditt svar.

Liknande trådar

  1. Lite intimt...
    By Anonym in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-18, 17:59
  2. lite intimt..
    By sessa79 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-20, 13:11
  3. Lite intimt..
    By YoCheri in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-11, 17:50
  4. intimt men lite kul
    By Ulrika med Jonathan in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 21:49
  5. länge sedan- lite intimt och lite
    By trollbebis in forum _0605 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-07, 14:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar