Hur gamma är ni och hur länge har
_0506 Junibarn
  1. Gula
    #1

    Hur gamma är ni och hur länge har

    Det är jag lite nyfiken på, hur gammla ni som hänger här är och hur länge ni hållt till här...
    Vad jag förstått så sträcker sig junigruppen mellan 20 - 50 ungefär, har jag gissat rätt då?
    Det är väldigt roligt när det är så brett åldersmessigt för då blir det lite mer blandat prat.

    Jag kan ju börja: Jag fyller 23 om ett par månader och har som ni vet hängt här ca en vecka.
  2. 1
    Hur gamma är ni och hur länge har Det är jag lite nyfiken på, hur gammla ni som hänger här är och hur länge ni hållt till här...
    Vad jag förstått så sträcker sig junigruppen mellan 20 - 50 ungefär, har jag gissat rätt då?
    Det är väldigt roligt när det är så brett åldersmessigt för då blir det lite mer blandat prat.

    Jag kan ju börja: Jag fyller 23 om ett par månader och har som ni vet hängt här ca en vecka.
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    Hej!

    Jag är 33 år och har varit på aff sedan mina tvillingar föddes år 2000! Här på junisidan har jag varit sedan jag testade positivt.

    Min junibebis föddes 1 juni och heter Alessia.
    Nu blir det mest sporadiska inlägg från mig, hinner inte skriva så mycket längre... :-)

    Mer om mig i mitt info och välkommen hit!
  4. 2
    Hej! Jag är 33 år och har varit på aff sedan mina tvillingar föddes år 2000! Här på junisidan har jag varit sedan jag testade positivt.

    Min junibebis föddes 1 juni och heter Alessia.
    Nu blir det mest sporadiska inlägg från mig, hinner inte skriva så mycket längre... :-)

    Mer om mig i mitt info och välkommen hit!
  5. Gula
    #3

    Ovanligt

    Vilket fint namn, det är väldigt ovanligt... Hur kom du på det namnet?
  6. 3
    Ovanligt Vilket fint namn, det är väldigt ovanligt... Hur kom du på det namnet?
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4

    Jag...

    är 26 men fyller 27 om två månader.
    Har hängt här sedan mars/april-05.
    Trivs utmärkt med gruppen!!!!
  8. 4
    Jag... är 26 men fyller 27 om två månader.
    Har hängt här sedan mars/april-05.
    Trivs utmärkt med gruppen!!!!
  9. _basilika_
    #5

    Hej!

    Jag blir 29 inom kort och har hållit till på AFF sedan 2002, i perioder.
  10. 5
    Hej! Jag blir 29 inom kort och har hållit till på AFF sedan 2002, i perioder.
  11. Medlem sedan
    Dec 2000
    #6

    Det är...

    ett vanligt namn i Italien och maken är italienare och fick bestämma namn! :-)
  12. 6
    Det är... ett vanligt namn i Italien och maken är italienare och fick bestämma namn! :-)
  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7

    Jag

    ...är 26 år och har hållit till på AFF sen min äldste son föddes 2000.
  14. 7
    Jag ...är 26 år och har hållit till på AFF sen min äldste son föddes 2000.
  15. Medlem sedan
    Aug 2004
    #8

    Jag fyller 30

    i början av juni. Första gången jag var inne på AFF var när jag väntade Elliot-02,m men det var bara lite spordiskt i början av graviditeten.

    När jag sedan testade positivt nu när jag väntade Elvira så kom jag att tänka på AFF igen och hittade juni-05. Har varit aktiv här sedan ett år tillbaka ungefär.

    Kikar in varje dag, skriver när det finns tid över. Det är fullt ös med två hemma! :-)
  16. 8
    Jag fyller 30 i början av juni. Första gången jag var inne på AFF var när jag väntade Elliot-02,m men det var bara lite spordiskt i början av graviditeten.

    När jag sedan testade positivt nu när jag väntade Elvira så kom jag att tänka på AFF igen och hittade juni-05. Har varit aktiv här sedan ett år tillbaka ungefär.

    Kikar in varje dag, skriver när det finns tid över. Det är fullt ös med två hemma! :-)
  17. Medlem sedan
    Nov 2003
    #9

    Jag fyller 32...

    i oktober :o) och har hängt här sen jag fick ett pluss på mitt test med Alice dvs hmmmm någon gång runt september 03 :o)

    kramis
  18. 9
    Jag fyller 32... i oktober :o) och har hängt här sen jag fick ett pluss på mitt test med Alice dvs hmmmm någon gång runt september 03 :o)

    kramis
  19. Medlem sedan
    Oct 2004
    #10

    Jag är

    34år och har hållt till här sedan jag testade positivt.Var väl i okt nån gång(?).Skriver periodvis,men läser dagligen.
  20. 10
    Jag är 34år och har hållt till här sedan jag testade positivt.Var väl i okt nån gång(?).Skriver periodvis,men läser dagligen.
  21. Medlem sedan
    Aug 1999
    #11

    Jag blir...

    28 i maj, har vart här sen juni 99 då jag testade poss. första ggn.
  22. 11
    Jag blir... 28 i maj, har vart här sen juni 99 då jag testade poss. första ggn.
  23. Medlem sedan
    May 2004
    #12

    hejsan

    skulle slriva 27. och bli 27 meninser efter att ha kolla på johannas inlägg att jag är 27 och fyller 28 i senare i år!:..
    har varit här sedan dec/jan 98-99
  24. 12
    hejsan skulle slriva 27. och bli 27 meninser efter att ha kolla på johannas inlägg att jag är 27 och fyller 28 i senare i år!:..
    har varit här sedan dec/jan 98-99
  25. Medlem sedan
    Nov 2004
    #13

    Vi är nästan lika gamla

    fyller 32 i augusti!
  26. 13
    Vi är nästan lika gamla fyller 32 i augusti!
  27. Medlem sedan
    May 2004
    #14

    Jag är..

    ..25, blir 26 i sommar.

    Jag har hängt på AFF i 6 år, sedan jag fick mitt missfall innan jag blev gravid med min son.

    Kram
  28. 14
    Jag är.. ..25, blir 26 i sommar.

    Jag har hängt på AFF i 6 år, sedan jag fick mitt missfall innan jag blev gravid med min son.

    Kram
  29. Medlem sedan
    Oct 2002
    #15

    Fyller 28

    i juni. Har varit här på Aff sedan 2003.
  30. 15
    Fyller 28 i juni. Har varit här på Aff sedan 2003.
  31. Medlem sedan
    Sep 2002
    #16

    Och jag har fyllt

    i februari! En bra årgång, eller hur... :-)
  32. 16
    Och jag har fyllt i februari! En bra årgång, eller hur... :-)
  33. Phio
    #17

    32

    fyller jag i år. Jisses... Jag har hängt här på AFF i perioder, första gången 2002.
  34. 17
    32 fyller jag i år. Jisses... Jag har hängt här på AFF i perioder, första gången 2002.
  35. Medlem sedan
    Jul 2004
    #18

    Ally är

    34 år om några veckor *jisses!!!!* och har hållit till här sedan jag plussade i oktober -04.
  36. 18
    Ally är 34 år om några veckor *jisses!!!!* och har hållit till här sedan jag plussade i oktober -04.
  37. Nenne med Emilia och Emil
    #19

    Jag blir 27 i maj....

    och har varit här inne sedan -99/00 någon gång.

    Tror det var Johanna som tipsade om detta ställe =)
  38. 19
    Jag blir 27 i maj.... och har varit här inne sedan -99/00 någon gång.

    Tror det var Johanna som tipsade om detta ställe =)
  39. Medlem sedan
    Nov 2004
    #20

    som jag

    74 rules!!!
  40. 20
    som jag 74 rules!!!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Gamma-strålnings-gränser
    By Omaster in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-03, 02:20
  2. Fort hjälp - gamma mat?
    By villemoa in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 12:16
  3. Jag börjar verkligen bli gamma
    By ingrid_mfl in forum Många barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 09:20
  4. "Vad gamma du är nu mamma..."
    By -Charlotte- in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-24, 18:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar