FREDAGSKOLL :)
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    FREDAGSKOLL :)

    vvad hände i helgen??

    Vi har SPORTLOV!!!!
  2. 1
    FREDAGSKOLL :) vvad hände i helgen??

    Vi har SPORTLOV!!!!
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    SUCK!! Fel nick!

    öö
  4. 2
    SUCK!! Fel nick! öö
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    Idag ska jag, jonna o oskar

    åka in till stan o köpa present t mitt gudbarn som fyllde 5 år igår. Ska dit på kalas imorgon.
    Fredag+lördagnatt ska jag jobba, så så mycket mer lär det inte hända här:)
    Förbereda skolväskor å sånt till på måndag när de ska till nya skolan får vi väl med göra.
  6. 3
    Idag ska jag, jonna o oskar åka in till stan o köpa present t mitt gudbarn som fyllde 5 år igår. Ska dit på kalas imorgon.
    Fredag+lördagnatt ska jag jobba, så så mycket mer lär det inte hända här:)
    Förbereda skolväskor å sånt till på måndag när de ska till nya skolan får vi väl med göra.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Ja just..

    ja - vad spännande - vad säger som själva om skolbytet?
  8. 4
    Ja just.. ja - vad spännande - vad säger som själva om skolbytet?
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5

    Sportlov!

    Bara Rasmus kommer hem från skolan så börjar sportlovet!
    Imorgon blir det att ha kalas igen. Vi är 3 familjer som har kalas åt 5 av våra sammanlagt 8 barn. De har alla 5 fyllt inom jan.-feb. så nu blir det gemensamt kalas :O)
    På söndag blir det skrinna som vanligt på morgonen å sen bara slappa hoppas jag :O)
  10. 5
    Sportlov! Bara Rasmus kommer hem från skolan så börjar sportlovet!
    Imorgon blir det att ha kalas igen. Vi är 3 familjer som har kalas åt 5 av våra sammanlagt 8 barn. De har alla 5 fyllt inom jan.-feb. så nu blir det gemensamt kalas :O)
    På söndag blir det skrinna som vanligt på morgonen å sen bara slappa hoppas jag :O)
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    Lycka till

    med nya skolan!!!
  12. 6
    Lycka till med nya skolan!!!
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    #7

    Är det redan fredag?!?

    Jahaja, vi har inget planerat. Barnen har haft sportlov den här veckan och vi har farit runt en del.
    Förutom OS-tittande med tillhörande snacks är det som vanligt simskola på söndag - annars vet jag inte...
  14. 7
    Är det redan fredag?!? Jahaja, vi har inget planerat. Barnen har haft sportlov den här veckan och vi har farit runt en del.
    Förutom OS-tittande med tillhörande snacks är det som vanligt simskola på söndag - annars vet jag inte...
  15. Medlem sedan
    Dec 1998
    #8

    Vi avslutar sportlovet

    idag med att åka lite skridskor, är planerna för em ivf.

    Annars så ska vi till Sthlm imorgon! SHOPPA! och släkten vill se Aggebagge förstås.

    Söndag, vila o fixa en massa saker + träffa mor o far!
  16. 8
    Vi avslutar sportlovet idag med att åka lite skridskor, är planerna för em ivf.

    Annars så ska vi till Sthlm imorgon! SHOPPA! och släkten vill se Aggebagge förstås.

    Söndag, vila o fixa en massa saker + träffa mor o far!
  17. Medlem sedan
    Sep 2002
    #9

    Hihi...

    du får hålla ögonen öppna då efter min tre äldsta :) Dom ska vara på stan med farmor o farfar imorrn!!
  18. 9
    Hihi... du får hålla ögonen öppna då efter min tre äldsta :) Dom ska vara på stan med farmor o farfar imorrn!!
  19. Medlem sedan
    Dec 1998
    #10

    Jag misstänker

    att jag kommer att hänga i Fältöversten uteslutande =O) med farmor o August på nära håll!

    Vad ska the oldies göra på stan imorn då? Lilla Kycklingen kanske? Den ska vi nog se nästa helg jag o Jajja...R har herrklubb!
  20. 10
    Jag misstänker att jag kommer att hänga i Fältöversten uteslutande =O) med farmor o August på nära håll!

    Vad ska the oldies göra på stan imorn då? Lilla Kycklingen kanske? Den ska vi nog se nästa helg jag o Jajja...R har herrklubb!
  21. Medlem sedan
    Sep 2002
    #11

    Lilla K

    lunch o shopping ska dom göra!! Passa på att köpa majskrokar nu då :) dom finns där du ska hänga!!
  22. 11
    Lilla K lunch o shopping ska dom göra!! Passa på att köpa majskrokar nu då :) dom finns där du ska hänga!!
  23. Medlem sedan
    Dec 1998
    #12

    Aha

    tack för tipset!! Jag ska köpa slut i PoP-butiken oxå *g*

    Har de förtjänat lilla K nu då =O)
  24. 12
    Aha tack för tipset!! Jag ska köpa slut i PoP-butiken oxå *g*

    Har de förtjänat lilla K nu då =O)
  25. Medlem sedan
    Dec 1999
    #13

    Vi ska till mina föräldrar.

    Ted är på jobb i Umeå i helgen så då ska jag, barnen, syrran och hennes lille åka till våra föräldrar. Tur man har stor bil, men jag är ändå fundersam på hur vi ska få in två vagnar. Någon som har tips på hur man klämmer in två vagnar i en grand Voyager? *ler*

    Här är det inte sportlov än på en vecka. Får hoppas att snön ligger kvar bara sådant töväder som det är här :(.
  26. 13
    Vi ska till mina föräldrar. Ted är på jobb i Umeå i helgen så då ska jag, barnen, syrran och hennes lille åka till våra föräldrar. Tur man har stor bil, men jag är ändå fundersam på hur vi ska få in två vagnar. Någon som har tips på hur man klämmer in två vagnar i en grand Voyager? *ler*

    Här är det inte sportlov än på en vecka. Får hoppas att snön ligger kvar bara sådant töväder som det är här :(.
  27. Medlem sedan
    Nov 1999
    #14

    Norrut...

    ...till kärleken ska jag ikväll :) Inga konkreta planer, förutom barngympa imorgon förmiddag. I övrigt bara umgås.
  28. 14
    Norrut... ...till kärleken ska jag ikväll :) Inga konkreta planer, förutom barngympa imorgon förmiddag. I övrigt bara umgås.
  29. Linda, Oscar & Saga
    #15

    Idag är det inte mycket på

    schemat, imorgon kalas och avlämning av son till morföräldrar x 2. Först ska Oscar till min biopappa m. familj och sen ska han sova över hos mommo Kicki och moffa Jörgen till söndag. På söndag ska mamma ha superkul för då är jag i Scandinavium och tittar på Dave, Martin och Andy.. Jajamänsan Depeche Mode-konserten är då och jag är såååå lycklig :o).
  30. 15
    Idag är det inte mycket på schemat, imorgon kalas och avlämning av son till morföräldrar x 2. Först ska Oscar till min biopappa m. familj och sen ska han sova över hos mommo Kicki och moffa Jörgen till söndag. På söndag ska mamma ha superkul för då är jag i Scandinavium och tittar på Dave, Martin och Andy.. Jajamänsan Depeche Mode-konserten är då och jag är såååå lycklig :o).
  31. Medlem sedan
    Sep 2004
    #16

    Idag så var jag

    bjuden på tjejmiddag hos en kursare men jag hoppar det, har ju inte träffat Tomas nåt den senaste tiden (har ju bara läst typ och han har ju jobbat med) så det blir hemma fredagsmys istället. Vat FÖ på bokreanidag med Tomas och tog en fika på stan bara vi, det var mysigt!!!
    Sen så har vi inga planer för lördagen heller, var iofs bjudna på inflyttningsfest men vi har ingen barnvakt och vi är de enda som har barn så jag misstänker att det inte är så vidare värst arnvänlig stämning eller så... Så det blir väl melodifestivalen igen då. så söndag är ju inte heller så uppbokad om jag sä\'ger så.
    *Kram på er alla!!!*
  32. 16
    Idag så var jag bjuden på tjejmiddag hos en kursare men jag hoppar det, har ju inte träffat Tomas nåt den senaste tiden (har ju bara läst typ och han har ju jobbat med) så det blir hemma fredagsmys istället. Vat FÖ på bokreanidag med Tomas och tog en fika på stan bara vi, det var mysigt!!!
    Sen så har vi inga planer för lördagen heller, var iofs bjudna på inflyttningsfest men vi har ingen barnvakt och vi är de enda som har barn så jag misstänker att det inte är så vidare värst arnvänlig stämning eller så... Så det blir väl melodifestivalen igen då. så söndag är ju inte heller så uppbokad om jag sä\'ger så.
    *Kram på er alla!!!*
  33. Medlem sedan
    Sep 2002
    #17

    vet inte

    det känns lite avslaget här. Har precis fått veta att en klasskamrat till Alexander förlorat sin lillasyster hastigt. Usch det är så hemskt *gråter*

    Imorgon är det iallafall bandy annars har vi inget inplanerat. Värre blir det nästa helg, men det tar vi då
  34. 17
    vet inte det känns lite avslaget här. Har precis fått veta att en klasskamrat till Alexander förlorat sin lillasyster hastigt. Usch det är så hemskt *gråter*

    Imorgon är det iallafall bandy annars har vi inget inplanerat. Värre blir det nästa helg, men det tar vi då
  35. Linda, Oscar & Saga
    #18

    Men vännen :o(

    så fruktansvärt, hur tar Alexander det?
    Var det PSD? Du behöver inte svara om du inte vill. En stor bamsekram till dig kommer här. Fast jag hade tusen gånger hellre givit dig den IRL. *KRAM*
  36. 18
    Men vännen :o( så fruktansvärt, hur tar Alexander det?
    Var det PSD? Du behöver inte svara om du inte vill. En stor bamsekram till dig kommer här. Fast jag hade tusen gånger hellre givit dig den IRL. *KRAM*
  37. Medlem sedan
    Sep 2002
    #19

    vet inte så mycket

    men tydligen vattkoppor som utvecklats till hjärnhinneinflammation. Har inte pratat med familjen bara hört rykten. Flickan var 2 år :´(

    Alexander är ledsen och blev rädd. Många frågor som kommer fram. Och oro såklart. Usch det är så hemskt!

    Tack för kramen - den värmde även om den inte var irl
    *kram tillbaka*
  38. 19
    vet inte så mycket men tydligen vattkoppor som utvecklats till hjärnhinneinflammation. Har inte pratat med familjen bara hört rykten. Flickan var 2 år :´(

    Alexander är ledsen och blev rädd. Många frågor som kommer fram. Och oro såklart. Usch det är så hemskt!

    Tack för kramen - den värmde även om den inte var irl
    *kram tillbaka*
  39. Medlem sedan
    Sep 2002
    #20

    Japp :)

    NU har dom det *S*
  40. 20
    Japp :) NU har dom det *S*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Fredagskoll!!!
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-26, 22:12
  2. Fredagskoll:)
    By loppatoppa in forum _98 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 14:45
  3. Kör en fredagskoll då
    By Ebba & kidsen in forum _98 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-25, 19:35
  4. Fredagskoll!
    By Minimumsa in forum _98 Alla barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-12-03, 21:05
  5. HA!! Fredagskoll!!
    By Ebba & kidsen in forum _98 Alla barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar