En liten presentation av mig:
Föräldraskap
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    En liten presentation av mig:

    Ioma kallar jag mig. Japp det är mitt häxnamn.
    Jag är en sökande eklektisk häxa. Kan man säga så?

    Nåja. Sökande är jag. Jag tar till mig all erfarenhet och sållar bland det.
    Så även om någon person har en helt annan uppfattning så lyssnar jag mer än gärna och diskuterar, vem vet jag kanske hittar något i det du säger som verkar vettigt för mig!

    Så även att jag kallar mig häxa så är jag inte så elak *flin*

    Jag tycker det är intressant med det occulta, magi, örter, symboler ja allt där runtomkring.

    Jag söker folk att diskutera med och kanske komma underfund med var jag står.
    Ja jag vet inte ritkigt det ännu.
    Vad tror jag på?

    Jag är ingen fan av bibeln. Jag brukar säga att den är lika sann som vilken fantasybok som helst, typ sagan om ringen. För vissa tror du t o m att den är sann.

    man kan tolka bibeln på hundratusentals olika sätt och visst hundan kan man få fram något som verkar sant ;-)

    Min mamma tycker att det är att häda när jag lägger tarot eller frågar pendeln osv. hon tycker att det är att se in i framtiden.
    Men vad gjorde då inte de som skrev bibeln om det nu är som hon säger att man kan utläsa vad som kommer att hända?

    Aja.
    Jag är i alla fall 28 år, gift sen 2000 med den underbaraste mannen på jorden (där kan ingen få mig att ändra mig) har 4 katter som är mina barn. har inga barn för jag har inte lyckats fullfölja en graviditet mer än 13 veckor.

    Nåja.
    Om ni vill tjöta med mig privat kan ni adda mig på msn [email protected]

    kram på er
  2. 1
    En liten presentation av mig: Ioma kallar jag mig. Japp det är mitt häxnamn.
    Jag är en sökande eklektisk häxa. Kan man säga så?

    Nåja. Sökande är jag. Jag tar till mig all erfarenhet och sållar bland det.
    Så även om någon person har en helt annan uppfattning så lyssnar jag mer än gärna och diskuterar, vem vet jag kanske hittar något i det du säger som verkar vettigt för mig!

    Så även att jag kallar mig häxa så är jag inte så elak *flin*

    Jag tycker det är intressant med det occulta, magi, örter, symboler ja allt där runtomkring.

    Jag söker folk att diskutera med och kanske komma underfund med var jag står.
    Ja jag vet inte ritkigt det ännu.
    Vad tror jag på?

    Jag är ingen fan av bibeln. Jag brukar säga att den är lika sann som vilken fantasybok som helst, typ sagan om ringen. För vissa tror du t o m att den är sann.

    man kan tolka bibeln på hundratusentals olika sätt och visst hundan kan man få fram något som verkar sant ;-)

    Min mamma tycker att det är att häda när jag lägger tarot eller frågar pendeln osv. hon tycker att det är att se in i framtiden.
    Men vad gjorde då inte de som skrev bibeln om det nu är som hon säger att man kan utläsa vad som kommer att hända?

    Aja.
    Jag är i alla fall 28 år, gift sen 2000 med den underbaraste mannen på jorden (där kan ingen få mig att ändra mig) har 4 katter som är mina barn. har inga barn för jag har inte lyckats fullfölja en graviditet mer än 13 veckor.

    Nåja.
    Om ni vill tjöta med mig privat kan ni adda mig på msn [email protected]

    kram på er
  3. MsK
    #2

    Välkommen in!

    Vad jag vet är det ingen som kallar sig för något särskilt här, men det är naturligtvis upp till var och en!

    Här inne går diskussionerna upp och ner, stundom tyst, stundom en väldans massa inlägg.
    Hoppas du ska trivas!
  4. 2
    Välkommen in! Vad jag vet är det ingen som kallar sig för något särskilt här, men det är naturligtvis upp till var och en!

    Här inne går diskussionerna upp och ner, stundom tyst, stundom en väldans massa inlägg.
    Hoppas du ska trivas!
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3

    tack

    Skrev ett inlägg på religionssnack och det blev ett jåäääkla rabalder.
    Hoppas det blir bättre här och att vi alla respekterar varandras tankar ;-)

    Kram
  6. 3
    tack Skrev ett inlägg på religionssnack och det blev ett jåäääkla rabalder.
    Hoppas det blir bättre här och att vi alla respekterar varandras tankar ;-)

    Kram
  7. avataria
    #4

    Välkommen hit!

    Just nu tror jag det nästan bara är jag som skriver här på snacket - varje gång jag öppnat sidan sista dagarna är inläggsrutan alldeles orange!
    Så - det är klart att det är kul om det kommer fler som vill snacka!
    Är du duktig drömtydare får du gärna kika på mina drömmar nedan...*plirar rart och lägger huvet på sned*! (Under Ba\'fatt..och Å en till...)
  8. 4
    Välkommen hit! Just nu tror jag det nästan bara är jag som skriver här på snacket - varje gång jag öppnat sidan sista dagarna är inläggsrutan alldeles orange!
    Så - det är klart att det är kul om det kommer fler som vill snacka!
    Är du duktig drömtydare får du gärna kika på mina drömmar nedan...*plirar rart och lägger huvet på sned*! (Under Ba\'fatt..och Å en till...)
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5

    Välkommen

    Som de andra sagt, är det väldigt skiftande aktivitet på denna sida.
    Hoppas du ska trivas :o)
  10. 5
    Välkommen Som de andra sagt, är det väldigt skiftande aktivitet på denna sida.
    Hoppas du ska trivas :o)
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6

    Tack.

    Jag brukar få tyda andras drömmar för det är skitskoj att göra... Så det gör jag gärna när jag har lite mer tid ;-)
  12. 6
    Tack. Jag brukar få tyda andras drömmar för det är skitskoj att göra... Så det gör jag gärna när jag har lite mer tid ;-)
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7

    Tack

    Ja nog kommer jag trivas bättre här tror jag än på religionssnacket *pust*
  14. 7
    Tack Ja nog kommer jag trivas bättre här tror jag än på religionssnacket *pust*
  15. Missmu
    #8

    Hej och välkommen!

    Hoppas att du kommer att trivas i den här snackgruppen. Vi har väldigt trevligt här inne:-)
  16. 8
    Hej och välkommen! Hoppas att du kommer att trivas i den här snackgruppen. Vi har väldigt trevligt här inne:-)
  17. Medlem sedan
    Feb 2006
    #9

    Tack!

    Ja synd att det inte är lite mer fart härinne ännu. Kommer väl då och då ;-)
  18. 9
    Tack! Ja synd att det inte är lite mer fart härinne ännu. Kommer väl då och då ;-)
  19. Medlem sedan
    Dec 1999
    #10

    Välkommen!

    Här finns det utrymme för alla!

    Har lämnat ett litet tassavtryck i din gästbok.

    Månljus och stjärnglimmer på dig!
  20. 10
    Välkommen! Här finns det utrymme för alla!

    Har lämnat ett litet tassavtryck i din gästbok.

    Månljus och stjärnglimmer på dig!
  21. Medlem sedan
    Feb 2006
    #11

    Tack

    ja jag hörde att det var någon som tassade förbi och gjorde ett litet stopp i gästboken ;-)
  22. 11
    Tack ja jag hörde att det var någon som tassade förbi och gjorde ett litet stopp i gästboken ;-)
  23. Medlem sedan
    Jan 2000
    #12

    Välkommen!

    Hoppas du kommer trivas här :-)
  24. 12
    Välkommen! Hoppas du kommer trivas här :-)
  25. Medlem sedan
    Feb 2006
    #13

    Tack!

    Det kommer jag nog göra
  26. 13
    Tack! Det kommer jag nog göra
  27. Lina
    #14

    Välkommen

    Det är roligt att du har hittat hit. Som du märker är det ganska stilla här just nu, men när vi går igång på någonting brukar vi utmana både det ena och det andra. Häng kvar, så får du se när det händer. Från dina kommentarer om religionsnacket och din fråga om magi-intresserade, så tror jag du kan finna det väldigt intressant. ;)
  28. 14
    Välkommen Det är roligt att du har hittat hit. Som du märker är det ganska stilla här just nu, men när vi går igång på någonting brukar vi utmana både det ena och det andra. Häng kvar, så får du se när det händer. Från dina kommentarer om religionsnacket och din fråga om magi-intresserade, så tror jag du kan finna det väldigt intressant. ;)
  29. Medlem sedan
    Feb 2006
    #15

    Tack! imt

  30. 15
    Tack! imt
  31. Soliga Li
    #16

    Sent välkommen

    Är här lite då och då...=)
  32. 16
    Sent välkommen Är här lite då och då...=)
  33. pappa_mu
    #17

    Vem var det som stod för

    rabaldret då?
    Jag tycker nämligen att jag känner igen dig :-)
  34. 17
    Vem var det som stod för rabaldret då?
    Jag tycker nämligen att jag känner igen dig :-)
  35. Medlem sedan
    Feb 2006
    #18

    Ja du bland annat!

    Börjar du här också eller? Du gillar att starta bråk osv? Det kan du inte göra med mig i alla fall.

    efter de idiotierna du skrivit så är du inte intressant att ens försöka sig på en diskussion med!

    Så byebye
  36. 18
    Ja du bland annat! Börjar du här också eller? Du gillar att starta bråk osv? Det kan du inte göra med mig i alla fall.

    efter de idiotierna du skrivit så är du inte intressant att ens försöka sig på en diskussion med!

    Så byebye
  37. pappa_mu
    #19

    Vad som är idioti kan diskuteras

    Och även vem som startar bråk.
    Jag anser inte att jag startar några bråk och jag är känd för att vara synnerligen vänligt och fredligt sinnad,är du det också?
    Vad har jag skrivit som du anser är idioti ?
    Det är personangrepp som du kommer med, så det tycker jag gott att du kan svara på.
  38. 19
    Vad som är idioti kan diskuteras Och även vem som startar bråk.
    Jag anser inte att jag startar några bråk och jag är känd för att vara synnerligen vänligt och fredligt sinnad,är du det också?
    Vad har jag skrivit som du anser är idioti ?
    Det är personangrepp som du kommer med, så det tycker jag gott att du kan svara på.
  39. Medlem sedan
    Feb 2006
    #20

    Ren och skär idioti är det

    när man skriver att någon kommer tillhelvetet bara för att denna person inte tror på samma som du och att man är sinnessjuk bara för detta.
    Det är ren och skär idioti och barnslighet att skriva så.

    Jag vill ha bevis för att tro på något så om du ska säga till mig att jag kommer till helvetet vill jag ha bevis för det under diskussionen!
    Har du inte bevis kan du inte slänga ut dig något sådant!
  40. 20
    Ren och skär idioti är det när man skriver att någon kommer tillhelvetet bara för att denna person inte tror på samma som du och att man är sinnessjuk bara för detta.
    Det är ren och skär idioti och barnslighet att skriva så.

    Jag vill ha bevis för att tro på något så om du ska säga till mig att jag kommer till helvetet vill jag ha bevis för det under diskussionen!
    Har du inte bevis kan du inte slänga ut dig något sådant!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Liten presentation
    By Alltiallo in forum Autismspektrum
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-10-06, 00:00
  2. liten presentation
    By Gabriella82 in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 18:51
  3. En liten presentation :-)
    By mamin in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-04, 19:33
  4. en liten presentation..
    By ninaaa in forum _0606 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 18:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar