Jag har en önskan..
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Jag har en önskan..

    Jag blir klar med min skola till december och vi vill mer än gärna bli föräldrar till en liten bebis och få oss en familj på riktigt.

    Jag heter Madelene och är förlovad med Anthony. Vi är föräldrar till en liten söt Mirabell som vi tyvärr förlorade i juni endast 4 månader gammal.
  2. 1
    Jag har en önskan.. Jag blir klar med min skola till december och vi vill mer än gärna bli föräldrar till en liten bebis och få oss en familj på riktigt.

    Jag heter Madelene och är förlovad med Anthony. Vi är föräldrar till en liten söt Mirabell som vi tyvärr förlorade i juni endast 4 månader gammal.
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    Jag lovar att jag

    ska hålla alla mina tummar och tår för att det snart flyttar in en liten hos er igen och som bestämmer sig för att stanna \"på riktigt\". Vill samtidigt gratulera er till Mirabell (vilket fint namn) och hoppas hon blir storasyster snart.
    Kram
  4. 2
    Jag lovar att jag ska hålla alla mina tummar och tår för att det snart flyttar in en liten hos er igen och som bestämmer sig för att stanna \"på riktigt\". Vill samtidigt gratulera er till Mirabell (vilket fint namn) och hoppas hon blir storasyster snart.
    Kram
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3

    tack!

    Vadgulligt med din omtanke.
  6. 3
    tack! Vadgulligt med din omtanke.
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4

    håller fingrar å tår!!

    på att mirabell ska få bli storasyster snart! .. kram
  8. 4
    håller fingrar å tår!! på att mirabell ska få bli storasyster snart! .. kram

Liknande trådar

  1. En önskan
    By helelen in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-12-01, 12:35
  2. En önskan
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 20:22
  3. En önskan
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 19:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar