Hejsan! - Sidan 3
Tonåringar
  1. Azza
    #41

    Tack!

    Kul bild på dej i tonåren!
  2. 41
    Tack! Kul bild på dej i tonåren!
  3. Azza
    #42

    Pyssel?

    Vilken sorts pyssel?
  4. 42
    Pyssel? Vilken sorts pyssel?
  5. Azza
    #43

    Kul spridning!

    På dina grabbar!
  6. 43
    Kul spridning! På dina grabbar!
  7. Azza
    #44

    Halloj!

    Vad gör man när man är ekolog på stadsbyggnadskontoret? Vi har ingen sån, sitter i en miljö o byggnadsnämnd i vår kommun.
    Vår nya tjej kan oxå sova hur mkt som helst. Ungefär som jag när jag är gravid *s*.
  8. 44
    Halloj! Vad gör man när man är ekolog på stadsbyggnadskontoret? Vi har ingen sån, sitter i en miljö o byggnadsnämnd i vår kommun.
    Vår nya tjej kan oxå sova hur mkt som helst. Ungefär som jag när jag är gravid *s*.
  9. Azza
    #45

    Då...

    ...har vi delvis lika sits, ju!
    Kul att läsa om dig, förstår att ni väntat på lillen.
  10. 45
    Då... ...har vi delvis lika sits, ju!
    Kul att läsa om dig, förstår att ni väntat på lillen.
  11. Azza
    #46

    Japp!

    Känner igen ditt nick, jag har olika.
  12. 46
    Japp! Känner igen ditt nick, jag har olika.
  13. Medlem sedan
    Feb 1999
    #47

    jo, tomt är det

    och en rejäl prövning för förhållandet blev det faktiskt. När inga ungar är hemma så finns helt plötsligt massor av tid som ska fyllas med annat. Och samtal som ska hållas vid liv och meningsfulla utan att diskutera angelägenheter kring barnen.

    Men vi börjar vänja oss nu och har återfunnit nåt som varit lite borttappat en tid. Nykära är väl rätt ord tror jag :)

    Jag finns fortfarande på vsfb men inte lika ofta. Sorgen har tystnat och finns mest inom mig.
  14. 47
    jo, tomt är det och en rejäl prövning för förhållandet blev det faktiskt. När inga ungar är hemma så finns helt plötsligt massor av tid som ska fyllas med annat. Och samtal som ska hållas vid liv och meningsfulla utan att diskutera angelägenheter kring barnen.

    Men vi börjar vänja oss nu och har återfunnit nåt som varit lite borttappat en tid. Nykära är väl rätt ord tror jag :)

    Jag finns fortfarande på vsfb men inte lika ofta. Sorgen har tystnat och finns mest inom mig.
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #48

    Rubb och stubb...

    Jag handarbetar; virkar, stickar och broderar när andan faller på. I vinter har jag stickat några par lovikkavantar, virkat en poncho, virkat några pannlappar, och hjälpt tjejerna att få ordning på deras halsduksstickar...

    Sen målar jag, mest bruksföremål som muggar, glas och liknande, men även krukor, skyltar och gu-vet-allt...

    Jag har micklat en del med ståltråd - luffarslöjd, och gillar det jättemycket. Och på senare tid har jag tagit klivet ner i pärlträsket fast jag trodde att jag klarat mig... ;-)
  16. 48
    Rubb och stubb... Jag handarbetar; virkar, stickar och broderar när andan faller på. I vinter har jag stickat några par lovikkavantar, virkat en poncho, virkat några pannlappar, och hjälpt tjejerna att få ordning på deras halsduksstickar...

    Sen målar jag, mest bruksföremål som muggar, glas och liknande, men även krukor, skyltar och gu-vet-allt...

    Jag har micklat en del med ståltråd - luffarslöjd, och gillar det jättemycket. Och på senare tid har jag tagit klivet ner i pärlträsket fast jag trodde att jag klarat mig... ;-)
  17. m00n
    #49

    Gör gärna det:)

    Fast vardagen och problemen skiljer kanske en hel del nu mot för 38 år sedan...
  18. 49
    Gör gärna det:) Fast vardagen och problemen skiljer kanske en hel del nu mot för 38 år sedan...
  19. marib
    #50

    Jajamensan

    fullthus + kompisar + flick/pojkvänner :-)
  20. 50
    Jajamensan fullthus + kompisar + flick/pojkvänner :-)
  21. Medlem sedan
    Feb 2000
    #51

    tonåren? det är ju nytt!

    äh, jag skojade bara :-)
  22. 51
    tonåren? det är ju nytt! äh, jag skojade bara :-)
  23. M.
    #52

    Ojojoj

    Hur hinner du allt detta? Jag blev så inspirerad nu men jag hinner ju aldrig nånting...
  24. 52
    Ojojoj Hur hinner du allt detta? Jag blev så inspirerad nu men jag hinner ju aldrig nånting...
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande trådar

  1. Hejsan morsan hejsan stabben...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-31, 20:58
  2. hejsan morsan, hejsan stabben,här e brev
    By nallemamma in forum Autismspektrum
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 14:26
  3. Hejsan...
    By MiaKL,S03+K06 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 10:58
  4. Hejsan!!!
    By Kanka in forum _0705 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 14:02
  5. Hejsan hejsan, länge sedan nu :o)
    By mamma_mina in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 19:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar