Tänkte stanna här..
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Tänkte stanna här..

    Skrev lite längre ned att jag hoppas Josephine ska få syskon och att jag trodde det kunde bli nov/dec...mensen har lite svårt för att bestämma sig tror jag så nu kom den på besök idag igen,2 veckor för tidigt..Detta innebär att det kan bli decemberbebbe oavsett igångsättning eller inte...

    Jag kan inte det där med IM lista eller Äl lista etc,eller vad det nu finns för listor innan man skapar bf-lista men det kanske vore på sin plats att börja,någon som vet hur,vad mm...?
    lycka till alla!
  2. 1
    Tänkte stanna här.. Skrev lite längre ned att jag hoppas Josephine ska få syskon och att jag trodde det kunde bli nov/dec...mensen har lite svårt för att bestämma sig tror jag så nu kom den på besök idag igen,2 veckor för tidigt..Detta innebär att det kan bli decemberbebbe oavsett igångsättning eller inte...

    Jag kan inte det där med IM lista eller Äl lista etc,eller vad det nu finns för listor innan man skapar bf-lista men det kanske vore på sin plats att börja,någon som vet hur,vad mm...?
    lycka till alla!
  3. Lova m. 3
    #2

    Håller tummarna för er!

    kram!
  4. 2
    Håller tummarna för er! kram!

Liknande trådar

  1. Får stanna här!
    By LillaF in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-09, 11:45
  2. Hon får stanna!!!!!! (OT)
    By Zinita in forum Autismspektrum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-28, 08:08
  3. Stanna på BB/åka hem
    By Vida in forum Förlossning
    Svar: 54
    Senaste inlägg: 2008-07-19, 14:53
  4. Här tänkte jag stanna
    By Matilda m 2 in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 12:18
  5. Stanna på BB
    By Annika o Amy 29-3-06 in forum Förlossning
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2006-03-27, 16:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar