Tre test tre dagar i rad...
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Tre test tre dagar i rad...

    och alla visar positivt :o) Ledsen att jag ej berättat tidigare men jag har velat berätta för vissa personer irl innan och det ville jag göra när sambon kommit hem från london. Men nu verkar det faktiskt vara så att jag ÄR GRAVID!!! Kan ni fatta??! Akupunktur och kinesiska dieter och andningsövningar samt avslappning har gett resultat.. jag är onekligen Gravid!!! I Torsdags rensade jag lite i badrumsskåpet och hittade då ca 30st äl-test som kommer gå ut när som helst.. och jag kom ihåg att när jag var aktiv på pfb-sidan så använde en del dem som gravtest och eftersom jag hade en oerhört stark känsla av att jag verkligen var gravid så tänkte jag att jag skulle testa och se.. det blev jättepositivt!! Igår var jag och köpte ett dubbelpack Clearblue och hemma så var jag rastlös och gick o väntade på att åka o hämta sambon.. testen bara låg där.. jag kunde ju inte hålla mig.. visste ju resultatet redan.. och det blev positivt på en gång.. gravstrecket kom innan kontrollstrecket. Och samma imorse.. Mina symptom är: Halsbränna (har bara haft det en gång tidigare och det var vid förra grav) Mår illa typ hela tiden.. och supertrött, jag fungerar ok fram till lunch sedan är det som om jag får en klubba i huvudet..
    Kommer nog hålla mig kvar här ett tag iaf Bamsesuperduperkram till er alla!!
  2. 1
    Tre test tre dagar i rad... och alla visar positivt :o) Ledsen att jag ej berättat tidigare men jag har velat berätta för vissa personer irl innan och det ville jag göra när sambon kommit hem från london. Men nu verkar det faktiskt vara så att jag ÄR GRAVID!!! Kan ni fatta??! Akupunktur och kinesiska dieter och andningsövningar samt avslappning har gett resultat.. jag är onekligen Gravid!!! I Torsdags rensade jag lite i badrumsskåpet och hittade då ca 30st äl-test som kommer gå ut när som helst.. och jag kom ihåg att när jag var aktiv på pfb-sidan så använde en del dem som gravtest och eftersom jag hade en oerhört stark känsla av att jag verkligen var gravid så tänkte jag att jag skulle testa och se.. det blev jättepositivt!! Igår var jag och köpte ett dubbelpack Clearblue och hemma så var jag rastlös och gick o väntade på att åka o hämta sambon.. testen bara låg där.. jag kunde ju inte hålla mig.. visste ju resultatet redan.. och det blev positivt på en gång.. gravstrecket kom innan kontrollstrecket. Och samma imorse.. Mina symptom är: Halsbränna (har bara haft det en gång tidigare och det var vid förra grav) Mår illa typ hela tiden.. och supertrött, jag fungerar ok fram till lunch sedan är det som om jag får en klubba i huvudet..
    Kommer nog hålla mig kvar här ett tag iaf Bamsesuperduperkram till er alla!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2

    Whiiiiiiiiiii!!!

    Åh, nu gråter jag IGEN!! WAAAAAAAAAAAAAOW!!!
    Jag måste bara skriva igen och igen och igen... hur jäkla GLAAAAAAAAAAAAD jag är för din/er skull, min fina vän!! Nu har jag ju haft förmånen att få lite hintar innan.. och jag somnade verkligen med ett stort leende på läpparna igår när jag först fick den underbara nyheten från min vän irl, Annica:x och sen från dig! Helt underbart och MÅNGA GRATTIS och nu SKA det bara gå vägen hela vägen mot NOVEMBER!

    KRAAAAAAAAAAAM!
  4. 2
    Whiiiiiiiiiii!!! Åh, nu gråter jag IGEN!! WAAAAAAAAAAAAAOW!!!
    Jag måste bara skriva igen och igen och igen... hur jäkla GLAAAAAAAAAAAAD jag är för din/er skull, min fina vän!! Nu har jag ju haft förmånen att få lite hintar innan.. och jag somnade verkligen med ett stort leende på läpparna igår när jag först fick den underbara nyheten från min vän irl, Annica:x och sen från dig! Helt underbart och MÅNGA GRATTIS och nu SKA det bara gå vägen hela vägen mot NOVEMBER!

    KRAAAAAAAAAAAM!
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3

    Grattis!!!

    Nu regnar det positiva test över hela IVF-snacket. Grattis i massor och så kul att ni kan följas åt i ankomstgruppen.
  6. 3
    Grattis!!! Nu regnar det positiva test över hela IVF-snacket. Grattis i massor och så kul att ni kan följas åt i ankomstgruppen.
  7. umebrud*ruvardag10*
    #4

    Vad,,,,,,

    UNDERBART,,,,,,,,,,hoppas vi blir många som får göra \"sällskap\"?.Jätte-GRATTIS!!
  8. 4
    Vad,,,,,, UNDERBART,,,,,,,,,,hoppas vi blir många som får göra \"sällskap\"?.Jätte-GRATTIS!!
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5

    hihi

    Hade jag inte berättat för dig hade jag ju exploderat *ler*
    Tack för att du finns vännen! Och nu blir det bäbis för oss båda *bestämmer*

    Kram
  10. 5
    hihi Hade jag inte berättat för dig hade jag ju exploderat *ler*
    Tack för att du finns vännen! Och nu blir det bäbis för oss båda *bestämmer*

    Kram
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    Ja eller hur..

    det här var en himla spännande vecka måste jag säga!
    Kul att inte vara ensam härifrån i ank-gruppen oxå..
    Kram
  12. 6
    Ja eller hur.. det här var en himla spännande vecka måste jag säga!
    Kul att inte vara ensam härifrån i ank-gruppen oxå..
    Kram
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7

    Japp

    Kan vi inte tämma ivf-snacket nu? *tycker*

    stort tack och tumhållning att du snart kommer efter!
  14. 7
    Japp Kan vi inte tämma ivf-snacket nu? *tycker*

    stort tack och tumhållning att du snart kommer efter!
  15. Tinselflickan
    #8

    Åh så kul!!!

    Tredje gången gillt - öh, kanske inte. Men tre stycken positiva test på lika många dagar är ju faktiskt helt fantastiskt (och då syftar jag inte på dina tre, utan på dig, bono och Annica:x).

    Nu ser vi till att tömma det här stället!!! =)

    Kram och lycka till!
  16. 8
    Åh så kul!!! Tredje gången gillt - öh, kanske inte. Men tre stycken positiva test på lika många dagar är ju faktiskt helt fantastiskt (och då syftar jag inte på dina tre, utan på dig, bono och Annica:x).

    Nu ser vi till att tömma det här stället!!! =)

    Kram och lycka till!
  17. Medlem sedan
    Oct 2002
    #9

    Grattis!!

    Oj, vilken glad överraskning!! Härligt! Är SÅ glad för er skull!

    Många, många grattiskramar!
  18. 9
    Grattis!! Oj, vilken glad överraskning!! Härligt! Är SÅ glad för er skull!

    Många, många grattiskramar!
  19. Medlem sedan
    Jun 2004
    #10

    Stort grattis!

    Äntligen din tur, Sophie!!!

    Fantastiskt roligt...det tar såklart många test innan man verkligen kan förstå att det är verklighet:)))

    Många kramar och fortsatt lycka till!
  20. 10
    Stort grattis! Äntligen din tur, Sophie!!!

    Fantastiskt roligt...det tar såklart många test innan man verkligen kan förstå att det är verklighet:)))

    Många kramar och fortsatt lycka till!
  21. Medlem sedan
    Aug 2002
    #11

    ja nu

    får det faktiskt vara så att alla byter till ank-grupper tycker jag! (inte för att jag nog kommer våga mig dit på ett tag men iaf)

    Hoppas verkligen ditt Fet kommer gå bra när ni bestämmer er för att börja med det!
    Kram
  22. 11
    ja nu får det faktiskt vara så att alla byter till ank-grupper tycker jag! (inte för att jag nog kommer våga mig dit på ett tag men iaf)

    Hoppas verkligen ditt Fet kommer gå bra när ni bestämmer er för att börja med det!
    Kram
  23. Medlem sedan
    Aug 2002
    #12

    Tack!

    Och stort lycka till på Måndag! Spännande att höra hur det går. Hoppas du snart får pos med *vill*
    Kram
  24. 12
    Tack! Och stort lycka till på Måndag! Spännande att höra hur det går. Hoppas du snart får pos med *vill*
    Kram
  25. Medlem sedan
    Aug 2002
    #13

    Ja

    Inte ens tre test verkar få mig att riktigt förstå tror jag.. vill se Ul innan jag är riktisgt säker tror jag *ler*
    Kram tillbaks och tack för omtanken!
  26. 13
    Ja Inte ens tre test verkar få mig att riktigt förstå tror jag.. vill se Ul innan jag är riktisgt säker tror jag *ler*
    Kram tillbaks och tack för omtanken!
  27. Medlem sedan
    Jan 2004
    #14

    GRATTIS!!!!

    Vad härligt! Massor av kramar!
  28. 14
    GRATTIS!!!! Vad härligt! Massor av kramar!
  29. Anonym
    #15

    Härligt!

    Oh, så underbart!

    Många grattiskramar!
  30. 15
    Härligt! Oh, så underbart!

    Många grattiskramar!
  31. Yahoo
    #16

    Underbart!!!

    Ett jättestort grattis!!! Lycka till och njut nu av graviditeten...
    Härligt att läsa om så många plus. =)
  32. 16
    Underbart!!! Ett jättestort grattis!!! Lycka till och njut nu av graviditeten...
    Härligt att läsa om så många plus. =)
  33. Medlem sedan
    Aug 2002
    #17

    JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

    Underbart, härligt, fantastiskt!

    GRATTIS! Detta var det bästa som har hänt mig idag! (på länge faktiskt!)
  34. 17
    JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! Underbart, härligt, fantastiskt!

    GRATTIS! Detta var det bästa som har hänt mig idag! (på länge faktiskt!)
  35. akkis *på besök*
    #18

    Grattis ,Garattis!!!

    Nu haglar det plus på sidan.... hoppas trenden håller i sig..
  36. 18
    Grattis ,Garattis!!! Nu haglar det plus på sidan.... hoppas trenden håller i sig..
  37. Annica:x
    #19

    Stort stort grattis

    hoppas nu vi får följas åt i en novembergrupp. Själv vågar jag inte riktigt tro det än..
  38. 19
    Stort stort grattis hoppas nu vi får följas åt i en novembergrupp. Själv vågar jag inte riktigt tro det än..
  39. bono
    #20

    Underbart!!

    Stort grattis Sophie!!! Känns som att det är väldigt mycket positivt härinne just nu!!! Stor kram!!
  40. 20
    Underbart!! Stort grattis Sophie!!! Känns som att det är väldigt mycket positivt härinne just nu!!! Stor kram!!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Positivt ÄL test i flera dagar?
    By Anonym in forum _1205 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2014-09-29, 20:35
  2. Positivt äl-test i flera dagar???
    By lena m 3 barn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 18:02
  3. Två dagar till test...
    By ChippiChoppi in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 05:27
  4. Pos äl test i 3 dagar???
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 09:45
  5. Pos ÄL-test två dagar i rad nu! :-)
    By mamma1981 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 12:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar