hej
Sond- & knappmatning
  1. Linda
    #1

    hej

    igår åt min son en hel sked med mos och korv på dagis. Han har opererat bort mandlarna och adeoniden samt satt in rör i öronen för två veckor sedan. Nu hade han svalt utan att sätta i halsen. Tänk att lite pulvermos kan göra en mamma så glad!
    Kram
  2. 1
    hej igår åt min son en hel sked med mos och korv på dagis. Han har opererat bort mandlarna och adeoniden samt satt in rör i öronen för två veckor sedan. Nu hade han svalt utan att sätta i halsen. Tänk att lite pulvermos kan göra en mamma så glad!
    Kram
  3. Nillan m Alvin
    #2

    Härligt!

    Jo, det ska ju inte så mycket till för att en pressad mor ska bli glad! Hoppas det fortsätter så nu! Hur gammal är din son och när kom läkarna på att han behövde opereras? Måste bara få fråga vad adeoniden är för nåt? Lycka till!
    Kram
  4. 2
    Härligt! Jo, det ska ju inte så mycket till för att en pressad mor ska bli glad! Hoppas det fortsätter så nu! Hur gammal är din son och när kom läkarna på att han behövde opereras? Måste bara få fråga vad adeoniden är för nåt? Lycka till!
    Kram
  5. Linda
    #3

    hej igen

    min son fyller tre nästa månad adenoiden är den körteln som sitter bakom näsan den har gjort så att han snarkat massor och mandlarna gjorde så att han fick sömnapné nu har jag en pigg och glad pojk som orkar bry sig om den mat som serveras!
  6. 3
    hej igen min son fyller tre nästa månad adenoiden är den körteln som sitter bakom näsan den har gjort så att han snarkat massor och mandlarna gjorde så att han fick sömnapné nu har jag en pigg och glad pojk som orkar bry sig om den mat som serveras!
  7. Ann
    #4

    Vad kul!

    Jag hade lite förhoppningar på polyper också men nääädå, sån tur skulle vi förstås inte ha. Man vill ju gärna ha en förklaring på varför ens barn inte äter.

    Hoppas det fortsätter i samma riktning nu!

    Kram
    Ann
  8. 4
    Vad kul! Jag hade lite förhoppningar på polyper också men nääädå, sån tur skulle vi förstås inte ha. Man vill ju gärna ha en förklaring på varför ens barn inte äter.

    Hoppas det fortsätter i samma riktning nu!

    Kram
    Ann
  9. Linda
    #5

    hej

    det är inte bara polyperna som gjort att han ej äter han har har annan problematik som gör att han förmodligen inte kommer att äta förrän han är runt 6-7 år och han kommer nog alltid att känna obehag för att svälja mat även när han blir vuxen. Men man blir glad så fort han stoppar ngt i sin lilla mun
  10. 5
    hej det är inte bara polyperna som gjort att han ej äter han har har annan problematik som gör att han förmodligen inte kommer att äta förrän han är runt 6-7 år och han kommer nog alltid att känna obehag för att svälja mat även när han blir vuxen. Men man blir glad så fort han stoppar ngt i sin lilla mun
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6

    Ok

    jag misstänkte nästan det. :-D

    Ann
  12. 6
    Ok jag misstänkte nästan det. :-D

    Ann
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar