Ännu en ny här..
Läpp-, käk- och gomspalt
  1. Janet
    #1

    Ännu en ny här..

    Hej! Vi fick den 12/2 en doter med dubbelsidig spalt och jag har precis hittat hit. Är det någon här som har/ska opereras i Umeå?
    *vinkar*
  2. 1
    Ännu en ny här.. Hej! Vi fick den 12/2 en doter med dubbelsidig spalt och jag har precis hittat hit. Är det någon här som har/ska opereras i Umeå?
    *vinkar*
  3. Marie m Sol
    #2

    Också Umeå

    Hej!
    Jag som också är ny på listan, vår flicka ska opereras i Umeå. Har ni varit på \"informationsbesök\"?
    Hälsningar Marie
  4. 2
    Också Umeå Hej!
    Jag som också är ny på listan, vår flicka ska opereras i Umeå. Har ni varit på \"informationsbesök\"?
    Hälsningar Marie
  5. Janet
    #3

    Japp !!

    Våran dotter fick en tand efter fyra dagar så vi fick komma dit fort för dom ville titta på tanden. De ska tas bort under förste op för att den sitter ut mot spalten och skaver lite på läppen. Har din dotter en gomplatta? Det har inte vi (vi har inga \"grejor\" alls).
  6. 3
    Japp !! Våran dotter fick en tand efter fyra dagar så vi fick komma dit fort för dom ville titta på tanden. De ska tas bort under förste op för att den sitter ut mot spalten och skaver lite på läppen. Har din dotter en gomplatta? Det har inte vi (vi har inga \"grejor\" alls).
  7. Marie m Sol
    #4

    Hej igen

    Nej vi har inte heller några grejer som tex gomplatta, men jag gissar att det kan vara lättare för henne eftersom hon har enkelsidig spalt? Hon kan ju inte suga, men vi klippte stora \"skåror\" i vanliga nappflasknappar och det funkade bra. Nu äter hon pureer. Det var trixigt för henne i början, men går nu ganska bra. I början for mycket fel och kom ut genom näsan, men nu slinker allt gott direkt ner i magen, medan sådant hon inte tycker så mycket om kommer ut genom näsan...
    Såg ovanför att ni var förkylda, hoppas ni kryar på er!
  8. 4
    Hej igen Nej vi har inte heller några grejer som tex gomplatta, men jag gissar att det kan vara lättare för henne eftersom hon har enkelsidig spalt? Hon kan ju inte suga, men vi klippte stora \"skåror\" i vanliga nappflasknappar och det funkade bra. Nu äter hon pureer. Det var trixigt för henne i början, men går nu ganska bra. I början for mycket fel och kom ut genom näsan, men nu slinker allt gott direkt ner i magen, medan sådant hon inte tycker så mycket om kommer ut genom näsan...
    Såg ovanför att ni var förkylda, hoppas ni kryar på er!
  9. Medlem sedan
    Mar 2006
    #5

    hej

    Vi åker till Umeå varje gång han opereras!!! Superbra personal :)!!!!
  10. 5
    hej Vi åker till Umeå varje gång han opereras!!! Superbra personal :)!!!!
  11. Janet
    #6

    Hej

    Kul att höra från andra som varit just där dom verkar ju göra olika på olika sjukhus.
  12. 6
    Hej Kul att höra från andra som varit just där dom verkar ju göra olika på olika sjukhus.
  13. Medlem sedan
    Mar 2006
    #7

    Min

    Son opereras i Umeå !!!
    Vi har varit 3 ggr och nästa sväng blir väl på ngn lkg-konferans :)
  14. 7
    Min Son opereras i Umeå !!!
    Vi har varit 3 ggr och nästa sväng blir väl på ngn lkg-konferans :)
  15. Medlem sedan
    Mar 2006
    #8

    måste vara

    blind,har redan svarat på det inlägget..jag är en förvirrad människa...*haha*
  16. 8
    måste vara blind,har redan svarat på det inlägget..jag är en förvirrad människa...*haha*

Liknande trådar

  1. Ännu en bra dag! er
    By thess705 in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-06, 22:32
  2. Ännu en...
    By Annika med 3 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 14:24
  3. Ännu en jul
    By Pia+H,E,*A*,W,L,V&G in forum Änglabarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-06, 11:50
  4. ännu en ny
    By fimbles in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 14:52
  5. Ännu en ny här..
    By Manda Bf 15/7 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 20:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar