Wilmer går
_0507 Julibarn
  1. Madeleine och Wilmer
    #1

    Wilmer går

    men inte själv utan med hjälp av gåvagen och han älskar det. Måste dock vara med för när han närmar sig pianot blir han så ivrig och tror han kan gå själv och då släpper han och försöker byta håll:)
  2. 1
    Wilmer går men inte själv utan med hjälp av gåvagen och han älskar det. Måste dock vara med för när han närmar sig pianot blir han så ivrig och tror han kan gå själv och då släpper han och försöker byta håll:)
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2

    Ojdå

    det var friskt vågat.
    Hanna hon vågar bara gå utmed bord än så länge.
    vilket är full tillräckligt tycker mamma :)
  4. 2
    Ojdå det var friskt vågat.
    Hanna hon vågar bara gå utmed bord än så länge.
    vilket är full tillräckligt tycker mamma :)
  5. Medlem sedan
    Mar 2005
    #3

    så gör bellan me!

    men går utefter soffan och sängen (har inget bra bord att gå runt) har inte ens någon gåvagn så vet inte om hon skulle klara det *ler*
  6. 3
    så gör bellan me! men går utefter soffan och sängen (har inget bra bord att gå runt) har inte ens någon gåvagn så vet inte om hon skulle klara det *ler*
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4

    hehe sant

    vi har inte testat gåvagn heller
    jag anser att hon är för liten *ser bestämd ut*
  8. 4
    hehe sant vi har inte testat gåvagn heller
    jag anser att hon är för liten *ser bestämd ut*
  9. madeleine och Wilmer
    #5

    ojdå

    varför skulle de vara det 0m det är ok att fråga?
  10. 5
    ojdå varför skulle de vara det 0m det är ok att fråga?
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    Duktigt

    Jag testade med André men jag gick bara om jag höll i honom annars blev han rädd. Han är rätt försiktig av sig och det är så skönt eftersom storebror troligtvis saknade \"förnuft genen\" då han var bebis ;)
    Kämpa på killen snart går det utan vagn!
  12. 6
    Duktigt Jag testade med André men jag gick bara om jag höll i honom annars blev han rädd. Han är rätt försiktig av sig och det är så skönt eftersom storebror troligtvis saknade \"förnuft genen\" då han var bebis ;)
    Kämpa på killen snart går det utan vagn!
  13. Medlem sedan
    Feb 2001
    #7

    Ska ge mina tankar

    Hon är bara 8 månader och har gott om tid på sig att lära sig gå.
    så \"träna\" mer än vad hon gör nu är inget jag skulle vilja sträva efter tycker hon är för liten för det där eller tja det är hon ju egentligen inte men det är inte något vi behöver skynda på så någon läragå vagn behövs inte alltså :)
    tids nog springer hon ändå.
  14. 7
    Ska ge mina tankar Hon är bara 8 månader och har gott om tid på sig att lära sig gå.
    så \"träna\" mer än vad hon gör nu är inget jag skulle vilja sträva efter tycker hon är för liten för det där eller tja det är hon ju egentligen inte men det är inte något vi behöver skynda på så någon läragå vagn behövs inte alltså :)
    tids nog springer hon ändå.
  15. madeleine och Wilmer
    #8

    förvisso

    sen \"tränar\" jag inte Wilmer sen tror jag inte det går för att gå det gör dom när de är mogna för det rent mentalt och fysiskt. Jag tror det ligger i oss biologiskt.
    Personligen gillar jag bättre när jag är med och går vid vagnen än när han själv knallar runt bordet och får för sig att släppa för att \"gå\" till soffan och då stupar. Men smaken är som baken;)
  16. 8
    förvisso sen \"tränar\" jag inte Wilmer sen tror jag inte det går för att gå det gör dom när de är mogna för det rent mentalt och fysiskt. Jag tror det ligger i oss biologiskt.
    Personligen gillar jag bättre när jag är med och går vid vagnen än när han själv knallar runt bordet och får för sig att släppa för att \"gå\" till soffan och då stupar. Men smaken är som baken;)
  17. J m T, M & L
    #9

    Hoppla hoppla!

    Ja, T:s kompis gick ju också vid 8 månader, så jag vet ju rent förnuftsmässigt att en del barn faktiskt gör det, men det känns otroligt avlägset här! Vad läckert, hursomhelst!
  18. 9
    Hoppla hoppla! Ja, T:s kompis gick ju också vid 8 månader, så jag vet ju rent förnuftsmässigt att en del barn faktiskt gör det, men det känns otroligt avlägset här! Vad läckert, hursomhelst!
  19. Medlem sedan
    Feb 2001
    #10

    Nu är inte lillfisan så

    våghalsig än att hon släpper eller tja inte bägge och staplar iväg.
    dock har hon ju testat att klappa händerna samtidigt som man står vilket ju inte gick så bra :P
  20. 10
    Nu är inte lillfisan så våghalsig än att hon släpper eller tja inte bägge och staplar iväg.
    dock har hon ju testat att klappa händerna samtidigt som man står vilket ju inte gick så bra :P
  21. Medlem sedan
    Jun 2000
    #11

    Hahahaha!

    Har han fått den nu då? Jag är lite rädd för att Ludvig är en sådan som jag kommer att få ha hjärtat i halsgropen runt hela livet... När han sitter i gåstolen så får han tag på allt möjligt konstigt som jag faktiskt trodde att hans armar var för korta för att nå alternativt - saker jag inte visste FANNS där och kunde vara intressanta...
  22. 11
    Hahahaha! Har han fått den nu då? Jag är lite rädd för att Ludvig är en sådan som jag kommer att få ha hjärtat i halsgropen runt hela livet... När han sitter i gåstolen så får han tag på allt möjligt konstigt som jag faktiskt trodde att hans armar var för korta för att nå alternativt - saker jag inte visste FANNS där och kunde vara intressanta...
  23. Medlem sedan
    Aug 2002
    #12

    jo han har den numera :)

    Adam är faktiskt alldeles lagomt försiktig nu till min stora glädje. Men när han var bebis ville han visst lära sig allt förtidigt och utan sans.
  24. 12
    jo han har den numera :) Adam är faktiskt alldeles lagomt försiktig nu till min stora glädje. Men när han var bebis ville han visst lära sig allt förtidigt och utan sans.
  25. Medlem sedan
    Jul 2002
    #13

    Tjosan!

    Spännande att se om han släpper tidigt och börjar gå på egen hand.
  26. 13
    Tjosan! Spännande att se om han släpper tidigt och börjar gå på egen hand.
  27. madeleine och Wilmer
    #14

    bulornas tid är här

    kan man väl säga:)
    Skulle vilja stoppa upp och backa och få ha min lilla spädis kvar, det skulle ju inte gå så fort. Ville njuta av min sista bäbis lääääääääänge. Visst njuter jag fortfarande men du fattar nog
  28. 14
    bulornas tid är här kan man väl säga:)
    Skulle vilja stoppa upp och backa och få ha min lilla spädis kvar, det skulle ju inte gå så fort. Ville njuta av min sista bäbis lääääääääänge. Visst njuter jag fortfarande men du fattar nog

Liknande trådar

  1. Wilmer kom 27/11
    By finalina in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2015-09-11, 23:20
  2. Wilmer är nu storebror
    By madeleine med 4 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 09:04
  3. Wilmer, Ebbe och...
    By wina in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-21, 19:33
  4. *skvallrar* Wilmer är här!!!!!!!
    By linn in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 13:52
  5. Wilmer är här!
    By Ullis m Edvin_Vilmer in forum _0606 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 20:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar