Vilka tittar INTE på melodifestival
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Vilka tittar INTE på melodifestival

    för det gör inte jag...bläh inte min musik smak för fem öre *s*...det var kul förr när man var sisådär 9-10-11 år..men inte numera...känns urdåligt och trist !

    Ja jag har iofs inte sett ett endaste inslag i år just..men är det inte som det brukar vara liksom...låtar som låter nästan likadant?
    Samma klang..lite halv mesigt så där?

    Nä tacka vet jag en livekonsert med iron maiden istället ;-)...det är livet !
    80 tals hårdrock är nog den bästa musiken som gjorts...Halloween, Iron maiden, kizz, mötley crue osv osv...
    nån mer här som är lite rockig ? ;-)
  2. 1
    Vilka tittar INTE på melodifestival för det gör inte jag...bläh inte min musik smak för fem öre *s*...det var kul förr när man var sisådär 9-10-11 år..men inte numera...känns urdåligt och trist !

    Ja jag har iofs inte sett ett endaste inslag i år just..men är det inte som det brukar vara liksom...låtar som låter nästan likadant?
    Samma klang..lite halv mesigt så där?

    Nä tacka vet jag en livekonsert med iron maiden istället ;-)...det är livet !
    80 tals hårdrock är nog den bästa musiken som gjorts...Halloween, Iron maiden, kizz, mötley crue osv osv...
    nån mer här som är lite rockig ? ;-)
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    amen hörru!

    det var ju ett \"hårdrocksband\" med förra lördagen dom gick tillomed vidare till finalen!! jo rockig :) tittar dock med sambons dotter lite \"mammig\" måste man ju vara *s* jag e mest black Sabath/ ozzy fan jag.. min grabb överasskade mig igår när han kom hit från sin pappa.. han hade Iron maiden tröjja hehe.. like father like son .. å så jag då :) näe melodifestival e inget för mej heller men sambons 9½ åriga dotter gillar det så vafasen! (ska nog se till att få årdning på Linde-lou oxå han e ju iofs bara 4½ mån men gillar hittills Within temation iaf :))
  4. 2
    amen hörru! det var ju ett \"hårdrocksband\" med förra lördagen dom gick tillomed vidare till finalen!! jo rockig :) tittar dock med sambons dotter lite \"mammig\" måste man ju vara *s* jag e mest black Sabath/ ozzy fan jag.. min grabb överasskade mig igår när han kom hit från sin pappa.. han hade Iron maiden tröjja hehe.. like father like son .. å så jag då :) näe melodifestival e inget för mej heller men sambons 9½ åriga dotter gillar det så vafasen! (ska nog se till att få årdning på Linde-lou oxå han e ju iofs bara 4½ mån men gillar hittills Within temation iaf :))
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3

    Tittar...

    ...men mest för att barnen vill se, och att det inte finns nåt annat att se...

    Jag var på iron maiden i somras så då är jag kanske lite rockig då?*s*
    Mötley crue gillade jag åxå,men högst på listan stod och står Bon jovi:0)
    Håller med i att 80-talet hade bästa hårdrocken:0))

    Ha det!
  6. 3
    Tittar... ...men mest för att barnen vill se, och att det inte finns nåt annat att se...

    Jag var på iron maiden i somras så då är jag kanske lite rockig då?*s*
    Mötley crue gillade jag åxå,men högst på listan stod och står Bon jovi:0)
    Håller med i att 80-talet hade bästa hårdrocken:0))

    Ha det!
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4

    Måste bara svara trots att jag

    faktiskt tittar.. Ville bara tala om att årets melodifestival är väldigt mycket blandad musik.. tyvärr inte som det var förut när det var bra schlager musik.. tråkigt..
  8. 4
    Måste bara svara trots att jag faktiskt tittar.. Ville bara tala om att årets melodifestival är väldigt mycket blandad musik.. tyvärr inte som det var förut när det var bra schlager musik.. tråkigt..
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5

    näe precis

    jag håller med! nu e de inte schlager längre utan dom kastar in så många som dom bara kan osså låter det mesta för *piiiiiiiip* men vissa e bra schlager!!!
  10. 5
    näe precis jag håller med! nu e de inte schlager längre utan dom kastar in så många som dom bara kan osså låter det mesta för *piiiiiiiip* men vissa e bra schlager!!!
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6

    Viggo har en maiden tröja ;-)

    han är jättetuff i den..många som höjjer på ögonbrynet när de ser den på honom *s*.

    Jasså det var ett hårdrocksband med förra lördagen...jasså där ser man ;-)

    Ozzy osbourne är med bra...tycker jag..*ler*
  12. 6
    Viggo har en maiden tröja ;-) han är jättetuff i den..många som höjjer på ögonbrynet när de ser den på honom *s*.

    Jasså det var ett hårdrocksband med förra lördagen...jasså där ser man ;-)

    Ozzy osbourne är med bra...tycker jag..*ler*
  13. Medlem sedan
    Nov 2004
    #7

    oj oj ;-)

    maiden konsert..nu blir jag lite avis här *ha ha*.

    Sambon ska på en maiden konsert till hösten eller när det nu var...det var en på hans jobb som råkat få 3 biljetter för mycket..biljetterna tog liksom slut på en kvart eller nåt. Så min sambo fick aldrig tag på några..så han blev ju rätt glad när hans jobbarkompis ville sälja några till han...
    får se om jag får följa med ...annars vill han väl bara ha med sig sina polare..kan jag tänka
  14. 7
    oj oj ;-) maiden konsert..nu blir jag lite avis här *ha ha*.

    Sambon ska på en maiden konsert till hösten eller när det nu var...det var en på hans jobb som råkat få 3 biljetter för mycket..biljetterna tog liksom slut på en kvart eller nåt. Så min sambo fick aldrig tag på några..så han blev ju rätt glad när hans jobbarkompis ville sälja några till han...
    får se om jag får följa med ...annars vill han väl bara ha med sig sina polare..kan jag tänka
  15. Sara
    #8

    Att folk höjer på brynen...

    ...när de ser Viggos Maidentröja beror nog inte på att de tycker han ser cool ut. Snarare att det ser löjligt ut med föräldrars \"atiraljer\" på småttingarna.
  16. 8
    Att folk höjer på brynen... ...när de ser Viggos Maidentröja beror nog inte på att de tycker han ser cool ut. Snarare att det ser löjligt ut med föräldrars \"atiraljer\" på småttingarna.
  17. Sara
    #9

    Har man lite äldre barn...

    ...är det väldigt roligt att titta på melodifestivalen!!
    Det blir nästan som när man själv var 8-12 år och helt tokig i melodifestivalen och Carola vann med Främling.
  18. 9
    Har man lite äldre barn... ...är det väldigt roligt att titta på melodifestivalen!!
    Det blir nästan som när man själv var 8-12 år och helt tokig i melodifestivalen och Carola vann med Främling.
  19. Medlem sedan
    Nov 2004
    #10

    nää du *skratt*

    tror jag inte då de även säger \"kolla vilken cool tröja\"...
    Ett tjej sa även till sin pojkvän \"titta vad söt han har en maiden tröja\"...så det är inte enbart att de tittar..de säger ju högt med vad de tycker.

    Så säger man inte om de tycker det är löjligt.
    Bara för att du gör det så gör inte alla det..jag tycker det är jättegulligt iallafall..
    Min lille hårdrockskille..långt hår och maiden tröja..jo han är stentuff!!
  20. 10
    nää du *skratt* tror jag inte då de även säger \"kolla vilken cool tröja\"...
    Ett tjej sa även till sin pojkvän \"titta vad söt han har en maiden tröja\"...så det är inte enbart att de tittar..de säger ju högt med vad de tycker.

    Så säger man inte om de tycker det är löjligt.
    Bara för att du gör det så gör inte alla det..jag tycker det är jättegulligt iallafall..
    Min lille hårdrockskille..långt hår och maiden tröja..jo han är stentuff!!
  21. Medlem sedan
    Nov 2004
    #11

    jo då är det säkert roligt

    min tjej gillade småstjärnorna på teve för nåt år sen...hon dansade till musiken framför teven...men vi lyssnar mest på radion och dansar till den musiken
  22. 11
    jo då är det säkert roligt min tjej gillade småstjärnorna på teve för nåt år sen...hon dansade till musiken framför teven...men vi lyssnar mest på radion och dansar till den musiken
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12

    fast vadå

    alla klär ju sina barn efter eget intresse? tror inte du sätter på barnen något du inte tycker är snyggt? lika väl som man väljer bort racerbilar eller andra fåniga tryck måste man ju få välja sådant man gillar... min son Gillar Iron maiden vadå får 5 åringar inte ha musiksmak? e väl inte så konstigt om dom gillar samma som föräldrarna heller.. minst lika fånigt isåfall med en bilmekanikers son som har en tröjja med biltryck :)
  24. 12
    fast vadå alla klär ju sina barn efter eget intresse? tror inte du sätter på barnen något du inte tycker är snyggt? lika väl som man väljer bort racerbilar eller andra fåniga tryck måste man ju få välja sådant man gillar... min son Gillar Iron maiden vadå får 5 åringar inte ha musiksmak? e väl inte så konstigt om dom gillar samma som föräldrarna heller.. minst lika fånigt isåfall med en bilmekanikers son som har en tröjja med biltryck :)
  25. Medlem sedan
    Oct 1999
    #13

    Tänkte...

    ...gå till hösten jag med,men insåg att jag inte ville lämna Trixie(en heeeeel kväll,flera timmar ju,och hon är bara ett år då*S*)

    Jag fick tag i två biljtter till sambon + hans brorsa så att han får sällskap iaf:0)
    Och för att få tag idemfick jag sitta i kö på ticnet i nästan en timme, sen var det slutsålt..!

    Men jag var ju i somras på Ullevi, en kanonsommarkväll, så det får räcka för mig:0)
  26. 13
    Tänkte... ...gå till hösten jag med,men insåg att jag inte ville lämna Trixie(en heeeeel kväll,flera timmar ju,och hon är bara ett år då*S*)

    Jag fick tag i två biljtter till sambon + hans brorsa så att han får sällskap iaf:0)
    Och för att få tag idemfick jag sitta i kö på ticnet i nästan en timme, sen var det slutsålt..!

    Men jag var ju i somras på Ullevi, en kanonsommarkväll, så det får räcka för mig:0)

Liknande trådar

  1. Vilka program tittar ni på då? BB, Idol?
    By blå fågeln in forum Ordet är fritt
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2012-03-03, 11:11
  2. Vilka kämpar det finns, tittar på
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-20, 14:35
  3. hoho? Vilka tittar in här?
    By Gullan m 3 prinsar in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-28, 20:28
  4. Inte melodifestival
    By ulrika_74 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-15, 22:57
  5. Vilka tittar fortfarande in hä
    By Gullan m 3 prinsar in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2007-11-04, 11:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar