Ingen rea längre!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Ingen rea längre!

    Nu är vârkollektionen kommen (tror de byter pâ onsdagar i detta land för det mesta (nya biofilmer pâ onsdagen, rean börjar en onsdag etc...) men vi tog en varm choklad och pratade sâ att tungorna började glödgas i munnen pâ kanske ish mig, annars är _hon_ en pratkvarn ;) nu är huvudet ömt och jag skulle behöva en siesta men barnen ska hämtas i skolan undrar vad de ska fâ för fika, funderar pâ bageribröd? Mmmmmmmm..... Eller om jag skulle köpa runda bullar utan nâgot och skära ihop lite falska semlor sâ mycket som ni pratar om sâna här nuförtiden!!!
  2. 1
    Ingen rea längre! Nu är vârkollektionen kommen (tror de byter pâ onsdagar i detta land för det mesta (nya biofilmer pâ onsdagen, rean börjar en onsdag etc...) men vi tog en varm choklad och pratade sâ att tungorna började glödgas i munnen pâ kanske ish mig, annars är _hon_ en pratkvarn ;) nu är huvudet ömt och jag skulle behöva en siesta men barnen ska hämtas i skolan undrar vad de ska fâ för fika, funderar pâ bageribröd? Mmmmmmmm..... Eller om jag skulle köpa runda bullar utan nâgot och skära ihop lite falska semlor sâ mycket som ni pratar om sâna här nuförtiden!!!
  3. malin2
    #2

    oj

    men hör byts saker på torsdagar.
  4. 2
    oj men hör byts saker på torsdagar.

Liknande trådar

  1. Ingen Tupperwareoskuld längre
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-06-06, 16:56
  2. Ingen som skriver längre..
    By Maria m. 3 gullungar in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 20:16
  3. Ingen mixer längre :-)
    By Annika med 3 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 18:00
  4. Är jag ingen FZ längre?
    By Veris mamma in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 20:57
  5. Ingen tutte längre
    By Tanja+Ninja&CeLinn in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-30, 17:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar