Så sitter man här igen...
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Så sitter man här igen...

    Och ingen bebis i sikte. Nu börjar jag bli smått less på det här med tanke på att vi trodde att h*n var påväg ut för lite mer än 3 veckor sedan. Känns som om man gått på övertid sedan dess fastän jag igentligen bara är inne på +4. Ska ringa BM i veckan och höra hur det funkar med igångsättning mm, med tanke på att HS verkar vara fullbelagt nästan jämt börjar jag bli lite orolig för att de prioriterar bort min igångsättning så att jag kommer att få gå ännu mer över tiden än de 14 dagar jag räknat med.

    Idag ska min \"svägerska\" komma och följa med och hämta Martin på dagis sen ska vi ta en liten shoppingtur hade vi tänkt oss. Kan då tillägga att LITEN är verkligen det rätta ordet.. =) Men ändå så är det skönt att få komma utanför dörren även ifall det bara blir någon timme eller så.

    Ha det bra idag!

    Kram
  2. 1
    Så sitter man här igen... Och ingen bebis i sikte. Nu börjar jag bli smått less på det här med tanke på att vi trodde att h*n var påväg ut för lite mer än 3 veckor sedan. Känns som om man gått på övertid sedan dess fastän jag igentligen bara är inne på +4. Ska ringa BM i veckan och höra hur det funkar med igångsättning mm, med tanke på att HS verkar vara fullbelagt nästan jämt börjar jag bli lite orolig för att de prioriterar bort min igångsättning så att jag kommer att få gå ännu mer över tiden än de 14 dagar jag räknat med.

    Idag ska min \"svägerska\" komma och följa med och hämta Martin på dagis sen ska vi ta en liten shoppingtur hade vi tänkt oss. Kan då tillägga att LITEN är verkligen det rätta ordet.. =) Men ändå så är det skönt att få komma utanför dörren även ifall det bara blir någon timme eller så.

    Ha det bra idag!

    Kram
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2

    Här får man gå +21..

    gissa hur kul tanken på det känns? Görs ingen koll innan på +14 (söndag) ens. BLÄÄÄÄÄÄÄ

    Hoppas du får en fin dag idag. Mina tjejer är lediga från dagis idag, så jag ska pallra oss iväg till nån lekplats senare så de får rasta av sig :-P

    Hoppas våra små snart kommer ut!

    kramar
  4. 2
    Här får man gå +21.. gissa hur kul tanken på det känns? Görs ingen koll innan på +14 (söndag) ens. BLÄÄÄÄÄÄÄ

    Hoppas du får en fin dag idag. Mina tjejer är lediga från dagis idag, så jag ska pallra oss iväg till nån lekplats senare så de får rasta av sig :-P

    Hoppas våra små snart kommer ut!

    kramar
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3

    Jag var på HS idag

    och fick tid för igångsättning på onsdag. Så de prioriterar inte bort en igångsättning, snarare tvärtom tror jag. Nu har jag ju liksom \"bokat tid\" för förlossning =))
  6. 3
    Jag var på HS idag och fick tid för igångsättning på onsdag. Så de prioriterar inte bort en igångsättning, snarare tvärtom tror jag. Nu har jag ju liksom \"bokat tid\" för förlossning =))

Liknande trådar

  1. Nu sitter man här igen...
    By Matildis in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-02-21, 08:17
  2. Så sitter man här igen...
    By Mitt i vardagen in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-15, 11:35
  3. Så sitter jag här igen då....
    By Nilla* in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-02, 20:01
  4. Nu sitter jag här igen..
    By LiZ. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-27, 14:09
  5. Nä nu sitter jag här igen!
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 21:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar