Hörrni...
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Hörrni...

    ...ska vi ha någon sektträff i sommar? Har för mig att det kom upp förut och att det lutade åt södra sverige,eller har jag fel? Jag tycker det skulle vara jätteroligt att träffas i år igen! Skulle gärna arrangera det hela, men misstänker att det inte finns något större intresse för en träff uppåt landet igen? Hursom helst,juni är ju faktiskt bara tre månader bort så vi kanske skulle börja spåna i alla fall om intresset finns. Vad säger ni?
    KRam!
  2. 1
    Hörrni... ...ska vi ha någon sektträff i sommar? Har för mig att det kom upp förut och att det lutade åt södra sverige,eller har jag fel? Jag tycker det skulle vara jätteroligt att träffas i år igen! Skulle gärna arrangera det hela, men misstänker att det inte finns något större intresse för en träff uppåt landet igen? Hursom helst,juni är ju faktiskt bara tre månader bort så vi kanske skulle börja spåna i alla fall om intresset finns. Vad säger ni?
    KRam!
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2

    Vore kul!

    För vår del så hänger det på hur tidigt på sommaren det blir, ju tidigare på sommaren desto mindre troligt att vi vågar ge oss hemifrån. Piff kommer ju att födas i slutet på Maj. Vi är absolut intresserade i alla fall!

    Kram!
  4. 2
    Vore kul! För vår del så hänger det på hur tidigt på sommaren det blir, ju tidigare på sommaren desto mindre troligt att vi vågar ge oss hemifrån. Piff kommer ju att födas i slutet på Maj. Vi är absolut intresserade i alla fall!

    Kram!
  5. Elin & Emilia
    #3

    Elin

    och familjen är intresserade. Hade tyckte det var kul att ses och träffa alla:) Hoppas bara Långeman och Emilia vill följa med.
    Tycker det hade varit bra med en helg, och kanske inte i värsta industrisemestern.
    Kanske i Göteborg någonstans?
    Kram från mig
  6. 3
    Elin och familjen är intresserade. Hade tyckte det var kul att ses och träffa alla:) Hoppas bara Långeman och Emilia vill följa med.
    Tycker det hade varit bra med en helg, och kanske inte i värsta industrisemestern.
    Kanske i Göteborg någonstans?
    Kram från mig
  7. Medlem sedan
    Feb 2002
    #4

    Jag vill, jag vill!

    Visst ska vi ha en träff! :D

    Som Elin skriver skulle Göteborg funka för mig med. Men dyker det upp olika förslag tycker jag vi röstar.
  8. 4
    Jag vill, jag vill! Visst ska vi ha en träff! :D

    Som Elin skriver skulle Göteborg funka för mig med. Men dyker det upp olika förslag tycker jag vi röstar.
  9. Medlem sedan
    Feb 2002
    #5

    Göteborg låter bra, själv

    skulle jag tycka att det var lite kul att få se Malmö som ju ska vara en fin stad med bra shopping! ;-)

    Kram!
  10. 5
    Göteborg låter bra, själv skulle jag tycka att det var lite kul att få se Malmö som ju ska vara en fin stad med bra shopping! ;-)

    Kram!
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6

    Jag kan

    tänka mig Göteborg också, fast jag kan även tänka mig Malmö också för det vore ju kul att återse den staden och åka runt och kika lite där vi bodde förut:)
    Kanske vi ska flirta lite med någon som är bra på det där med hemsidor så vi kanlägga upp förslag och röstningsmöjligheter?
    KRam igen:)
  12. 6
    Jag kan tänka mig Göteborg också, fast jag kan även tänka mig Malmö också för det vore ju kul att återse den staden och åka runt och kika lite där vi bodde förut:)
    Kanske vi ska flirta lite med någon som är bra på det där med hemsidor så vi kanlägga upp förslag och röstningsmöjligheter?
    KRam igen:)
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7

    Jag kan ju kolla upp lite....

    Finns bland annat ett underbart ställe som heter Flatön och som påminner lite om Alnö :), ligger innanför Brännö mm...

    Kram
  14. 7
    Jag kan ju kolla upp lite.... Finns bland annat ett underbart ställe som heter Flatön och som påminner lite om Alnö :), ligger innanför Brännö mm...

    Kram
  15. Medlem sedan
    Dec 2000
    #8

    Skulle vara kul :)

    Håller med ovandtående om inte industrisemester och kanske Göteborg :)
  16. 8
    Skulle vara kul :) Håller med ovandtående om inte industrisemester och kanske Göteborg :)
  17. Annica, Robin &3till
    #9

    Jag kan

    om det skulle bli i Göteborg. Har lite svårt att ta mig någon längre bit.

  18. 9
    Jag kan om det skulle bli i Göteborg. Har lite svårt att ta mig någon längre bit.

  19. Medlem sedan
    Dec 2003
    #10

    Åh!

    Flatön e ju underbar!
    Nu längtar jag till sommaren :)
  20. 10
    Åh! Flatön e ju underbar!
    Nu längtar jag till sommaren :)
  21. Medlem sedan
    Dec 2003
    #11

    Skulle vara suuperkul!!

    Jag som har missat varenda träff nästan!

    Göteborg skulle passa mig uuutmärkt!

    *kramra\'
  22. 11
    Skulle vara suuperkul!! Jag som har missat varenda träff nästan!

    Göteborg skulle passa mig uuutmärkt!

    *kramra\'
  23. Medlem sedan
    Dec 2002
    #12

    åååh! jaa

    vi kommer inte ha något annat val än i juli pga att förskolan har stängt då och mannen har bara fyra veckors... första veckan i juli har vi redan bokat upp oss till vår lilla skärgårdsö :)

    för oss spelar platsen mindre roll, det är gänget vi vill träffa

    kram
  24. 12
    åååh! jaa vi kommer inte ha något annat val än i juli pga att förskolan har stängt då och mannen har bara fyra veckors... första veckan i juli har vi redan bokat upp oss till vår lilla skärgårdsö :)

    för oss spelar platsen mindre roll, det är gänget vi vill träffa

    kram
  25. Medlem sedan
    Dec 2002
    #13

    *hrm*

    nu förstår jag inte men jag känner mig plötsligt så träffad... ;)
  26. 13
    *hrm* nu förstår jag inte men jag känner mig plötsligt så träffad... ;)
  27. CHENOA
    #14

    göteborg verkar bra

    kanske även jagkan dyka upp fast tyvärr med barn..men det kanske kan gå bra..liseberg har vi ju:)
  28. 14
    göteborg verkar bra kanske även jagkan dyka upp fast tyvärr med barn..men det kanske kan gå bra..liseberg har vi ju:)
  29. Medlem sedan
    Jun 2002
    #15

    Är nyfiken på att ses...

    jag har aldrig varit med på någon träff, skulle gärna vilja träffa er. Om det blir en \"date\" i Gbg så är chansen stor att jag kan komma. Vore verkligen kul.
    Kram!
  30. 15
    Är nyfiken på att ses... jag har aldrig varit med på någon träff, skulle gärna vilja träffa er. Om det blir en \"date\" i Gbg så är chansen stor att jag kan komma. Vore verkligen kul.
    Kram!
  31. Medlem sedan
    Mar 2002
    #16

    Mmmmm...

    det vore självfallet urkul! M har ingen semester i sommar så det kan nog bli svårplanerat för vår del... men JAG VILL!!! :-D
  32. 16
    Mmmmm... det vore självfallet urkul! M har ingen semester i sommar så det kan nog bli svårplanerat för vår del... men JAG VILL!!! :-D
  33. Medlem sedan
    Jan 2002
    #17

    MMMmmm

    Jag vill ju också JÄTTEGÄRNA,fast vi har semester varannan vecka denna sommar ,så att barnen kan ha fem sammanhängande \"lovveckor\"..... Vi får se,isf fall kommer kanske bara jag och Mel..eller så?

  34. 17
    MMMmmm Jag vill ju också JÄTTEGÄRNA,fast vi har semester varannan vecka denna sommar ,så att barnen kan ha fem sammanhängande \"lovveckor\"..... Vi får se,isf fall kommer kanske bara jag och Mel..eller så?

  35. Medlem sedan
    Jan 2002
    #18

    oj,,var inte meningen att...

    Härmas,såg inte att du också \"mmmmmmat\"*ler*
  36. 18
    oj,,var inte meningen att... Härmas,såg inte att du också \"mmmmmmat\"*ler*
  37. Medlem sedan
    Dec 2002
    #19

    vaddå tyvärr?

    det är ju det som är meningen ju med sommarträffarna :)
  38. 19
    vaddå tyvärr? det är ju det som är meningen ju med sommarträffarna :)
  39. Medlem sedan
    Sep 2002
    #20

    Jag vill

    också!! I år ska vi ha Sverige-semester innehållande en tripp till Karlstad och Bollnäs och så Stockholm så klart:)
    T ex Göteborg låter jätte trevligt:) Jag bodde där när jag började läsa pedagogik, en mycket trevlig stad:) Men att det är 11 år sedan jag var där sist, vad tiden går...!!
  40. 20
    Jag vill också!! I år ska vi ha Sverige-semester innehållande en tripp till Karlstad och Bollnäs och så Stockholm så klart:)
    T ex Göteborg låter jätte trevligt:) Jag bodde där när jag började läsa pedagogik, en mycket trevlig stad:) Men att det är 11 år sedan jag var där sist, vad tiden går...!!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hörrni!
    By ~ullebulle~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-12, 18:27
  2. Nä hörrni
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-26, 23:45
  3. Men hörrni!
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-02-15, 22:05
  4. Men hörrni!!!!
    By Miqa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-19, 21:48
  5. Hörrni!..
    By tn79 in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 17:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar