Äntligen glad, äntligen positivt!
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Äntligen glad, äntligen positivt!

    Varit på ul idag, tack för alla tankar o tummar! Det gick så bra så bra, så glad är jag. Inget är förändrat var beskedet! Det är första gången jag känner riktig glädje över graviditeten sedan jag testade positivt i oktober. Härligt! Så glad att jag gick in på hm o köpte ett urgulligt litet set med små giraffer på direkt till honom. Har inte alls längtat efter det tidigare. Det blev det första vi köpt till honom! Han väger 683 g fick vi också veta, o var plus 14% i tillväxt, vilket känns bra för jag äter så dåligt, men jag har ju mycket att bjuda på sen förut. Det lever han gott på uppenbarligen! Skönt! Glad gladare gladast! Vi ska ha två barn snart här hemma som stojar o stökar med oss! Jippie!
  2. 1
    Äntligen glad, äntligen positivt! Varit på ul idag, tack för alla tankar o tummar! Det gick så bra så bra, så glad är jag. Inget är förändrat var beskedet! Det är första gången jag känner riktig glädje över graviditeten sedan jag testade positivt i oktober. Härligt! Så glad att jag gick in på hm o köpte ett urgulligt litet set med små giraffer på direkt till honom. Har inte alls längtat efter det tidigare. Det blev det första vi köpt till honom! Han väger 683 g fick vi också veta, o var plus 14% i tillväxt, vilket känns bra för jag äter så dåligt, men jag har ju mycket att bjuda på sen förut. Det lever han gott på uppenbarligen! Skönt! Glad gladare gladast! Vi ska ha två barn snart här hemma som stojar o stökar med oss! Jippie!
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Åh vad skönt!

    Stort grattis till det beskedet!!!
  4. 2
    Åh vad skönt! Stort grattis till det beskedet!!!
  5. Caroline
    #3

    åh vad härligt!

    gud så bra att det såg bra ut! jag kan riktigt tänka mig hur du känner. riktigt njut nu och fortsätt vara glad! och jag blir jätteglad för er skull! :)

    kram!!
  6. 3
    åh vad härligt! gud så bra att det såg bra ut! jag kan riktigt tänka mig hur du känner. riktigt njut nu och fortsätt vara glad! och jag blir jätteglad för er skull! :)

    kram!!
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    Vad härligt!!!

    Så skönt att det äntligen var något positivt. Skönt att du äntligen kan glädjas över lillkillen.
  8. 4
    Vad härligt!!! Så skönt att det äntligen var något positivt. Skönt att du äntligen kan glädjas över lillkillen.
  9. Medlem sedan
    Oct 2001
    #5

    Härligt

    att allt såg bra ut och att du känner dig så glad.
  10. 5
    Härligt att allt såg bra ut och att du känner dig så glad.
  11. Medlem sedan
    Dec 2001
    #6

    Åh, vad härligt!

    Skönt att allt är oförändrat med eran lilla kille, blir så glad :-)! Härligt att du känner dig så glad! Kläderna lät jättefina.
    Kramar
  12. 6
    Åh, vad härligt! Skönt att allt är oförändrat med eran lilla kille, blir så glad :-)! Härligt att du känner dig så glad! Kläderna lät jättefina.
    Kramar
  13. nenne m2 bf.27/7
    #7

    Men UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!

    Jag är sååååååååå glad för er skull! Åh så skönt! Tusen kramar!
  14. 7
    Men UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!! Jag är sååååååååå glad för er skull! Åh så skönt! Tusen kramar!
  15. Medlem sedan
    Jun 2005
    #8

    Vad härligt för...

    er att allt såg bra ut. Vad mysigt att handla kläder också =).
    Blir jätteglad för er skull.
  16. 8
    Vad härligt för... er att allt såg bra ut. Vad mysigt att handla kläder också =).
    Blir jätteglad för er skull.
  17. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9

    Tack alla goa tjejer!*imt*

    ,
  18. 9
    Tack alla goa tjejer!*imt* ,
  19. Medlem sedan
    Dec 1999
    #10

    Åh vad härligt!

    att hör att lillpojken mådde bra i magen idag och att han växer så bra!

    Du får mig att längta efter min egen bebis när jag läser om din *S* Visst är giraffkläderna jättefina? Hoppas jag hittar fler sådana!

    Kram


    Nikki
  20. 10
    Åh vad härligt! att hör att lillpojken mådde bra i magen idag och att han växer så bra!

    Du får mig att längta efter min egen bebis när jag läser om din *S* Visst är giraffkläderna jättefina? Hoppas jag hittar fler sådana!

    Kram


    Nikki
  21. Medlem sedan
    May 1998
    #11

    Vad skönt

    att allt var bra!

    Kram
  22. 11
    Vad skönt att allt var bra!

    Kram
  23. Jossan m Neo & Jonah
    #12

    Åh, vad underbart...

    ... att du äntligen kan få känna dig lycklig! *glad* Det är ju det man tar för givet att man ska få vara, men sanningen är ju en helt annan ibland... :/ Oro blandas med total lycka, och hopp växlar med förtvivlan: en gravids vardag... *ler ironisk*
  24. 12
    Åh, vad underbart... ... att du äntligen kan få känna dig lycklig! *glad* Det är ju det man tar för givet att man ska få vara, men sanningen är ju en helt annan ibland... :/ Oro blandas med total lycka, och hopp växlar med förtvivlan: en gravids vardag... *ler ironisk*
  25. Medlem sedan
    May 2005
    #13

    Underbart!

    Nu håller vi tummarna för att allt går bra fram till förlossningen - och därefter! Kramar!
  26. 13
    Underbart! Nu håller vi tummarna för att allt går bra fram till förlossningen - och därefter! Kramar!

Liknande trådar

  1. Äntligen nåt positivt!
    By tuva06 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-01, 11:24
  2. äntligen NÅT positivt:)
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 13:08
  3. Äntligen något positivt
    By L+P+L in forum Försöker bli med barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-04-27, 17:17
  4. Äntligen positivt besked! OT
    By Carro m 4 in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 09:49
  5. Äntligen!! *glad*
    By Santra in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 21:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar