Ett plus!!!!
Provrörsbefruktning - IVF
  1. bono
    #1

    Ett plus!!!!

    Vågar inte skriva ordet gravid, men det är väl det ett plus betyder va? :-) Det känns väldigt overkligt, men vi har testat med två clearblue nu på morgonen på ruvardag 15 och båda visade ett tydligt plus. Känns ofattbart och underbart! Och väldigt nervöst, jag har ju haft bruna flytningar i några dagar, men jag intalar mig att det är ganska vanligt och att det inte betyder något.

    Det är fjärde ruvningen, tredje fulla IVF:en, så det är kanske inte så konstigt att det tar ett tag innan det sjunker in. Stor kram till er alla tjejer! Och en extra kram till min hejarklack B-boom och Jensan - nästa fika får vi skåla i Pommac!
  2. 1
    Ett plus!!!! Vågar inte skriva ordet gravid, men det är väl det ett plus betyder va? :-) Det känns väldigt overkligt, men vi har testat med två clearblue nu på morgonen på ruvardag 15 och båda visade ett tydligt plus. Känns ofattbart och underbart! Och väldigt nervöst, jag har ju haft bruna flytningar i några dagar, men jag intalar mig att det är ganska vanligt och att det inte betyder något.

    Det är fjärde ruvningen, tredje fulla IVF:en, så det är kanske inte så konstigt att det tar ett tag innan det sjunker in. Stor kram till er alla tjejer! Och en extra kram till min hejarklack B-boom och Jensan - nästa fika får vi skåla i Pommac!
  3. Anonym
    #2

    Grattis!

    Jag hade goda aningar när det gällde dig. Känner över huvud taget positiva vibbar från fler härinne just nu.

    Många många grattiskramar!!
  4. 2
    Grattis! Jag hade goda aningar när det gällde dig. Känner över huvud taget positiva vibbar från fler härinne just nu.

    Många många grattiskramar!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3

    ÅHH!!!

    Jag blir så rörd när jag läser det igen. Har ju inte hunnit smälta det riktigt.. Jag är så lycklig och säger det igen, JAG SA JU DET! Kan vi inte fika snart så vi får skåla ordentligt? VIll det nu!

    Kram igen
  6. 3
    ÅHH!!! Jag blir så rörd när jag läser det igen. Har ju inte hunnit smälta det riktigt.. Jag är så lycklig och säger det igen, JAG SA JU DET! Kan vi inte fika snart så vi får skåla ordentligt? VIll det nu!

    Kram igen
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4

    Nu gråter jag igen...

    Vet du vad detta innebär?! Alla våra planer om sommaren på Krusenstiernska och allt det där blir av! Vad mysigt! Åååhh...du ska veta att jag gråter av lycka. Nu ska vi bara njuta av de tre musketörerna. =D
  8. 4
    Nu gråter jag igen... Vet du vad detta innebär?! Alla våra planer om sommaren på Krusenstiernska och allt det där blir av! Vad mysigt! Åååhh...du ska veta att jag gråter av lycka. Nu ska vi bara njuta av de tre musketörerna. =D
  9. Medlem sedan
    Jun 2004
    #5

    Ja, helst

    med detsamma. Hon får fira med sin man en annan gång. *skrattar*
  10. 5
    Ja, helst med detsamma. Hon får fira med sin man en annan gång. *skrattar*
  11. Medlem sedan
    Jun 2004
    #6

    P.s.

    Kan du messa mig privat. Har inte din e-postadress. Tänkte skicka fotot jag tog vid vår förra fika.
  12. 6
    P.s. Kan du messa mig privat. Har inte din e-postadress. Tänkte skicka fotot jag tog vid vår förra fika.
  13. akkis*på besök*
    #7

    Jättegrattis!!

    Visst är det svårt att förstå......
    grattis..
  14. 7
    Jättegrattis!! Visst är det svårt att förstå......
    grattis..
  15. umebrud*ruvardag10*
    #8

    Grattis......

    va härligt..........
  16. 8
    Grattis...... va härligt..........
  17. bono
    #9

    Tack Filiduttan!

    Vi förstår verkligen ingenting ännu, det känns som att jag skriver om någon annan. Det tar nog ett tag innan det sjunker in. Kram!
  18. 9
    Tack Filiduttan! Vi förstår verkligen ingenting ännu, det känns som att jag skriver om någon annan. Det tar nog ett tag innan det sjunker in. Kram!
  19. bono
    #10

    Ja, jag skulle

    bara ha lyssnat på dig, så hade vi sluppit all ruvarångest! :-) Jag vill också fika snart, kan ni nästa vecka? Kram!
  20. 10
    Ja, jag skulle bara ha lyssnat på dig, så hade vi sluppit all ruvarångest! :-) Jag vill också fika snart, kan ni nästa vecka? Kram!
  21. Medlem sedan
    Dec 2001
    #11

    Whihoooo!!

    Åh, vad underbart bono!! Stort, stort GRATTIS!!!
    Det inger hopp även för mig som är på min tredje och sista IVF, men 5:e försöket allt som allt! :-D
    Helt underbart och jag förstår att du är nervös pga de bruna flytningarna, men du har så rätt som intalar dig att det är vanligt och att så länge du inte blöder rött så hoppas jag du kan njuta av att du/ni ÄNTLIGEN blivit gravida!

    Härligt med privat hejarklack sådär, det gjorde susen! Nu får ni äntligen diskutera allt av graviditet och det innebär alla 3! :-))

    KRAM och varmt lycka till nu!
  22. 11
    Whihoooo!! Åh, vad underbart bono!! Stort, stort GRATTIS!!!
    Det inger hopp även för mig som är på min tredje och sista IVF, men 5:e försöket allt som allt! :-D
    Helt underbart och jag förstår att du är nervös pga de bruna flytningarna, men du har så rätt som intalar dig att det är vanligt och att så länge du inte blöder rött så hoppas jag du kan njuta av att du/ni ÄNTLIGEN blivit gravida!

    Härligt med privat hejarklack sådär, det gjorde susen! Nu får ni äntligen diskutera allt av graviditet och det innebär alla 3! :-))

    KRAM och varmt lycka till nu!
  23. Medlem sedan
    Jan 2004
    #12

    Klart vi kan!!

    Nu mÅSTE vi fika ju!! Kan alla dagar utom måndag.
  24. 12
    Klart vi kan!! Nu mÅSTE vi fika ju!! Kan alla dagar utom måndag.
  25. Medlem sedan
    Jun 2004
    #13

    Jag kan

    utom onsdag (skolan).
  26. 13
    Jag kan utom onsdag (skolan).
  27. bono
    #14

    har skickat ett meddelande *imt*

    -
  28. 14
    har skickat ett meddelande *imt* -
  29. bono
    #15

    Och jag kan inte

    tisdag och onsdag. Vad sägs om torsdag? Då har jag ju haft min riktiga testdag också, jag måste ju testa då också och kolla att det verkligen är sant :-)
  30. 15
    Och jag kan inte tisdag och onsdag. Vad sägs om torsdag? Då har jag ju haft min riktiga testdag också, jag måste ju testa då också och kolla att det verkligen är sant :-)
  31. bono
    #16

    Ja jag fattar

    verkligen ingenting just nu :-) Tack Akkis!
  32. 16
    Ja jag fattar verkligen ingenting just nu :-) Tack Akkis!
  33. bono
    #17

    Härligt och ofattbart

    Det har inte sjunkit in alls ännu... Håller tummarna för ett tydligt plus för dig också! Kram!
  34. 17
    Härligt och ofattbart Det har inte sjunkit in alls ännu... Håller tummarna för ett tydligt plus för dig också! Kram!
  35. Medlem sedan
    Jun 2004
    #18

    Torsdag låter fint för

    min del. Fast egentligen skulle vi gå ut och käka, eller vad säger ni? Det går ju på samma pengar nästan.
  36. 18
    Torsdag låter fint för min del. Fast egentligen skulle vi gå ut och käka, eller vad säger ni? Det går ju på samma pengar nästan.
  37. Medlem sedan
    Jun 2004
    #19

    Och jag har mailat hem (imt)

  38. 19
    Och jag har mailat hem (imt)
  39. bono
    #20

    Tack så mycket Grodan

    Ja det måste vara hejarklacken som gjort susen! Håller tummarna hårt för dig, det är verkligen din/er tur nu! Stor kram!
  40. 20
    Tack så mycket Grodan Ja det måste vara hejarklacken som gjort susen! Håller tummarna hårt för dig, det är verkligen din/er tur nu! Stor kram!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar