Hoppas på ett decemberbarn! :)
_0612 Decemberbarn
  1. Dike
    #1

    Hoppas på ett decemberbarn! :)

    Väntar på att jag ska få ägglossning. Kommer nog inte hända förrän slutet av mars. Det är så tråkigt att bara gå och vänta!! Sen är det ju ännu längre tills vi får veta om det har lyckats eller inte!
    Vill så gärna bli gravid!! :)
  2. 1
    Hoppas på ett decemberbarn! :) Väntar på att jag ska få ägglossning. Kommer nog inte hända förrän slutet av mars. Det är så tråkigt att bara gå och vänta!! Sen är det ju ännu längre tills vi får veta om det har lyckats eller inte!
    Vill så gärna bli gravid!! :)
  3. Lisa
    #2

    Håller med!

    Går också och väntar på att jag ska få ägglossning. Att bara gå och vänta är verkligen så himla tråkigt. Vi försökte även så att vi skulle få en novemberbebis men det gick inte så nu hoppas jag att det lyckas denna gången istället skulle ju vara så roligt med en lucia eller en stjärngosse. För det blir runt lucia om allt går som det ska. Håller tummarna för oss att vi ska få bli mammor i december. Är det erat första barn i så fall?
  4. 2
    Håller med! Går också och väntar på att jag ska få ägglossning. Att bara gå och vänta är verkligen så himla tråkigt. Vi försökte även så att vi skulle få en novemberbebis men det gick inte så nu hoppas jag att det lyckas denna gången istället skulle ju vara så roligt med en lucia eller en stjärngosse. För det blir runt lucia om allt går som det ska. Håller tummarna för oss att vi ska få bli mammor i december. Är det erat första barn i så fall?
  5. anonym
    #3

    Tiden går sakta


    när man väntar! Man får försöka ha så roligt under tiden. Jag kan inte tro jag har sådan tur att jag hamnar här. Det blir i början på december i så fall. Det skulle få mig att gråta. Lyckotårar! Annars kniper vi en plats i januarigruppen!
  6. 3
    Tiden går sakta
    när man väntar! Man får försöka ha så roligt under tiden. Jag kan inte tro jag har sådan tur att jag hamnar här. Det blir i början på december i så fall. Det skulle få mig att gråta. Lyckotårar! Annars kniper vi en plats i januarigruppen!
  7. Dike
    #4

    Mitt/vårt andra barn

    Fick en dotter i augusti förra året och vill nu få ett syskon till henne. Har hela tiden velat ha barn tätt så jag hoppas på att jag blir gravid snart. Om allt går som det ska för oss så blir bf runt den 20:e :)

    Är det ditt första barn?
  8. 4
    Mitt/vårt andra barn Fick en dotter i augusti förra året och vill nu få ett syskon till henne. Har hela tiden velat ha barn tätt så jag hoppas på att jag blir gravid snart. Om allt går som det ska för oss så blir bf runt den 20:e :)

    Är det ditt första barn?
  9. Dike
    #5

    Håller tummarna

    för att vi lyckas nu men annars så finns ju alltid januari :)
  10. 5
    Håller tummarna för att vi lyckas nu men annars så finns ju alltid januari :)
  11. Lisa
    #6

    1:a barnet

    Ja det är vårat första barn. Vi längtar och hoppas på att det blir en decemberbebis för oss.
  12. 6
    1:a barnet Ja det är vårat första barn. Vi längtar och hoppas på att det blir en decemberbebis för oss.

Liknande trådar

  1. Det här med decemberbarn...
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-03-11, 22:36
  2. Decemberbarn
    By Anonym in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2010-06-07, 13:00
  3. Decemberbarn?
    By StintanLinnea in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-08-12, 11:05
  4. Decemberbarn :)
    By anonymt namn in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-24, 18:57
  5. Decemberbarn - gå om?
    By cmfe in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 23:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar