Skriver här med
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Skriver här med

    Kanske jag får tillhöra denna grupp..har skrivit i novembergruppen oxå,om det vill sig väl blir jag snart gravid.Födde min lilla Josephine i januari men tyvärr så dog hon i min mage V 38+5,så nu vill vi ha syskon,har blivit lovad igångsättning v 37+0 om jag vill och då blir det novemberbebbe...men jag stannar här med.Hoppas bara att det tar sig nu.
    kram kram
  2. 1
    Skriver här med Kanske jag får tillhöra denna grupp..har skrivit i novembergruppen oxå,om det vill sig väl blir jag snart gravid.Födde min lilla Josephine i januari men tyvärr så dog hon i min mage V 38+5,så nu vill vi ha syskon,har blivit lovad igångsättning v 37+0 om jag vill och då blir det novemberbebbe...men jag stannar här med.Hoppas bara att det tar sig nu.
    kram kram
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    Grattis till lilla Josephine!

    Håller en tumme till dig också att du hamnar här och att Josephine får ett decembersyskon! Jag borde eg inte vara här eftersom min man inte är lika inne på att förska få ett syskon till, men men man kan ju hoppas att han ändrar sig.
    Kram från Anna
  4. 2
    Grattis till lilla Josephine! Håller en tumme till dig också att du hamnar här och att Josephine får ett decembersyskon! Jag borde eg inte vara här eftersom min man inte är lika inne på att förska få ett syskon till, men men man kan ju hoppas att han ändrar sig.
    Kram från Anna
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3

    Hej!

    Så du är här inne och tittar också. Jag hoppas också att tillhöra den här ankomstgruppen.

    Hoppas att vi båda får vara kvar här.

    Kram,
    Emma
  6. 3
    Hej! Så du är här inne och tittar också. Jag hoppas också att tillhöra den här ankomstgruppen.

    Hoppas att vi båda får vara kvar här.

    Kram,
    Emma
  7. Madelene & Mirabell
    #4

    Håller tummarna med dig!

    Jag är också änglamamma så vi kan ju stötta varandra här i vår väntan om det tar sig för oss.

    K R A M
  8. 4
    Håller tummarna med dig! Jag är också änglamamma så vi kan ju stötta varandra här i vår väntan om det tar sig för oss.

    K R A M
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5

    hej hej!!!

    Ha ha ha,ja jag kunde inete låta bli,vill ju tillhöra en ankomstgrupp och vi får väl hålla våra tummar å tår att vi hamnar här,tänkte faktiskt skriva det till dig förut men glömde av det...hehe...
    kram kram
  10. 5
    hej hej!!! Ha ha ha,ja jag kunde inete låta bli,vill ju tillhöra en ankomstgrupp och vi får väl hålla våra tummar å tår att vi hamnar här,tänkte faktiskt skriva det till dig förut men glömde av det...hehe...
    kram kram
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6

    tummar tebax

    Hoppas att er lilla Mirabell blir storasyster i december då ;-)
    kram kram
  12. 6
    tummar tebax Hoppas att er lilla Mirabell blir storasyster i december då ;-)
    kram kram

Liknande trådar

  1. Då skriver jag in mig här
    By missan70 in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-02-10, 20:54
  2. Skriver in mig här hos er!
    By SuiGeneris in forum _0705 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 16:32
  3. Wow, vad ni skriver!
    By Minchi in forum _0705 Majbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 09:58
  4. Oj, vad ni skriver!
    By Annam.4 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 14:34
  5. Vad ni skriver!
    By Thess jämviktar eller nåt in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 15:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar