Hög barnstol från IKEA
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    Hög barnstol från IKEA

    IKEA har haft en hög svart barnstol som ser ut som en vanlig pinnstol fast med höga ben. Den verkar inte finnas kvar längre. Är det någon som vet vilken jag menar och vad den heter? Kostade kanske 300-500 kr. Jag skulle vilja få tag i en begagnad.
  2. 1
    Hög barnstol från IKEA IKEA har haft en hög svart barnstol som ser ut som en vanlig pinnstol fast med höga ben. Den verkar inte finnas kvar längre. Är det någon som vet vilken jag menar och vad den heter? Kostade kanske 300-500 kr. Jag skulle vilja få tag i en begagnad.
  3. Jessika
    #2

    Nu hittade jag den själv!

    AGAM heter den.
  4. 2
    Nu hittade jag den själv! AGAM heter den.
  5. H
    #3

    Endast från 3 år

    tänk på det en del olyckor men olycklig utgång har hänt mindre barn. Så tre år och med god balans
    Om du inte kan tänka dig en lägre stol som är betydligt stabilare o säkrare,
  6. 3
    Endast från 3 år tänk på det en del olyckor men olycklig utgång har hänt mindre barn. Så tre år och med god balans
    Om du inte kan tänka dig en lägre stol som är betydligt stabilare o säkrare,
  7. Medlem sedan
    Apr 2000
    #4

    Mina är 4,5 år

    så det är lugnt. JAg skulle vilja byta ut Tripp-trapp stolarna som är så klumpiga.
  8. 4
    Mina är 4,5 år så det är lugnt. JAg skulle vilja byta ut Tripp-trapp stolarna som är så klumpiga.
  9. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5

    Just det!

    Jag har en sån till Ida och är jättenöjd med den, dock syns smuts lätt på det svarta men jag har bestämt mej för att se det som positivt :-)
  10. 5
    Just det! Jag har en sån till Ida och är jättenöjd med den, dock syns smuts lätt på det svarta men jag har bestämt mej för att se det som positivt :-)
  11. Stina
    #6

    På ikea?

    Hittade du den på Ikeas hemsida? Jag kan inte hitta den där.
  12. 6
    På ikea? Hittade du den på Ikeas hemsida? Jag kan inte hitta den där.
  13. Jessika
    #7

    Här är den

    http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=1 5567&catalogId=10103&storeId=2 &productId=11082&langId=-11&parentCats=15567*15659*1566 7
  14. 7
    Här är den http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=1 5567&catalogId=10103&storeId=2 &productId=11082&langId=-11&parentCats=15567*15659*1566 7
  15. Stina
    #8

    Tackar! imt.

    ö
  16. 8
    Tackar! imt. ö
  17. Medlem sedan
    May 2000
    #9

    Fast...

    ärligt talat är det väl bara ett försök från deras sida att friskriva sig från ansvar? Den är ju inte farligare än någon annan stol utan bygel. Tex brukar man väl inte ha kvar bygeln på tripptrapp till 3 års ålder?!

    För övrigt tycker jag stolen är jättebra! (från 2 års ålder...)

    (Jag är förresten inte samma Jessika som ställde frågan!)
  18. 9
    Fast... ärligt talat är det väl bara ett försök från deras sida att friskriva sig från ansvar? Den är ju inte farligare än någon annan stol utan bygel. Tex brukar man väl inte ha kvar bygeln på tripptrapp till 3 års ålder?!

    För övrigt tycker jag stolen är jättebra! (från 2 års ålder...)

    (Jag är förresten inte samma Jessika som ställde frågan!)

Liknande trådar

  1. IKEA återkallar barnstol LEOPARD
    By -AT- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-25, 15:25
  2. Barnstol- IKEA. IKEA hade för ngt
    By Guinan in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-18, 10:25
  3. ny barnstol på IKEA
    By Hwila & Zion:s mamma in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-14, 17:27
  4. Barnstol från Brio
    By Fjärde in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-08, 19:33
  5. hyra barnstol från if?
    By Veronika in forum Bilsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 00:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar