Kan det vara...?
_0612 Decemberbarn
  1. Babar
    #1

    Kan det vara...?

    Ojojoj, kan jag vara gravid? Äter p-piller, men har typiska symptom: illamående, overklighetskänsla, känslig för lukter, kommer lite mjölkdroppar ur brösten... När jag tittade efter i almanackan har jag varit lite magsjuk, men inte mycket. Och jag känner igen symptomen från tidigare graviditeter... Hjälp! Det är inte alls planerat detta! Krockar helt med jobb- och studieplaner. Men SKULLE det vara sant skulle vi bli jätteglada över tillskottet till familjen. Någon mer som har erfarenhet av att bli gravid fast man äter p-piller?
  2. 1
    Kan det vara...? Ojojoj, kan jag vara gravid? Äter p-piller, men har typiska symptom: illamående, overklighetskänsla, känslig för lukter, kommer lite mjölkdroppar ur brösten... När jag tittade efter i almanackan har jag varit lite magsjuk, men inte mycket. Och jag känner igen symptomen från tidigare graviditeter... Hjälp! Det är inte alls planerat detta! Krockar helt med jobb- och studieplaner. Men SKULLE det vara sant skulle vi bli jätteglada över tillskottet till familjen. Någon mer som har erfarenhet av att bli gravid fast man äter p-piller?
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Ja...

    jag blev gravid med våran första dotter när jag åt p-piller :)Slarvade med ett piller och det räckte för att jag skulle få en liten i magen.


    Du borde nog köpa ett test för säkerhets skull,det låter ju lite mysitiskt :-)
  4. 2
    Ja... jag blev gravid med våran första dotter när jag åt p-piller :)Slarvade med ett piller och det räckte för att jag skulle få en liten i magen.


    Du borde nog köpa ett test för säkerhets skull,det låter ju lite mysitiskt :-)

Liknande trådar

  1. kommentarsfältens vara eller icke vara
    By cogito in forum Politik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-09-08, 10:46
  2. Svamps vara eller inte vara
    By MsBecks in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-09-07, 07:32
  3. Pälsens vara eller icke-vara?
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-02-16, 09:48
  4. Tvättstugans vara eller inte vara.
    By Neba in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-04, 11:39
  5. Att vara eller att inte vara...tokig ??
    By towa1 in forum Ur barnamun
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 01:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar