Smakis-lycka! :-) Kanske, kanske...
_0508 Augustibarn
  1. Louise m E02 + Eric 0818
    #1

    Smakis-lycka! :-) Kanske, kanske...

    ...har det vänt nu. Min son började med smakisar redan vid 4 månader efter inrådan av BVC MEN MEN MEN han har inte gillat något utav gröt, hemmalagade puréer, burkmat, inte ens välling accepterar han. Han har ett par veckor gått med på fruktpuré men som sagt INGET annat. MEN MEN MEN, da da dam....så åt han idag 6 små teskedstippar med Biffstroganoffpuré från burk. Jag är SÅ lycklig. Det har aldrig hänt innan att han accepterat utan att klöka sig & prutta ut allt/det mesta igen. Att man kan bli så glad för något så självklart som att ungen äter ;-)
    Hoppas nu innerligt att detta är vändningen, att det inte bara var tillfälligt.

    Mvh Louise
  2. 1
    Smakis-lycka! :-) Kanske, kanske... ...har det vänt nu. Min son började med smakisar redan vid 4 månader efter inrådan av BVC MEN MEN MEN han har inte gillat något utav gröt, hemmalagade puréer, burkmat, inte ens välling accepterar han. Han har ett par veckor gått med på fruktpuré men som sagt INGET annat. MEN MEN MEN, da da dam....så åt han idag 6 små teskedstippar med Biffstroganoffpuré från burk. Jag är SÅ lycklig. Det har aldrig hänt innan att han accepterat utan att klöka sig & prutta ut allt/det mesta igen. Att man kan bli så glad för något så självklart som att ungen äter ;-)
    Hoppas nu innerligt att detta är vändningen, att det inte bara var tillfälligt.

    Mvh Louise
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2

    Vad härligt Louise!

    Håller tummarna att det vänder nu och att Eric blir en riktig storätare.

    STOR kram!!!!
  4. 2
    Vad härligt Louise! Håller tummarna att det vänder nu och att Eric blir en riktig storätare.

    STOR kram!!!!

Liknande trådar

  1. Kanske, kanske, viskar tyst
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-02-01, 19:27
  2. Kanske, kanske, viskar tyst
    By *Es mamma* in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-12, 13:52
  3. Kanske kanske blev ett + idag!
    By Anonym in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-13, 11:45
  4. Kanske kanske hundägare igen?
    By sprengja in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-09-17, 19:48
  5. Kanske, kanske börjar illamåendet
    By Maon in forum _0907 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 21:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar