jag är så glad
Höftluxationer
  1. bejbis
    #1

    jag är så glad

    Nu är pärlans höft ok. ÄNTLIGEN!!! I fredags var vi på röntgen och höften visade sig sitta perfekt så nu slipper hon skena på natten också. Innan röntgen var jag så nervös så jag trodde jag skulle svimma. Äntligen börjar det hända saker!!
    Jag hade sån lust att bränna den där jä\"#¤ skenan =) men det är nog bättre och spara den så hon kan få se den när hon blir större.
    Efter regn kommer solsken!!!
    Kram på er alla
  2. 1
    jag är så glad Nu är pärlans höft ok. ÄNTLIGEN!!! I fredags var vi på röntgen och höften visade sig sitta perfekt så nu slipper hon skena på natten också. Innan röntgen var jag så nervös så jag trodde jag skulle svimma. Äntligen börjar det hända saker!!
    Jag hade sån lust att bränna den där jä\"#¤ skenan =) men det är nog bättre och spara den så hon kan få se den när hon blir större.
    Efter regn kommer solsken!!!
    Kram på er alla
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2

    Grattis :)

    Vad skönt att kunna släppa allt vad ett skenbarn innebär. Jag har också sparat den där j***a skenan, i fall August vill se den när han blir äldre. Kommer de att göra en koll till på höften när hon har börjat gå?
    kram camilla
  4. 2
    Grattis :) Vad skönt att kunna släppa allt vad ett skenbarn innebär. Jag har också sparat den där j***a skenan, i fall August vill se den när han blir äldre. Kommer de att göra en koll till på höften när hon har börjat gå?
    kram camilla
  5. bejbis
    #3

    kontroll

    läkarna ska röntga hennes höft igen om ca 6 månader. Nu ska jag släppa all oro kring höften fram tills dan innan nästa röntgen :) Vi har så mycket annat kring vår pärla som vi oroar oss så något måste jag släppa för att orka med allt..
  6. 3
    kontroll läkarna ska röntga hennes höft igen om ca 6 månader. Nu ska jag släppa all oro kring höften fram tills dan innan nästa röntgen :) Vi har så mycket annat kring vår pärla som vi oroar oss så något måste jag släppa för att orka med allt..

Liknande trådar

  1. Glad, Bara Glad
    By Izabelam in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-18, 06:30
  2. Glad Glad Glad idag!
    By cogitoQ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-30, 14:48
  3. Glad,glad lönen.......
    By arigato in forum Goda nyheter
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 18:31
  4. Glad och inte glad!
    By .charlotte. in forum _0407 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 09:05
  5. Heeej! En glad nyhet och en mindre glad!
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 13:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar