Då var det Elias tur då
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    Då var det Elias tur då

    Var till Vårdcentralen idag för att kolla upp Elias att vara sjuk. Han har varit så kinkig och ledsen på morgonen och han hade 38,4 i morse och jag ville kolla upp det inför helgen då han även tagit sig mot öronen och det visade sig vara svullet och rött i båda öronen så han fick pencillin utskrivet som han ska äta i 5 dagar. Nu sover han och han har bara ammat idag han har inte velat äta något annat.
  2. 1
    Då var det Elias tur då Var till Vårdcentralen idag för att kolla upp Elias att vara sjuk. Han har varit så kinkig och ledsen på morgonen och han hade 38,4 i morse och jag ville kolla upp det inför helgen då han även tagit sig mot öronen och det visade sig vara svullet och rött i båda öronen så han fick pencillin utskrivet som han ska äta i 5 dagar. Nu sover han och han har bara ammat idag han har inte velat äta något annat.
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2

    :)

    Ser ut som en 5-åring som skrivit detta. Har en 3-åring bredvid mig som tjatar om att se på film så jag skrev för fort för det ser ut som rena grekiskan jag hoppas ni fattar ändå.
  4. 2
    :) Ser ut som en 5-åring som skrivit detta. Har en 3-åring bredvid mig som tjatar om att se på film så jag skrev för fort för det ser ut som rena grekiskan jag hoppas ni fattar ändå.
  5. Lox i Philly
    #3

    Krya pa sig halsningar....

    ... kommer fran oss!
  6. 3
    Krya pa sig halsningar.... ... kommer fran oss!
  7. Medlem sedan
    May 1999
    #4

    Nääää...

    vad trist :-( Hoppas att dunder penicillinkuren gör susen nu då och att Elias kryar på sig.

    Sture ammar mest hela tiden, så jag tror inte att det är någon fara med den saken. Fast jobbigt för mamma kan det dock vara...

    Kram!
  8. 4
    Nääää... vad trist :-( Hoppas att dunder penicillinkuren gör susen nu då och att Elias kryar på sig.

    Sture ammar mest hela tiden, så jag tror inte att det är någon fara med den saken. Fast jobbigt för mamma kan det dock vara...

    Kram!
  9. Anna m Agnes & Anton
    #5

    Men usch

    stackars Elias! Det är verkligen en sjuk vinter i år..
    Hoppas han piggnar på sig snart! Kramar!
  10. 5
    Men usch stackars Elias! Det är verkligen en sjuk vinter i år..
    Hoppas han piggnar på sig snart! Kramar!
  11. Medlem sedan
    Jul 2004
    #6

    Ojoj....

    ..när skall alla barnen få vara friska??
    Hoppas E kryar på sig snart!
  12. 6
    Ojoj.... ..när skall alla barnen få vara friska??
    Hoppas E kryar på sig snart!
  13. Medlem sedan
    Nov 2004
    #7

    Här kommer kryapådighälsningar...

    från Gabriel som också har öroninflammation men vars mamma inte var lika uppmärksam som din.Fick du också Amimox?Visst är det MUMS?!
  14. 7
    Här kommer kryapådighälsningar... från Gabriel som också har öroninflammation men vars mamma inte var lika uppmärksam som din.Fick du också Amimox?Visst är det MUMS?!
  15. Medlem sedan
    Jul 2000
    #8

    kåvepenin

    Fick Elias och det var ingen hit, han gillar den inte. Men vem gör det.
  16. 8
    kåvepenin Fick Elias och det var ingen hit, han gillar den inte. Men vem gör det.

Liknande trådar

  1. Elias går!!
    By Beettaan in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-28, 08:57
  2. Nu är det Elias Tur..
    By Felicidad in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-04, 20:43
  3. Elias
    By cyberwilma in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-03, 15:42
  4. Elias är här
    By elsapelsa in forum _0706 Junibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 12:45
  5. Min Elias 4 år!
    By Malin m.Elias&Malte in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 13:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar