Behöver tummar...
Missfall
  1. En nervös Humran
    #1

    Behöver tummar...

    ..har ju \"tappat\" alla gravsymptom (förutom foglossningen) och inte fått tillbaka dem på 4-5dagar.

    Skulle ju till gyn nästa v men fick en tid i morgon. Men nu kommer ju oron...orkar man med ett negativt besked?

    Kramar
    ps vill nån hålla en extra tumme?
  2. 1
    Behöver tummar... ..har ju \"tappat\" alla gravsymptom (förutom foglossningen) och inte fått tillbaka dem på 4-5dagar.

    Skulle ju till gyn nästa v men fick en tid i morgon. Men nu kommer ju oron...orkar man med ett negativt besked?

    Kramar
    ps vill nån hålla en extra tumme?
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    här kommer mina tummar!

    Det du skriver hände ju mig också! Alla mina gravsympton försvann. Nu har iöf fått lite tillbaka...Fick många bra svar att tex gravsymptonerna kan komma och gå, det är vanligt! Och att det är väldigt inviduellt från person till person. Jag har min VUL den 6/3 och kommer vara jätterädd, så jag förstår hur du känner. Hoppas du får se lilla hjärtat imorgon!
    Kram
  4. 2
    här kommer mina tummar! Det du skriver hände ju mig också! Alla mina gravsympton försvann. Nu har iöf fått lite tillbaka...Fick många bra svar att tex gravsymptonerna kan komma och gå, det är vanligt! Och att det är väldigt inviduellt från person till person. Jag har min VUL den 6/3 och kommer vara jätterädd, så jag förstår hur du känner. Hoppas du får se lilla hjärtat imorgon!
    Kram
  5. Anonym
    #3

    Håller tummarna...

    ..såklart för dig! Att gravsymptomen försvinner behöver ju inte betyda ett skvatt! Kram
  6. 3
    Håller tummarna... ..såklart för dig! Att gravsymptomen försvinner behöver ju inte betyda ett skvatt! Kram
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4

    Det är klart!

    Att det kommer tummar här. Bra att du fick komma redan i morgon, då slipper du i alla fall gå i ovisshet. Och så hoppas jag förstås att allt är BRA.
    Kram!
  8. 4
    Det är klart! Att det kommer tummar här. Bra att du fick komma redan i morgon, då slipper du i alla fall gå i ovisshet. Och så hoppas jag förstås att allt är BRA.
    Kram!
  9. Medlem sedan
    Jun 2000
    #5

    Lånar givetvis ut dem!

    Självklart mår liten hur bra som helst ;)
    I vilken vecka är du nu?

    Är i v.16 och mina gravsymptom har kommit och gått hela tiden, foglossningen är det enda som bestått!

    Tänker på dig i morgon!
  10. 5
    Lånar givetvis ut dem! Självklart mår liten hur bra som helst ;)
    I vilken vecka är du nu?

    Är i v.16 och mina gravsymptom har kommit och gått hela tiden, foglossningen är det enda som bestått!

    Tänker på dig i morgon!
  11. Gianna
    #6

    Mina har du

    Men du vet att jag har förbjudit att något är fel
    *tittar strängt*

    Jag tänker stenhårt på dej hela dagen, lovar.
    Hör av dej direkt du vet något. Jag är hemma.
    Massa kramar o pussar
  12. 6
    Mina har du Men du vet att jag har förbjudit att något är fel
    *tittar strängt*

    Jag tänker stenhårt på dej hela dagen, lovar.
    Hör av dej direkt du vet något. Jag är hemma.
    Massa kramar o pussar
  13. Medlem sedan
    Jul 2005
    #7

    tummar!

    aboslut!
    kram på dig!
  14. 7
    tummar! aboslut!
    kram på dig!
  15. Medlem sedan
    Mar 2005
    #8

    Håller allt jag kan!

    KLart det ska gå bra imorgon!
  16. 8
    Håller allt jag kan! KLart det ska gå bra imorgon!
  17. Medlem sedan
    Dec 2001
    #9

    Du har mina tummar!

    Hoppas verkligen att allt ser bra ut!
    Kram
  18. 9
    Du har mina tummar! Hoppas verkligen att allt ser bra ut!
    Kram
  19. Lm
    #10

    Mina med

    Hoppas på det bästa!!
  20. 10
    Mina med Hoppas på det bästa!!
  21. Humran
    #11

    Tack

    Ja de kan ju det, komma o gå, men mina har ju varit borta så många dar. Men vet du vad...det såg bra ut. :-) Än så länge. Ska dit nästa v igen, för att mäta att krabaten växt tyckte gyn.

    Tack för tummarna och jag lovar jag e med i din ficka när du ska dit den 6/3
    kram
  22. 11
    Tack Ja de kan ju det, komma o gå, men mina har ju varit borta så många dar. Men vet du vad...det såg bra ut. :-) Än så länge. Ska dit nästa v igen, för att mäta att krabaten växt tyckte gyn.

    Tack för tummarna och jag lovar jag e med i din ficka när du ska dit den 6/3
    kram
  23. Humran
    #12

    :-)

    Nä jag vet men man blir ju så orolig...men vet du vad...det fanns ett pickande hjärta. Allt såg normalt ut än så länge som gyn sa ska dit nästa vecka igen.

    Tack och kram
  24. 12
    :-) Nä jag vet men man blir ju så orolig...men vet du vad...det fanns ett pickande hjärta. Allt såg normalt ut än så länge som gyn sa ska dit nästa vecka igen.

    Tack och kram
  25. Humran
    #13

    sov inget..

    ..på hela natten..men vet du..det fanns där och än så länge va de bra som gyn sa. Ska dit nästa v igen.

    kramis
  26. 13
    sov inget.. ..på hela natten..men vet du..det fanns där och än så länge va de bra som gyn sa. Ska dit nästa v igen.

    kramis
  27. Humran
    #14

    skratt..

    ..ja det var det enda symptomet som suttit kvar på mig me. Dessa fogar. Allt va bra .. än så länge som gyn sa..ska dit nästa v igen för att mäta. Men hon sa att de såg lovande ut.

    Ville sjukskriva mig helt men jag ville avvakta denna helgen oxå. Ska jobba 3 helger på raken nu :-(

    Kram och tack
  28. 14
    skratt.. ..ja det var det enda symptomet som suttit kvar på mig me. Dessa fogar. Allt va bra .. än så länge som gyn sa..ska dit nästa v igen för att mäta. Men hon sa att de såg lovande ut.

    Ville sjukskriva mig helt men jag ville avvakta denna helgen oxå. Ska jobba 3 helger på raken nu :-(

    Kram och tack
  29. Humran
    #15

    puss

    tack för du finns
  30. 15
    puss tack för du finns
  31. Humran
    #16

    Tack

    Känns så skönt att \"ha er\". Allt såg bra ut än så länge, ska dit nästa v igen.

    Tack och kram
  32. 16
    Tack Känns så skönt att \"ha er\". Allt såg bra ut än så länge, ska dit nästa v igen.

    Tack och kram
  33. Humran
    #17

    Det gjorde det..

    ..tror jag. Gyn sa att allt såg bra ut än så länge men ville jag skulle komma dit näsat v för mätning.

    Men ändå de känns faktiskt skit bra :-)

    kramis
  34. 17
    Det gjorde det.. ..tror jag. Gyn sa att allt såg bra ut än så länge men ville jag skulle komma dit näsat v för mätning.

    Men ändå de känns faktiskt skit bra :-)

    kramis
  35. Humran
    #18

    kram

    det fanns där :-) 15-16 mm långt. Ska dit nästa v igen.

    kramis
  36. 18
    kram det fanns där :-) 15-16 mm långt. Ska dit nästa v igen.

    kramis
  37. Humran
    #19

    tack

    allt såg bra ut än så länge :-)

    ett litet pickande hjärta som slog så fort så fort, fast inte fortare än mitt för jag hade 390 i puls :-)

    kram
  38. 19
    tack allt såg bra ut än så länge :-)

    ett litet pickande hjärta som slog så fort så fort, fast inte fortare än mitt för jag hade 390 i puls :-)

    kram
  39. Gianna
    #20

    Alltid:-)

    Det vet du!
  40. 20
    Alltid:-) Det vet du!

Liknande trådar

  1. Behöver tummar! :)
    By Apples in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-09-26, 17:13
  2. Jag behöver tummar!
    By dosiss in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-06-02, 14:52
  3. Behöver tummar=)
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 08:12
  4. Behöver era tummar
    By Helena m. J+bf 7/2*2 in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 22:47
  5. Behöver era tummar (OT)
    By Madde m A-01 & I-05 in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 14:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar