Cia med E,I & Fanny..
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    Cia med E,I & Fanny..

    Läste precis som Fannys vurpa igår.
    Hur är det med henne idag??
    Hoppas hon inte är alltför blåslagen!

    Kram
  2. 1
    Cia med E,I & Fanny.. Läste precis som Fannys vurpa igår.
    Hur är det med henne idag??
    Hoppas hon inte är alltför blåslagen!

    Kram
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Inte så vacker

    Tack för frågan. Om jag säger så här så är jag glad att inga \"viktiga\" kort skall tas idag. Hon har en hyfsad blåtira under ena ögat och en näsa med sårskorpa på. Verkar i alla fall inte vara några andra fel på henne tack och lov. Hon har klättrat på precis som vanligt idag. Mamman går dock omkring med dåligt samvete. Trodde ju att jag valt ett säkert ställa att ha henne på i 2 min men nu blir hon aldrig mer utan uppsikt i gåstolen heller.
    Synd att det inte blev någon träff. Kommer ju ner i helgen igen men då är det nog fullt schema, hoppas det kan passa en annan gång. Hur går det på jobbfronten?
  4. 2
    Inte så vacker Tack för frågan. Om jag säger så här så är jag glad att inga \"viktiga\" kort skall tas idag. Hon har en hyfsad blåtira under ena ögat och en näsa med sårskorpa på. Verkar i alla fall inte vara några andra fel på henne tack och lov. Hon har klättrat på precis som vanligt idag. Mamman går dock omkring med dåligt samvete. Trodde ju att jag valt ett säkert ställa att ha henne på i 2 min men nu blir hon aldrig mer utan uppsikt i gåstolen heller.
    Synd att det inte blev någon träff. Kommer ju ner i helgen igen men då är det nog fullt schema, hoppas det kan passa en annan gång. Hur går det på jobbfronten?
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3

    Stackars lilltjejen!!

    Men som sagt, säkert värst för mamma.
    Jag börjar starkt fundera på att lämna ifrån oss gåstolen (lånat av en kompis). Max far fram som en blixt och förösker häva sig ur stolen för att nå saker på golvet!!

    Jodå, det går nog ganska bra på jobbfronten,tror jag. Var på intervju i fredags och väntar på svar från ett annat.
    Men usch vilken ångest jag får emellanåt över att ev. börja jobba. Nu väntar ju bästa årstiden att vara hemma med sina guldklimpar!!!!!

    Vi får verkligen se till att träffas en annan gång. Ni får göra många Uppsalabesök....

    Sköt om familjen!

    Kram
  6. 3
    Stackars lilltjejen!! Men som sagt, säkert värst för mamma.
    Jag börjar starkt fundera på att lämna ifrån oss gåstolen (lånat av en kompis). Max far fram som en blixt och förösker häva sig ur stolen för att nå saker på golvet!!

    Jodå, det går nog ganska bra på jobbfronten,tror jag. Var på intervju i fredags och väntar på svar från ett annat.
    Men usch vilken ångest jag får emellanåt över att ev. börja jobba. Nu väntar ju bästa årstiden att vara hemma med sina guldklimpar!!!!!

    Vi får verkligen se till att träffas en annan gång. Ni får göra många Uppsalabesök....

    Sköt om familjen!

    Kram

Liknande trådar

  1. Fanny 3 år
    By mallis in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-01, 19:45
  2. Fanny 3 år
    By smulan-75 in forum _0406 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-23, 21:41
  3. Här är Fanny
    By Lotta med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 11:26
  4. Cia med E, I & Fanny
    By -Johanna- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-07, 09:29
  5. Fanny 2 år!!!
    By smulan-75 in forum _0406 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 18:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar