Signe!
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Signe!

    Kikade just på din hemsida, hur har du fått dit i nedre kanten datum på svenska och namnsdag?
    Är inte så bra på att läsa kod men försökte, är det det som ligger inom script?
  2. 1
    Signe! Kikade just på din hemsida, hur har du fått dit i nedre kanten datum på svenska och namnsdag?
    Är inte så bra på att läsa kod men försökte, är det det som ligger inom script?
  3. Medlem sedan
    Feb 1998
    #2

    Det är ett

    jätte-jätte-script hämtat från http://www.jojoxx.net, skicka mig ett mail (finns i infot) så kan jag skicka en ren fil till dig om du vill.

    För övrigt hoppas jag att du tittade på min sida i IE för den ser för anskrämlig ut i Firefox, håller på att bygger om.
  4. 2
    Det är ett jätte-jätte-script hämtat från http://www.jojoxx.net, skicka mig ett mail (finns i infot) så kan jag skicka en ren fil till dig om du vill.

    För övrigt hoppas jag att du tittade på min sida i IE för den ser för anskrämlig ut i Firefox, håller på att bygger om.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Du har mail

    och jo... jag tittade på den i IE
    Provade min studenthemsida i firefox (just innan jag gjorde om den) och den såg hemsk ut där, kör i vanliga fall IE.
  6. 3
    Du har mail och jo... jag tittade på den i IE
    Provade min studenthemsida i firefox (just innan jag gjorde om den) och den såg hemsk ut där, kör i vanliga fall IE.
  7. Medlem sedan
    Feb 1998
    #4

    Kör alltid i

    Firefox nu för tiden. Det som är riktigt svårt är att få allt snyggt i båda. Projektet jag håller på med nu vet jag att 95% av besökarna använder IE så, det kommer att fungera i båda men väljer utefter IE.
  8. 4
    Kör alltid i Firefox nu för tiden. Det som är riktigt svårt är att få allt snyggt i båda. Projektet jag håller på med nu vet jag att 95% av besökarna använder IE så, det kommer att fungera i båda men väljer utefter IE.

Liknande trådar

  1. Signe......
    By Plottis & tjejerna in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-17, 20:41
  2. Signe!
    By Madde Albin & Simon in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-26, 21:52
  3. Signe är här!
    By Sara m tjejerna in forum _0707 Julibarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2007-07-05, 14:04
  4. Signe
    By Sara m flicktriss+ in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-06-24, 21:19
  5. Signe since -97!!
    By intesindra in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 09:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar