35 min kvar till fredag men
_98 Alla barn
  1. Linda, Oscar & Saga
    #1

    35 min kvar till fredag men

    vad händer i helgen friends?
    Jag har återträff med mina grundskolekompisar på lördag. 18 år har nog satt sina spår eller vad tror ni?? Annars så blev det ju mindre att göra i och med att jag slipper tentan på måndag.
    Oscar ska nog kolla rallyt från Mexico i helgen och hoppas på att hans idol Petter Solberg gör bättre ifrån sig än sist.

  2. 1
    35 min kvar till fredag men vad händer i helgen friends?
    Jag har återträff med mina grundskolekompisar på lördag. 18 år har nog satt sina spår eller vad tror ni?? Annars så blev det ju mindre att göra i och med att jag slipper tentan på måndag.
    Oscar ska nog kolla rallyt från Mexico i helgen och hoppas på att hans idol Petter Solberg gör bättre ifrån sig än sist.

  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    hmm...

    rätt lugnt här! Slutet på sportlovet har vi här! Ta det lugnt idag - se på Let´s Dance. Imorron Hellasgården ev om vi mår OK å på söndag ska vi titta på Vasaloppet på Tv såklart :)
  4. 2
    hmm... rätt lugnt här! Slutet på sportlovet har vi här! Ta det lugnt idag - se på Let´s Dance. Imorron Hellasgården ev om vi mår OK å på söndag ska vi titta på Vasaloppet på Tv såklart :)
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3

    Mycket och lite

    Jag är ensam med barnen då R är på \"herrklubb\" så samtidigt som jag kommer att ha mycket att stå i så kommer vi väl ändå inte göra så mkt!

    Idag är det utvecklingssamtal med Johanna i skolan och ikväll fredagsmys! Imorgon lördag ska Johanna och jag gå och se Lilla Kycklingen. Mormor får ta hand om August!
    Söndag, ta det lugnt o invänta en förhoppningsvis inte allt för trött R!
  6. 3
    Mycket och lite Jag är ensam med barnen då R är på \"herrklubb\" så samtidigt som jag kommer att ha mycket att stå i så kommer vi väl ändå inte göra så mkt!

    Idag är det utvecklingssamtal med Johanna i skolan och ikväll fredagsmys! Imorgon lördag ska Johanna och jag gå och se Lilla Kycklingen. Mormor får ta hand om August!
    Söndag, ta det lugnt o invänta en förhoppningsvis inte allt för trött R!
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4

    Vår helg

    lär gå i sjukstugans tecken... Matilda har varit hemma hela veckan med feber, Micke blev troligtvis matförgiftad i onsdags och var dålig igår och ännu inte helt återställd... (vilket inneburit att jag måst vara hemma från praktiken och hur kul var det på en skala...) Thea var lite febrig igår men är feberfri idag, Matilda har fortfarande lite feber men är mycket bättre... Det är bara jag som varit frisk!
  8. 4
    Vår helg lär gå i sjukstugans tecken... Matilda har varit hemma hela veckan med feber, Micke blev troligtvis matförgiftad i onsdags och var dålig igår och ännu inte helt återställd... (vilket inneburit att jag måst vara hemma från praktiken och hur kul var det på en skala...) Thea var lite febrig igår men är feberfri idag, Matilda har fortfarande lite feber men är mycket bättre... Det är bara jag som varit frisk!
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5

    intensivt!!!

    Ikväll är det balett-träning för Paulina
    Imorgon har Alexander sin första gymnastiktävling, \"Östgötacupen\" i Norrköping (Ni håller väl tummarna!?)
    Samtidigt har Paulina ytterligare en balett-träning
    På söndag är det bandyavslutning med en liten cup och ev har Paulina ännu en balett-träning
  10. 5
    intensivt!!! Ikväll är det balett-träning för Paulina
    Imorgon har Alexander sin första gymnastiktävling, \"Östgötacupen\" i Norrköping (Ni håller väl tummarna!?)
    Samtidigt har Paulina ytterligare en balett-träning
    På söndag är det bandyavslutning med en liten cup och ev har Paulina ännu en balett-träning
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Födelsedagskalas

    Mamma + sambo och min bror + sambo + deras dotter kommer hem till oss imorgon för att fira Emma. Kärleken och hennes son är redan i Malmö :) Ikväll efter jag hämtat Emma ska vi äta pizza. På söndag blir det kanske bio.
  12. 6
    Födelsedagskalas Mamma + sambo och min bror + sambo + deras dotter kommer hem till oss imorgon för att fira Emma. Kärleken och hennes son är redan i Malmö :) Ikväll efter jag hämtat Emma ska vi äta pizza. På söndag blir det kanske bio.
  13. Åsa & Alexander
    #7

    Helgen... vill inte tänka på den*S*

    Här blir det intensivt; jobb, hockeymatch ggr 2 plus att jag är ansvarig för båset under en av matcherna. VILL inte något av det :-) Jag vill sova, ligga och äta i sängen, vila och bara pusta ut efter rean men nej, det är bara att ösa på. *suck*
  14. 7
    Helgen... vill inte tänka på den*S* Här blir det intensivt; jobb, hockeymatch ggr 2 plus att jag är ansvarig för båset under en av matcherna. VILL inte något av det :-) Jag vill sova, ligga och äta i sängen, vila och bara pusta ut efter rean men nej, det är bara att ösa på. *suck*
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8

    Lugn helg för en gång skull..

    Julia har sin sista dag på sportlovet idag..
    Ikväll lite fredagsmys med Let´s dance..Maken jobbar hela helgen så det blir en riktig slapparhelg!
    Skönt med andra ord!

    Ha en trevlig helg!
  16. 8
    Lugn helg för en gång skull.. Julia har sin sista dag på sportlovet idag..
    Ikväll lite fredagsmys med Let´s dance..Maken jobbar hela helgen så det blir en riktig slapparhelg!
    Skönt med andra ord!

    Ha en trevlig helg!
  17. Medlem sedan
    Nov 2005
    #9

    Vi ska ha kalas både lör o sön

    För vår Jonathan fyllde 8 år den 27/2 och vår Tom fyllde 13 år den 1/3.
    Så ikväll blir det att göra tårta,har precis städat färdigt för helgen-har hållt på nu i 3 dar o städa.Märks att det inte är så långt kvar av graviditeten-man orkar inte mkt.
  18. 9
    Vi ska ha kalas både lör o sön För vår Jonathan fyllde 8 år den 27/2 och vår Tom fyllde 13 år den 1/3.
    Så ikväll blir det att göra tårta,har precis städat färdigt för helgen-har hållt på nu i 3 dar o städa.Märks att det inte är så långt kvar av graviditeten-man orkar inte mkt.
  19. Medlem sedan
    Sep 2002
    #10

    grattis i efterskott

    till Jonathan! Ja tänk att jag gick med stora magen för ett år sedan...nu springer hon omkring här :) När är det du ska ha?
  20. 10
    grattis i efterskott till Jonathan! Ja tänk att jag gick med stora magen för ett år sedan...nu springer hon omkring här :) När är det du ska ha?
  21. Medlem sedan
    Nov 2005
    #11

    Tack(från Jonathan)jag ska ha 11/4

    så lite tid är det allt kvar men det känns som om magen ska sprängas ibland...HIHI
    Krafterna finns liksom inte där som innan.
  22. 11
    Tack(från Jonathan)jag ska ha 11/4 så lite tid är det allt kvar men det känns som om magen ska sprängas ibland...HIHI
    Krafterna finns liksom inte där som innan.
  23. Linda, Oscar & Saga
    #12

    Oj, oj

    jaa konstigt nog så saknar jag min mage, men när det var som värst då ville jag bara bli av med den :o).
    Det är märkvärdigt långt ner till marken eller hur??

    Lycka till med födelsedagsfirandena och gratta grabbarna!

    kram
  24. 12
    Oj, oj jaa konstigt nog så saknar jag min mage, men när det var som värst då ville jag bara bli av med den :o).
    Det är märkvärdigt långt ner till marken eller hur??

    Lycka till med födelsedagsfirandena och gratta grabbarna!

    kram
  25. Medlem sedan
    Nov 2001
    #13

    Grattis till ännu en 8-åring! :O)

  26. 13
    Grattis till ännu en 8-åring! :O)
  27. Linda, Oscar & Saga
    #14

    Det lät skönt,

    jag tänkte hjälpa till med förberedelseerna inför festen imorgon och åka hem och kolla in Så ska det låta. Mer lär inte jag orka :o).
    Sportlov och mycket snö i år, har det varit bra??
    Oscar är less på snön, för den tar ju aldrig slut *s*.
  28. 14
    Det lät skönt, jag tänkte hjälpa till med förberedelseerna inför festen imorgon och åka hem och kolla in Så ska det låta. Mer lär inte jag orka :o).
    Sportlov och mycket snö i år, har det varit bra??
    Oscar är less på snön, för den tar ju aldrig slut *s*.
  29. Jessica & Hanna
    #15

    Fest och kalas :-)

    Jag ska på fest med jobbet ikväll,ska bli riktigt roligt !Längesen jag var på ett ordentligt partaj ;-)

    Imorgon ska Hanna ha sitt kalas för klass-kompisarna här,hon fyllde 8 år i måndags den 27:e.

    Söndag hoppas jag bara blir en lugn dag hemma tillsammans med hela familjen.
  30. 15
    Fest och kalas :-) Jag ska på fest med jobbet ikväll,ska bli riktigt roligt !Längesen jag var på ett ordentligt partaj ;-)

    Imorgon ska Hanna ha sitt kalas för klass-kompisarna här,hon fyllde 8 år i måndags den 27:e.

    Söndag hoppas jag bara blir en lugn dag hemma tillsammans med hela familjen.
  31. Linda, Oscar & Saga
    #16

    Huga,

    jag skickar stoooora styrkekramar!!!
    Du är tuff vännen, som orkar :o)
  32. 16
    Huga, jag skickar stoooora styrkekramar!!!
    Du är tuff vännen, som orkar :o)
  33. Medlem sedan
    Dec 1999
    #17

    Grattis i efterskott

    till Jonathan...samma dag som min Hanna :-)
    Hoppas det går bra med kalasandet i helgen för dina grabbar !
  34. 17
    Grattis i efterskott till Jonathan...samma dag som min Hanna :-)
    Hoppas det går bra med kalasandet i helgen för dina grabbar !
  35. Linda, Oscar & Saga
    #18

    Hur gick det här till?

    Helt plötsligt är de 8 år och jösses så fort det gick!
    Ha en skön helg och hoppas pizzan smakar gott i stora damens sällis :o)
  36. 18
    Hur gick det här till? Helt plötsligt är de 8 år och jösses så fort det gick!
    Ha en skön helg och hoppas pizzan smakar gott i stora damens sällis :o)
  37. Linda, Oscar & Saga
    #19

    Tummarna hålls igen :o)

    Han fixar det, men jag håller dem ändå.
  38. 19
    Tummarna hålls igen :o) Han fixar det, men jag håller dem ändå.
  39. Linda, Oscar & Saga
    #20

    Krya på er

    hälsningar från ett insnöat Mullsjö och hoppas nu att du håller dig frisk Åsa.
  40. 20
    Krya på er hälsningar från ett insnöat Mullsjö och hoppas nu att du håller dig frisk Åsa.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Fredag 5 min kvar
    By emsan... in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-20, 15:27
  2. Måndag till fredag em ska jag äta
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 10:08
  3. På fredag bär det av till gbg
    By mamaP in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 09:54
  4. Ska till NYC på fredag!
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 12:03
  5. Till på fredag
    By Lizzy,alias nåt annat in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-11, 08:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar