Hejsan! - Sidan 2
Tonåringar
  1. Misan med 4 killar
    #21

    Misan här

    Jag har 4 killar som är 14, 12, 7 och 5 år gamla. Alltså \"bara\" en tonåring än så länge.
    Välkommen hit!
  2. 21
    Misan här Jag har 4 killar som är 14, 12, 7 och 5 år gamla. Alltså \"bara\" en tonåring än så länge.
    Välkommen hit!
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #22

    15-åring fr.o.m. imorgon

    Välkommen hit, hoppas du ska trivas! Det här är en aktiv grupp, och man får snabbt svar, det är kul. Jag har en son som fyller 15 imorgon, trött och bara intresserad av datorn, samt en 11-årig son. Dessutom en 25-årig bonusdotter som bodde heltid hos oss till hon flyttade hemifrån för 6 år sedan. Hon har nu fått en dotter som vi ofta är barnvakt åt, så då har vi också matkladd och tonårsproblem samtidigt (liksom vi hade när bonusdottern var tonåring och killarna små - det går för runt!).
  4. 22
    15-åring fr.o.m. imorgon Välkommen hit, hoppas du ska trivas! Det här är en aktiv grupp, och man får snabbt svar, det är kul. Jag har en son som fyller 15 imorgon, trött och bara intresserad av datorn, samt en 11-årig son. Dessutom en 25-årig bonusdotter som bodde heltid hos oss till hon flyttade hemifrån för 6 år sedan. Hon har nu fått en dotter som vi ofta är barnvakt åt, så då har vi också matkladd och tonårsproblem samtidigt (liksom vi hade när bonusdottern var tonåring och killarna små - det går för runt!).
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #23

    Inte så aktiv ännu men

    Jag läser här regelbundet men har inte gjort så många inlägg ännu. Jag är både tonårsmamma till en 14-åring och småbarnsmamma till en 14-månaders så det är hela spännvidden här också - aldrig en lugn stund!
  6. 23
    Inte så aktiv ännu men Jag läser här regelbundet men har inte gjort så många inlägg ännu. Jag är både tonårsmamma till en 14-åring och småbarnsmamma till en 14-månaders så det är hela spännvidden här också - aldrig en lugn stund!
  7. Hosanna
    #24

    Hosanna brukar vara här ibland

    har själv barn i varierande storlek. Lillkillen är två och ett halvt, bonusarna från soc tre och ett halvt och fem och ett halvt. Stora biologtjejen är snart tio och storbonusen som inte bor hemma nu är sexton. Ev. har vi också två mindre barn på ingång.

    Jag tror att vi har stött på varandra inne på nån annan sida förut.
  8. 24
    Hosanna brukar vara här ibland har själv barn i varierande storlek. Lillkillen är två och ett halvt, bonusarna från soc tre och ett halvt och fem och ett halvt. Stora biologtjejen är snart tio och storbonusen som inte bor hemma nu är sexton. Ev. har vi också två mindre barn på ingång.

    Jag tror att vi har stött på varandra inne på nån annan sida förut.
  9. Azza
    #25

    TACK ALLA!

    Här var det ju jättekul stämning o kul att läsa om er. Jag kommer säkert trivas! Tack för alla välkomnanden. Nu kör maken tonåringen till samhället för att \"hänga med kompisar\". Så jag fick tillgång t datorn *s*.
  10. 25
    TACK ALLA! Här var det ju jättekul stämning o kul att läsa om er. Jag kommer säkert trivas! Tack för alla välkomnanden. Nu kör maken tonåringen till samhället för att \"hänga med kompisar\". Så jag fick tillgång t datorn *s*.
  11. Azza
    #26

    Tack!

    Jo, lite strul av olika slag kommer nog höra till vår vardag framöver. Men så är det ju för alla, fast på olika sätt?
    Intressant att höra nån som varit biobarn i f-hem. Kanske frågar dig nåt nångång?
  12. 26
    Tack! Jo, lite strul av olika slag kommer nog höra till vår vardag framöver. Men så är det ju för alla, fast på olika sätt?
    Intressant att höra nån som varit biobarn i f-hem. Kanske frågar dig nåt nångång?
  13. Azza
    #27

    Japp!

    Det är toppen, oftast. Men väldigt skiftande *s*
  14. 27
    Japp! Det är toppen, oftast. Men väldigt skiftande *s*
  15. Azza
    #28

    Så tror jag

    att min man var, så jag tror stenhårt att treåringen blir sån sedan. För äpplet trillar väl rakt ner?
  16. 28
    Så tror jag att min man var, så jag tror stenhårt att treåringen blir sån sedan. För äpplet trillar väl rakt ner?
  17. Azza
    #29

    Tror att killar

    kanske är senare än tjejer ibland. Du får kanske ditt om några år? Eller så går allt bara förbi, det finns nog såna ungar oxå ;-)
  18. 29
    Tror att killar kanske är senare än tjejer ibland. Du får kanske ditt om några år? Eller så går allt bara förbi, det finns nog såna ungar oxå ;-)
  19. Azza
    #30

    Tack

    för välkomnandet. Makens syster är 25 o får sitt första barn i vår, fast vi tycker ju förstås hon fortfarande är rena \"bebisen\". Hon är sladdis som \"kör ifatt\" två bröder som väntat med familj till e 30 *s*
  20. 30
    Tack för välkomnandet. Makens syster är 25 o får sitt första barn i vår, fast vi tycker ju förstås hon fortfarande är rena \"bebisen\". Hon är sladdis som \"kör ifatt\" två bröder som väntat med familj till e 30 *s*
  21. Azza
    #31

    Oj oj!

    Du verkar verkligen aktiv! Å sportig!
    Tack för välkomnande, kul med nya bekantskaper!
  22. 31
    Oj oj! Du verkar verkligen aktiv! Å sportig!
    Tack för välkomnande, kul med nya bekantskaper!
  23. Azza
    #32

    Hej!

    Det låter som påfrestningar m olika handikapp. Vi tror inte vi har några handikapp, men en del motivationsbekymmer med skolan. Ingen som \"puffat\" där på många år.
  24. 32
    Hej! Det låter som påfrestningar m olika handikapp. Vi tror inte vi har några handikapp, men en del motivationsbekymmer med skolan. Ingen som \"puffat\" där på många år.
  25. Azza
    #33

    Tack

    intressant info!
  26. 33
    Tack intressant info!
  27. Azza
    #34

    Tjenixen!

    Hittills har treåringen endast snappat upp somligt av språkbruket, inte de \"fina\" orden.
  28. 34
    Tjenixen! Hittills har treåringen endast snappat upp somligt av språkbruket, inte de \"fina\" orden.
  29. Azza
    #35

    Hej!

    \"känne \" till dej sen vsfb. Roligare snack, detta! Måste vara tomt o konstigt utan ungar i huset. Men roligt att åka o hälsa på döttrarna!
  30. 35
    Hej! \"känne \" till dej sen vsfb. Roligare snack, detta! Måste vara tomt o konstigt utan ungar i huset. Men roligt att åka o hälsa på döttrarna!
  31. Azza
    #36

    Hallojsan!

    Läste ditt inlägg om grabbens företagsamhet ovan. Inte lätt att hitta argument. Att man bara har ett huvud, så hjälmen ska göra nån nytta i kris, brukar inte hjälpa. Lycka till!
  32. 36
    Hallojsan! Läste ditt inlägg om grabbens företagsamhet ovan. Inte lätt att hitta argument. Att man bara har ett huvud, så hjälmen ska göra nån nytta i kris, brukar inte hjälpa. Lycka till!
  33. Azza
    #37

    Tack!

    Kul att läsa om dig! Vi hörs!
  34. 37
    Tack! Kul att läsa om dig! Vi hörs!
  35. Azza
    #38

    Tack!

    Ser fram emot att få input av såna erfarna som dig!
  36. 38
    Tack! Ser fram emot att få input av såna erfarna som dig!
  37. Azza
    #39

    Menar du...

    ... åtta barn sammanlagt? Egna + bonusar. Mkt erfarenhet!
  38. 39
    Menar du... ... åtta barn sammanlagt? Egna + bonusar. Mkt erfarenhet!
  39. Azza
    #40

    Här...

    ..chattas det oavbrutet! Kanske för att vi inte har nån bra filmutrustning. Ska skaffa!
  40. 40
    Här... ..chattas det oavbrutet! Kanske för att vi inte har nån bra filmutrustning. Ska skaffa!
Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hejsan morsan hejsan stabben...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-31, 20:58
  2. hejsan morsan, hejsan stabben,här e brev
    By nallemamma in forum Autismspektrum
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 14:26
  3. Hejsan...
    By MiaKL,S03+K06 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 10:58
  4. Hejsan!!!
    By Kanka in forum _0705 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 14:02
  5. Hejsan hejsan, länge sedan nu :o)
    By mamma_mina in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 19:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar