Konstig värk
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Konstig värk

    Inatt har jag haft en konstig värk i ryggen el sidan. Ungefär i midjan, där det går in lite grand på kroppen. Vet inte om det kan bero på att jag spytt så mkt under så lång tid eller vad det kan vara. Jag har ju spytt i stort sett minst en gång per dag sedan v.7, är i v.12 nu. (Två dagar har jag inte spytt en enda gång). Värken strömmar neråt mot svanken. Kan det vara foglossning eller är det är mkt kraftigare smärta?
    Jag trodde jag skulle få mens inatt, för det var liksom sådan molande värk, men jag insåg att värken kom från ryggen.

    Nån med nån hypotes?
  2. 1
    Konstig värk Inatt har jag haft en konstig värk i ryggen el sidan. Ungefär i midjan, där det går in lite grand på kroppen. Vet inte om det kan bero på att jag spytt så mkt under så lång tid eller vad det kan vara. Jag har ju spytt i stort sett minst en gång per dag sedan v.7, är i v.12 nu. (Två dagar har jag inte spytt en enda gång). Värken strömmar neråt mot svanken. Kan det vara foglossning eller är det är mkt kraftigare smärta?
    Jag trodde jag skulle få mens inatt, för det var liksom sådan molande värk, men jag insåg att värken kom från ryggen.

    Nån med nån hypotes?
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2

    Hm

    låter skumt. kan det vara något \"håll\" aktigt pga ditt ilamående och att du kräkt mkt?
    Hur känns det nu??

    Kram!!
  4. 2
    Hm låter skumt. kan det vara något \"håll\" aktigt pga ditt ilamående och att du kräkt mkt?
    Hur känns det nu??

    Kram!!

Liknande trådar

  1. Konstig värk på natten
    By Avanai in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-13, 10:22
  2. Konstig värk nedanför revbenen
    By Liny in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-15, 02:54
  3. Konstig värk under magen
    By Zarios in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-04, 14:40
  4. nån som med har konstig värk i sidan av.
    By dartmamma in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 09:40
  5. konstig värk..
    By ninaaa in forum _0606 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 13:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar