Nu finns bild :-)
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Nu finns bild :-)

    Nu finns det en bild på min stol-på-stol skapelse.
    Den är kanske inte lika snygg som orginalet *he he* men vad spelar det för roll så länge den fungerar :-D
  2. 1
    Nu finns bild :-) Nu finns det en bild på min stol-på-stol skapelse.
    Den är kanske inte lika snygg som orginalet *he he* men vad spelar det för roll så länge den fungerar :-D
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    Ser ju toppenbra ut

    och jag tyckte absolut att den var i klass med originalet ;-) Smart att man slipper dra med sig en matstol när man ska iväg någonstans. Vad duktig du är!

    Kram
  4. 2
    Ser ju toppenbra ut och jag tyckte absolut att den var i klass med originalet ;-) Smart att man slipper dra med sig en matstol när man ska iväg någonstans. Vad duktig du är!

    Kram
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    Vad pysslig du är!!

    Själv kan jag knappt sy i en knapp..*asg* Tycker den var jättefin! Håller den busungen på plats så dom inte trillar i sidled oxå?
  6. 3
    Vad pysslig du är!! Själv kan jag knappt sy i en knapp..*asg* Tycker den var jättefin! Håller den busungen på plats så dom inte trillar i sidled oxå?
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4

    ja då

    är det en stol med väldigt hög stolsrygg så blir ju flärpen framtill ganska låg och stöttar ju inte lika mycket, Men på en normal stol så sitter de fint, ja Isabelle satt på plats ialf :-)
    Vi var hemma hos mina föräldrar i helgen så hon fick prova den flera gånger

    Jag har *harkel* lyckats få till att lämna Lucas tidigare på dagis imorgon så jag kommer med bara ett barn! :-)
  8. 4
    ja då är det en stol med väldigt hög stolsrygg så blir ju flärpen framtill ganska låg och stöttar ju inte lika mycket, Men på en normal stol så sitter de fint, ja Isabelle satt på plats ialf :-)
    Vi var hemma hos mina föräldrar i helgen så hon fick prova den flera gånger

    Jag har *harkel* lyckats få till att lämna Lucas tidigare på dagis imorgon så jag kommer med bara ett barn! :-)
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5

    wow!

    Jag såg också en sådan \"barnstol\" på nätet för ett tag sedan och funderade allvarligt på att beställa en. Det är verkligen jättesmart, men din lösning med att sy själv är ju helt klart bäst! Kräver bara att man är lite händig, hrm... ;o)
  10. 5
    wow! Jag såg också en sådan \"barnstol\" på nätet för ett tag sedan och funderade allvarligt på att beställa en. Det är verkligen jättesmart, men din lösning med att sy själv är ju helt klart bäst! Kräver bara att man är lite händig, hrm... ;o)
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6

    *s*OT

    Ok, men annars hade det inte gjort nåt om Lucas var med:-) Jag och min granne med barn åker härifrån vid 7.30 så vi kan väl ses där vi sågs sist vid 8.20-8.30:-) Min mobil funkar igen.

    Kram
  12. 6
    *s*OT Ok, men annars hade det inte gjort nåt om Lucas var med:-) Jag och min granne med barn åker härifrån vid 7.30 så vi kan väl ses där vi sågs sist vid 8.20-8.30:-) Min mobil funkar igen.

    Kram
  13. Ica
    #7

    Ja, en sån skulle

    jag behöva nästa vecka när jag är hos mamma. Får be henne sy en!
  14. 7
    Ja, en sån skulle jag behöva nästa vecka när jag är hos mamma. Får be henne sy en!
  15. Medlem sedan
    May 2001
    #8

    jättefin ju

    precis en sån skulle jag ju behöv, men jag kan som sagt inte alls sy så om det är ok så tänkte jag skicka bilden till syrran så får hon sy en åt Elric.

    kram
  16. 8
    jättefin ju precis en sån skulle jag ju behöv, men jag kan som sagt inte alls sy så om det är ok så tänkte jag skicka bilden till syrran så får hon sy en åt Elric.

    kram
  17. Medlem sedan
    Nov 2004
    #9

    vilken smart...

    lösning, tar inte plats iheller. jag tror nästan att jag ska ta och visa svärmor den, kanske hon kan sy en sådan(själv är jag inte speciellt händig tyvärr).
  18. 9
    vilken smart... lösning, tar inte plats iheller. jag tror nästan att jag ska ta och visa svärmor den, kanske hon kan sy en sådan(själv är jag inte speciellt händig tyvärr).

Liknande trådar

  1. Nu finns bild på
    By annchen in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-04, 20:57
  2. nu finns det bild....
    By fin_ in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-26, 12:13
  3. Nu finns en bild
    By -ME- in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 09:04
  4. Bild finns här
    By Fia med 3 tjejer och Emil in forum Många barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 23:31
  5. Finns bild ?
    By Ulrica m 2 in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 23:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar