Ny här :-)
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Ny här :-)

    Hej på er! Jag har kikat in här ibland och tycker det verkar var en mysig grupp, så nu tänkte jag ge mig till känna.

    Jag fick min dotter Milla den 11 oktober och sedan dess har tiden bara rusat iväg! Efter en månad ungefär kändes livet ganska stabilt och efter två och en halv månad hade rutinerna infunnit sig. Nu smakas på det mat och busas en massa :-)

    Jag tycker det är helt underbart att vara mamma, även om det vissa dagar är lite mer krävande än andra förståss ;-)

    Hoppas jag får snacka lite här med er! :-)
  2. 1
    Ny här :-) Hej på er! Jag har kikat in här ibland och tycker det verkar var en mysig grupp, så nu tänkte jag ge mig till känna.

    Jag fick min dotter Milla den 11 oktober och sedan dess har tiden bara rusat iväg! Efter en månad ungefär kändes livet ganska stabilt och efter två och en halv månad hade rutinerna infunnit sig. Nu smakas på det mat och busas en massa :-)

    Jag tycker det är helt underbart att vara mamma, även om det vissa dagar är lite mer krävande än andra förståss ;-)

    Hoppas jag får snacka lite här med er! :-)
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Välkommen!

    Vad kul att ännu du hittat hit :-) Ju fler desto bättre.

    /Anna
  4. 2
    Välkommen! Vad kul att ännu du hittat hit :-) Ju fler desto bättre.

    /Anna
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3

    Hej Lotta

    Välkommen hit.
    Såg att din Milla var född på samma dag som min Love.
    Kul. Finns lite mer att läsa i mitt info.
    kram
  6. 3
    Hej Lotta Välkommen hit.
    Såg att din Milla var född på samma dag som min Love.
    Kul. Finns lite mer att läsa i mitt info.
    kram
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4

    Härligt, välkommen!

    Tycker det är så skoj med fler nya människor :)
    Varmt välkommen till oss!
  8. 4
    Härligt, välkommen! Tycker det är så skoj med fler nya människor :)
    Varmt välkommen till oss!
  9. Medlem sedan
    Feb 2005
    #5

    Välkommen!

    Alltid kul med nya \"ansikten\". Min Alva är född 24/9 men var först beräknad 2/10 varför jag fortfarande håller till här (+att septembersidan är helt tyst jämt). Alva har en storasyster som heter Wilma (född -00) och en storebror som heter Ludvig (född -02). Bor med sambo och barn på Öland sedan ungefär ett år tillbaka. Mer om oss i infon...

    Välkommen hit!!
  10. 5
    Välkommen! Alltid kul med nya \"ansikten\". Min Alva är född 24/9 men var först beräknad 2/10 varför jag fortfarande håller till här (+att septembersidan är helt tyst jämt). Alva har en storasyster som heter Wilma (född -00) och en storebror som heter Ludvig (född -02). Bor med sambo och barn på Öland sedan ungefär ett år tillbaka. Mer om oss i infon...

    Välkommen hit!!
  11. Medlem sedan
    Mar 2006
    #6

    Tack :-)

    Nu ska en liten bild synas också på lilla Milla :-) sen ska det ju vara Milla -05 förståss....
  12. 6
    Tack :-) Nu ska en liten bild synas också på lilla Milla :-) sen ska det ju vara Milla -05 förståss....
  13. Medlem sedan
    May 2001
    #7

    Hej och välkommen hit!!

    Kul med nya som kommer hit tycker jag! Gosig bild i din presentation!. Om mig kan du läsa lite mer i min presentation.
  14. 7
    Hej och välkommen hit!! Kul med nya som kommer hit tycker jag! Gosig bild i din presentation!. Om mig kan du läsa lite mer i min presentation.
  15. Medlem sedan
    May 2001
    #8

    Hihi

    funderade precis på det ;)
  16. 8
    Hihi funderade precis på det ;)
  17. Medlem sedan
    Mar 2006
    #9

    Va kul

    Vilken sötnos, kikade i din presentation!
  18. 9
    Va kul Vilken sötnos, kikade i din presentation!
  19. Medlem sedan
    Jun 2003
    #10

    Välkommen hit!

    Hoppas att du ska trivas!

    Jag har en liten Sofia som också är född den 11 oktober. Om du vill veta mer kolla in min info.

    Var föddes Milla? Eftersom hon är född på samma dag så kanske på samma ställe? Sofia föddes på Södra BB på Sös.

    Kram!
  20. 10
    Välkommen hit! Hoppas att du ska trivas!

    Jag har en liten Sofia som också är född den 11 oktober. Om du vill veta mer kolla in min info.

    Var föddes Milla? Eftersom hon är född på samma dag så kanske på samma ställe? Sofia föddes på Södra BB på Sös.

    Kram!
  21. Medlem sedan
    Mar 2006
    #11

    Nästan

    Milla föddes på Sös, men inte södra bb utan den vanliga förlossningsavdelningen. Vi kom in vid 11 och Milla tittade ut 17.40. När tittade Sofia ut?

    Fint namn Sofia :-) det heter Milla i mellannamn!
  22. 11
    Nästan Milla föddes på Sös, men inte södra bb utan den vanliga förlossningsavdelningen. Vi kom in vid 11 och Milla tittade ut 17.40. När tittade Sofia ut?

    Fint namn Sofia :-) det heter Milla i mellannamn!
  23. Medlem sedan
    Aug 2003
    #12

    Välkommen med!

    Mitt oktoberbarn är en liten sladdis som heter Alva :)
  24. 12
    Välkommen med! Mitt oktoberbarn är en liten sladdis som heter Alva :)
  25. Medlem sedan
    Jul 2005
    #13

    Vad kul

    att det fortfarande hittar hit nya trevliga människor till oss! Du är så välkommen hit! Hoppas du ska trivas :)
  26. 13
    Vad kul att det fortfarande hittar hit nya trevliga människor till oss! Du är så välkommen hit! Hoppas du ska trivas :)
  27. Medlem sedan
    Feb 2005
    #14

    Välkommen!

    Hoppas du ska trivas!
  28. 14
    Välkommen! Hoppas du ska trivas!
  29. Medlem sedan
    Apr 2003
    #15

    Hej & välkommen!

    Kul med nya namn (blir lite dumt att skriva ansikten ;))i gruppen.

    Själv så bor jag i en by ca 2 mil utanför Umeå & har min lilla Hanna som föddes den 7 okt och hon har en storebror som heter Jonathan född sep -02.
  30. 15
    Hej & välkommen! Kul med nya namn (blir lite dumt att skriva ansikten ;))i gruppen.

    Själv så bor jag i en by ca 2 mil utanför Umeå & har min lilla Hanna som föddes den 7 okt och hon har en storebror som heter Jonathan född sep -02.
  31. Medlem sedan
    Jun 2003
    #16

    Lite tidigare

    Vi kom in till SBB kl 3.40 och hon är född 4.30 så då är hon lite äldre ;)
    Om du får fler barn kan jag verkligen rekomendera SBB, det var kanonbra! Elias är född på vanliga förlossningen och det var också bra men det här var kanon!
    Kram!
  32. 16
    Lite tidigare Vi kom in till SBB kl 3.40 och hon är född 4.30 så då är hon lite äldre ;)
    Om du får fler barn kan jag verkligen rekomendera SBB, det var kanonbra! Elias är född på vanliga förlossningen och det var också bra men det här var kanon!
    Kram!
  33. Medlem sedan
    Mar 2006
    #17

    Pluggade i Umeå

    Nu finns det ju en del ställen utanför umeå, men chansar ändå på att fråga om det kan vara Holmsund månne? Bodde där ett halvår medan jag pluggade nämligen :-)
  34. 17
    Pluggade i Umeå Nu finns det ju en del ställen utanför umeå, men chansar ändå på att fråga om det kan vara Holmsund månne? Bodde där ett halvår medan jag pluggade nämligen :-)
  35. ambra
    #18

    Hejsan och hjärligt välkommen!

    Är helt övertygad om att du kommer trivas här i oktobergruppen! :)
    Min Moa är född på samma dag som din Milla förresten.
    Än en gång - välkommen hit!
  36. 18
    Hejsan och hjärligt välkommen! Är helt övertygad om att du kommer trivas här i oktobergruppen! :)
    Min Moa är född på samma dag som din Milla förresten.
    Än en gång - välkommen hit!
  37. Johanna med Lova 051021
    #19

    Hej o välkommen!

    Jóhanna heter jag och har en liten tjej som heter Lova, första barnet,föddes på bb sthlm den 21 oktober. Jag ooch min man bor i Hägersten!
  38. 19
    Hej o välkommen! Jóhanna heter jag och har en liten tjej som heter Lova, första barnet,föddes på bb sthlm den 21 oktober. Jag ooch min man bor i Hägersten!
  39. Medlem sedan
    May 2005
    #20

    Välkommen! *imt*

    .
  40. 20
    Välkommen! *imt* .
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar