övermogen?
_0608 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    övermogen?

    Precis hemkommen från en utekväll med tjejerna. Vi, 8 tjejer, var ute på en tapasrestaurang och åt och drack gott (alkoholfritt för min och min gravida kompis då). Så långt var det riktigt kul. Sen skulle vi ut på stans \"hetaste ställe\" och jag kände mig helt felplacerad... är jag redan \"kärring\" vid 27 som tycker att det är tråkigt att vara ute? Eller är det för att jag är gravid som jag känner såhär? Det var i och för sig länge sedan som jag var ute och svirade... Ja, det lär inte bli någon mer utgång för mig på läääänge...
  2. 1
    övermogen? Precis hemkommen från en utekväll med tjejerna. Vi, 8 tjejer, var ute på en tapasrestaurang och åt och drack gott (alkoholfritt för min och min gravida kompis då). Så långt var det riktigt kul. Sen skulle vi ut på stans \"hetaste ställe\" och jag kände mig helt felplacerad... är jag redan \"kärring\" vid 27 som tycker att det är tråkigt att vara ute? Eller är det för att jag är gravid som jag känner såhär? Det var i och för sig länge sedan som jag var ute och svirade... Ja, det lär inte bli någon mer utgång för mig på läääänge...
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    Kan nog vara

    som du säger att det är pga att du är gravid. Eller så är det så att du är på ett helt annat plan i livet än många av de som är där. Vilket fall som helst hoppas jag du hade trevligt ändå.
  4. 2
    Kan nog vara som du säger att det är pga att du är gravid. Eller så är det så att du är på ett helt annat plan i livet än många av de som är där. Vilket fall som helst hoppas jag du hade trevligt ändå.
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3

    Och jag som bara längtar

    till en kväll på puben i sommar. Gärna mitt på dagen så man får njuta av solstrålarna lite. Fast dansställen är det kanske inte så kul att gå på nu längre.
  6. 3
    Och jag som bara längtar till en kväll på puben i sommar. Gärna mitt på dagen så man får njuta av solstrålarna lite. Fast dansställen är det kanske inte så kul att gå på nu längre.
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4

    Haha...

    nu sa jag visst emot mig själv. Först pratar jag kväll och sen tillägger \"gärna mitt på dagen\". Nåja, det är inte så att jag tänt bo på puben. Brukar nästan aldrig gå på sånt så nu när man inte \"får\" så känns det ännu mer lockande. =)
  8. 4
    Haha... nu sa jag visst emot mig själv. Först pratar jag kväll och sen tillägger \"gärna mitt på dagen\". Nåja, det är inte så att jag tänt bo på puben. Brukar nästan aldrig gå på sånt så nu när man inte \"får\" så känns det ännu mer lockande. =)
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5

    trevligt på restaurangen

    var det ju onekligen. Men men... dansstället var en annan femma. Får försöka igen efter graviditeten :)
  10. 5
    trevligt på restaurangen var det ju onekligen. Men men... dansstället var en annan femma. Får försöka igen efter graviditeten :)
  11. Medlem sedan
    Jan 2006
    #6

    hih hih,

    ja lite kluvet låter det. Men jag vet hur du menar. Jag tycker om att umgås med folk jag känner, gärna på restaurang, men dansställen är ingen höjdare just nu för min del... Men testa! Jag passade på att dricka en god alkoholfri drink i alla fall :)
  12. 6
    hih hih, ja lite kluvet låter det. Men jag vet hur du menar. Jag tycker om att umgås med folk jag känner, gärna på restaurang, men dansställen är ingen höjdare just nu för min del... Men testa! Jag passade på att dricka en god alkoholfri drink i alla fall :)

Liknande trådar

  1. Känner ni någon övermogen oskuld?
    By KAJO! in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-02-27, 12:57
  2. Ât god fransk lätt övermogen
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 20:36
  3. Övermogen =)
    By -Annie- in forum _0605 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-11, 17:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar